74 %:lla kassoista ei ollut paikalliskielistä käännöstä

Stripe.com -tutkimus

Katso toinen loistava podcast ystäviltämme Slatorista! GGLOT on automaattisesti litteroinut kahden isännän puheen: Florian ja Esther Bond. Uusi jakso paljastaa Stripen tekemän hämmästyttävän tutkimuksen: " 74 prosentilla verkkokauppiaiden kassasivuista ei ole käännöksiä paikallisella kielellä ". Tiesimme aina, että kielten kääntäminen oli liike-elämän jälkiajattelu, mutta emme tienneet, että huippukauppiaat jättivät sen huomiotta niin paljon! Se on yksinkertaisesti hämmästyttävää.

Podcastin transkriptio:

Kaiutin 1 (00 : 09)

Tervetuloa kaikki eroamaan. 29. Terveisiä Zürichistä.

Kaiutin 2 (00:14)

Hei Lontoosta.

Kaiutin 1 (00:16)

Joten kuulin, että kävit pubissa.

Kaiutin 2 (00:20)

En mennyt ulos ja ei ole julma ei, menin teetä. Erittäin kunnioitettavat pubilounaat maanantaina ja tiistaina.

Kaiutin 1 (00 : 29)

Pubilounaat. Selvä. Joo. Sinä? Kyllä, pari vapaapäivää. Joten 29, kun olin 29. 29. Mikä numero on? 29. Asuin Singaporessa ollessani 29. Singaporessa oli erittäin kuuma. Kiva. Se on Ah, joo. Se oli mielenkiintoinen kokemus, muistatko? Luulen, että saavuin, kun se oli Joo, luultavasti noin 29. Aivan. Itse asiassa 28 s o. Kun pääsin sinne, olin shokki järjestelmälle. Lämpötila oli 30 astetta joka päivä. Koko päivän päällä. Käveletkö todella? Varvastossut koko ajan. Rakastan paikkaa. Muutin 30-vuotiaana. 31. Joten se on minun kerrokseni noin 29. Kiitos paljon, että kannatit minua siinä. Siis kodinhoidon puolella. Meillä oli eilen mahtava slater-kaukosäädin. Puhumme siitä pian. Meillä on myös digitaalinen markkinointi. Webinaari tulossa Luulen kirjaimellisesti, että meillä on nyt sana 100 osallistujalle s Oh, se on ah, se on jo suuri menestys. Mene siis sinne ja ilmoittaudu tuohon digitaalisen markkinoinnin webinaariin. Ja sitten ilmoitamme pian uudesta Slate Akane -kaukosäätimestä. Tiedätkö, Slater Kandra -moodi? En tiedä syyskuuta lokakuuta muiden kanssa. Myöhemmin Kanzi kutsui aina silikonilakanoita San Franciscossa jne. Mutta tällä kertaa meillä ei tietenkään ole paikkaa. Joten päivän ohjelma ensin

Kaiutin 2 (01:59)

Me aiomme

Kaiutin 1 (02:00)

Puhukaa stripeistä ja he tekivät erittäin mielenkiintoisen kyselyn sähköisestä kaupankäynnistä ja joistakin suurimmista epäonnistumisista ja virheistä ja vastaavista Euroopassa. Sitten käydään nopeasti läpi Slater con remote. Puhumme Luxista ja niiden lokalisointiliiketoiminnasta. Sitten suurin laskennallinen lingvistinen konferenssi a C l pidettiin virtuaalisesti. Luulen, että se tapahtuu edelleen. Minusta se on

Kaiutin 2 (02:25)

Minusta se päättyy. Tänään on paljon sydäntä. Minä

Kaiutin 1 (02:27)

Tänään myös kauko päällä, sitten vain lyhyesti nuoresta Chrisistä, uudesta toimitusjohtajasta ja sitten he lähtevät. Ah, aamu. Sillä aiomme juosta palan ensi viikolla. Joten, um stripe Erittäin mielenkiintoinen. Kerroksinen. Saimme tonnin vetovoiman pituuden suhteen. Luulen, että olemme kolminkertainen, josta se pitää, mikä on mukavaa. Joten periaatteessa he suorittivat kyselyn virheistä ja sellaisista asioista uloskirjautumisen aikana, eikö niin? Tarkoitan, menet ja ostat jotain verkosta, ehkä heidän verkkosivustonsa englanniksi tai hyvin, englanniksi tai paikallisella kielelläsi. Mutta sitten varsinainen check out, um, on eri liigassa, joka on edelleen englanniksi, eikö niin? Niinpä he suorittivat asiakaskokemuskyselyn ostomatkan kassapisteessä 450 eurooppalaisen verkkokauppasivuston, suuren eurooppalaisen verkkokauppasivuston ja rumputien kesken. Yleisin virhe eurooppalaisessa sähköisessä kaupankäynnissä on kassalla käännöksen puute. Se oli siis erittäin mielenkiintoista. Ja tiedättekö, on ihan ok, että konsultti sanoo, että ovat joitain joita en tiedä, joku muu pienempi tai kiinnostunut taho kiinnostavana osana sitä, mitä tarkoitan. Stripe on mielestäni tällä hetkellä kirjaimellisesti arvokkain yksityinen yritys. Piilaakso. Luulen, että kutsuin sitä maailman arvokkaimmaksi yritykseksi. Mutta luulen, että Piilaakso on arvokkain perustamisen kannalta, joten he saavat vain 1 006 600 dollarin rahoituksen, jonka ympärille he saavat 36 miljardia dollaria. Tiedätkö, en ansaitse tätä. Olemme siis käyttäneet lakkoa viisi vuotta ja rakastan sitä. Muistan, kun n Roadilla, kun saimme juuri Slaterin irti maasta, olin vielä sisällä. Se oli silti jotenkin paremmin suljettu tai jotain. Minun piti hakea, ja kesti kaksi viikkoa päästää minut sisään. Mutta nyt tiedät, että he ovat hyvässä vauhdissa, tietenkin, 30 asiaa rakentamassa. Se on paljon rahaa, paljon arvostusta. Joten tutkimuksen nimi oli The State of European Checkouts. Vuonna 2020 yli puolessa asiakkaiden kassoilla oli vähintään kolme perusvirhettä. Tarkoitan, siellä oli asioita, kuten automaattinen vahvistus ostoskorin numerosta, kun se syötettiin, eikä vahvistanut korttiputkea, kun kortin numero syötettiin. Joten tiedät, kirjoitat mitä tahansa ja sanot sitten automaattisesti, että se on viisumikortti jne. Mutta taas yleisimmät virheet. Näin ollen 74 %:lla kassoista ei ollut paikallisen kielen käännöstä, kun muualla Euroopassa olevat tarjousasiakkaat yrittivät tehdä ostoksia, eikä se kyennyt tarjoamaan kansainvälisille asiakkaille sopivimpia maksuvaihtoehtoja. Ja jäljessä tässä oli analysoitu espanjalainen kassaraita. Ah, yhdessäkään espanjalaisista kassoista, jotka analysoitiin raidallisesti, ei ollut, ah, paikallista kieltä, josta voisi tarkistaa kokemusta. Tiedät siis, että se on siinä. espanjalaiset. Luulen, että hollantilaiset, hollantilaiset, olivat paikallisimpia. Joten siirrymme artikkeliin ja tarkistamme sen Pun-tarkoituksessa. Siirrymme Slaterin sisältöön. Slater Condron -kuorma Joten puhun hieman joistakin muista asioista, jotka erottuivat minusta. Mutta ensin, ehkä, voitko aloittaa Stuartin kanssa?

Kaiutin 2 (05:43)

Joo. Sano kyllä. Stuart Green eläintarhasta. Hän on itse asiassa ollut puhujana aiemmin yhdessä Lontoon konferenssissamme, joka on aivan mahtava. Todella mukavaa saada sinut takaisin. Puhun taas vähän eläintarhasta. Ne ovat ilmeisesti median lokalisoijia. He tekevät tekstityksen jälkiäänityksen. Varsinkin DH:n tulevassa pilvipilvessä painotetaan nyt melko voimakkaasti, kertoi puhuneensa siitä, kuinka perinteinen tuplaus on vaikuttanut hieman. No, aika paljon poukaman aikana. Erityisesti siksi, että ihmiset eivät voineet mennä studioon. Joten monet tallennukset jäivät tekemättä. Joten hän kertoi meille, että olen tavallaan juutalaisista, todellakin? Mitä he ovat tehneet kauan ennen postimaksua ja toimintaa. Perustellaan etäpilviä, joissa äänitaiteilijat työskentelevät kotoa käsin. Tekee siitä kätevän ääninäyttelijöille. Joten hän kertoo meille. Niin, mutta entä heidän toimintansa? Esimerkiksi? Heillä on tiettyjä mikrofoneja, jotka he ovat listanneet äänitaitoja varten vain varmistaakseen, että ne ovat yli asettaneet tallenteiden laadun. DH:ssa? Joo. Tarkoitan, oli mielenkiintoista kuulla valmis päivitys joltain, joka on tehnyt pilvi- tai etäkopiointia. Kuinka olet halunnut kutsua sitä jalkaksi pitkään ennen kuin joku peitelty osuma? Joten kyllä.

Kaiutin 1 (07:07)

Joo, hypätäkseni tänne. Itse asiassa minun piti vain mykistää itseni, koska muutin uuteen toimistoon, kuten ihmiset näkevät. Katsot sen YouTubesta. Sain mukavan taustan, sain kaiken valmiiksi, mutta täällä on vähän ääneneristyslaitteita, jotka varmistavat, että laatu on parempi. Ja he päättivät juuri ennen podcastia, että alamme pohtia tietä avataksemme siellä. Joten minua ahdistaa rakennusmelu kaikkialla, missä menen, ja se itse asiassa elää siellä perässä. Ja sen myös Stewart sanoi. Tarkoitan, että jos haluat tehdä etätyötä kotona, sinulla on oltava kunnollinen studio, eikä tämä ole Z Z, um, kuten se näyttää ensi silmäyksellä, eikö niin? Tarkoitan, että minulla on henkilökohtaisesti vaikeuksia löytää

Kaiutin 2 (07:52)

Löytää, selvittää se,

Kaiutin 1 (07:54)

Tehdä aarre

Kaiutin 2 (07:55)

Meidän

Kaiutin 1 (07:56)

Joo, mutta tarkoitan, että jos haluat, jos haluat omaksua tutun, ammattimaisen tai minkä tahansa elokuvan tai jotain sellaista, sinulla on oltava erittäin oikea kokoonpano. Se on siis yksi haasteista. Ja hän sanoi myös, että kyllä, mikkien kanssa, jotta Mike voi paremmin. Tarkoitan, luulen, että huomaamme tämän olevan hyvin, ehkä 20 vuotta sitten olisi ollut todella kallista. Nämä toimistolaitteet ovat parantuneet, joten siirsimme ne Tion olkapäähän Valley for Capitalista, pääomasijoitusyhtiöstä. Tiedätkö, emme aio mennä lounaalle sopimaan. Ihmiset voivat tarkistaa sen. Ilmoittautuneille on tallenne saatavilla. Aiomme kirjoittaa siitä, mutta yleensä se on hyvin nouseva alalle. Hän korostaa joitakin korkeita. Mielenkiintoista on se, että hän tietää, että hän huomauttaa sellaisista asioista kuin pirstoutuminen, markkinoiden sisällön räjähdys, rajat ylittävä kauppa. Se on yksi syistä, miksi he pitävät avaruudesta. Ja he investoivat siihen.

Kaiutin 2 (08:53)

Sanoi olevansa kotoisin pääomasijoittajataustasta, eikö niin?

Kaiutin 1 (08:56)

Kyllä, ne ovat pääomasijoitusyhtiön pääomasijoituksia. He investoivat Suma Linguaan, puolalaiseen LS P:hen. Ja niinpä tekniikan puolella ja tyhjällä puolella sanotaan, että positiivisen näköinen voisi olla kirottu vähentäminen ikään kuin tekisit toimitusketjustasi tehokkaamman. Kielteisenä puolena, tiedäthän, että kaupassa yleensä on aina tämä kaupallistumisen riski, kyllä, menemme tietysti paljon yksityiskohtiin seurannassamme, mutta oli todella hyvä saada sijoittaja. myös paneelissa Kaiutinlistalla on Quill Ed Bussi Quillilta. Joo, niin mielenkiintoista. He ovat paljon enemmän sisällön alkuperätrendin Trance-luomissivustossa, eikö niin? Luulen, että he mainitsivat, että käännös on erittäin harvinaista. 5% vähemmän. Kyllä, äänenvoimakkuuden sisällä sanoi niin. Mutta oli mielenkiintoista, miten se luokitellaan, eikö? Käännä lokalisointi, sir. Sinä käännät Lokalisoidun trancen luomisen alkuperä. Joten joo, erittäin mielenkiintoinen esitys. Kuinka he skaalaavat tämän. Onko sinulla ajatuksia siitä? Mitä hän sanoi siellä,

Kaiutin 2 (10:08)

Joo. Tarkoitan, ehdottomasti tavallaan segmentoivaa sitä. Tai oletan, että näiden palvelutasojen erottaminen toisistaan on hyödyllistä asiakkaille, erityisesti asiakkaille, jotka eivät ehkä ole kovin kypsiä. Ja lokalisointimalli, Um ja mielestäni alkuperä Joo, e Luulen, että hän oli tavallaan sanonut, että et välttämättä sovi alkuunpanoon, joka esimerkiksi luomalla alkuperäistä sisältöä ei välttämättä tarvitse lähdettä. Teksti ei aina tarvitse lähdetekstiä, mutta niiden on muistettava, kuinka sanat hän sanoi sen. Mutta hän sanoi, että meidän on oltava samaa mieltä. Se, mikä on totta ja tarkkaa, on mielestäni asiakkaan kanssa. Joten sinun on todella annettava heille tietoja tai yksityiskohtainen selostus tai jotain, joka mahdollistaa sitten sulka. Olet ruskea jne.

Kaiutin 1 (11:00)

Joo. Muista huhu, jonka hän sanoi: Joskus sinun on vain levitettävä. Hän sanoi Joskus saamme lyhyen, mutta ilmeisesti sen täytyy olla hiljaa, jotta ihmiset lähtevät kirjoittamaan jotain. Ei.

Kaiutin 2 (11:11)

Joo, tuo. Joten se oli yksi asia, mielestäni alkuunpano, josta olen saanut muutaman alan ammattilaisen puhumaan, mutta ei todellakaan laajassa mittakaavassa DH:ssa. Sitten ajattelen, kun puhutaan sähköisestä kaupankäynnistä yleisemmin, niin ne ovat. Quill on tässä vaiheessa erityisen kiinnostunut suoritussisällöstä. Tämä on siis kriittistä sisältöä, joka auttaa ihmisiä verkossa juuri ennen oston tekemistä. Voit siis kutsua sitä myös muunnossisällöksi. Ja hän oli Hän myös sanoi, että sen sisällä, syö sellaisia asioita, kuten, um, tuotekuvaukset, ostooppaat, markkinoiden optimointi ja vastaavat. Ja hän sanoi: No, kaikessa kaupassa, joka yleensä lokalisoinnin kannalta, asiakkaiden tietoisuustason lisääminen on melko hyvää. Teo. Sellaiset asiat, kuten mainokset ja TV-sisältö, palvellaan mielestäni todella hyvin lokalisointitilassa, mutta todella konversiotasolla, että siihen on kiinnitetty vähemmän huomiota. Joten luulen, että siellä he ovat jonkinlainen markkinarako. Painopiste on tässä vaiheessa,

Kaiutin 1 (12:16)

Oikein hyvä. Aivan juuri niin. Se räätälöi sen erittäin kauniisti. Joten tapa palata esittelyyn.

Kaiutin 2 (12:27)

Itse asiassa esitimme Quillin viime vuonna julkaistussa Traveller-vähittäismyyntiraportissamme. Joten sisällytimme joitain tällaisia ideoita, um joo, joitain näistä ideoista myös matkalla seuraavaa varten, kun

Kaiutin 1 (12:41)

Olivatpa meidän ja Carlisle ah:sta kartoittaneet kielitieteilijöiden sijasta ja hän todella vaatisi myös todistamaan taidot eläintarhan lingvistina kääntäjänä ja myös tavallaan arvostaa inhimillistä osaa käännöksessä. Tietenkin, koska tiedäthän, olemme myös sanoneet, että kun tyhjä paranee ja parempi, niin kääntäjän ja kielitieteilijän asiantuntemuksen on itse asiassa noustava, tiedäthän, yhä korkeammalle ja korkeammalle. hyvin. Näiden jäljellä olevien ongelmien ratkaiseminen vaatii paljon asiantuntemusta. Luulen, että hän teki tuon asian. No, sitten meillä oli paljon Easy Lingistä. Verkkovälityspalvelimen lokalisointiratkaisu. Mielenkiintoista. En tiennyt, että 95% asiakkaistamme on lsp:tä, joten hänellä on täytynyt olla mahtava konferenssi eilen. Meitä oli yli 300. Ah, paljon imperiumia. Mutta myös tietysti Ah, tiedätkö, luultavasti 152 100 lsp ihmistä. Niin se oli. Se oli hänelle hienoa. Luulen, että en ole tarpeeksi tekninen tässä vaiheessa. Kävele, kulje ihmisiä läpi. Pohjimmiltaan se on kuitenkin verkkovälityspalvelinratkaisu, jonka avulla voit isännöidä suhteellisen helposti monikielisiä verkkosivustoja tai näyttää monikielisen verkkosivuston. Joten se menee myös sähköisen kaupankäynnin puolelle. Ah, meillä oli myös pelien lokalisointipaneeli, jossa oli, tiedäthän, ea ja Frontier Developments pelien julkaisijoille, jota ohjasi Daniel Low Aquaticsista, pelilukkotilan konsulttiyhtiöstä. Joten sielläkin Odotellaan oikeaa nousua. Paljon hyviä näkemyksiä sillä puolella. Ja lopuksi lopetetaan David Edwards Pipe Drivesta, cr M -tyyppisestä SAS-myyntiratkaisusta. En ole johtaja kerännyt noin 90 miljoonaa dollaria tähän mennessä. Heillä on tukikohta Virossa, joten tiedäthän, sellainen maa, jolla on erittäin tekninen maine. Viiden miljoonan tiimin jäsenen lukkotiimin rakentaminen portugaliksi ja saksaksi sisäisiksi kääntäjiksi, joista ilmeisesti on apua? Kaksi kieltä. He sanovat noin kaksi miljoonaa sanaa. Ah, vuosi nyt, 40 kieltä Thie out kohoaa. Minusta kiehtova on vain 11 avainkohtaa, jotka haluaisin jakaa, ovatko he käyttäneet myyjiä. LSP:t Viron ulkopuolelta, kuten globaalit lainanantajat muilla alueilla, ja se ei vain toiminut hyvin, koska viestintä ei ollut loistavaa. Viestintärauhaset on mitä hän sanoi. Joten itse asiassa valitsimme myyjän Virosta, ja luulen, että teimme tämän asian ennen kuin se todella kertoo siitä, että tämä ala, huolimatta sen virtuaalisesta Supercross-taulustaan, joskus todella johtuu siitä, että tiedät, sinun myyjäsi maantiede maassa, että virtsa. Ja sitten olet kulttuurisesti hyvin läheinen, tiedäthän, sillä Piperin kaltaisessa ratkaisussa et olettaisi, että kuten tarvitset erityistä Viron paikallistuntemusta. Eli olettaisin, että he ovat virolaisia. Myynti on hyvin pientä, mutta silti haluat miehiäsi. He ovat hyvin lähellä. Haluatko ehkä tavata heidät? Haluat varmistaa, että viestintälinjat ovat hyvin avoimet. Joten minusta se on kiehtovaa. Tämän kaltainen yritys Ah, SAS valitsee edelleen myyjän, joka on siitä maasta, jossa he toimivat. Tiedätkö, minkä arvoinen se on, mielestäni se on mielenkiintoinen Se on mielenkiintoinen seikka. Siirtyminen Median lokalisointi Deluxeen. Mitä tapahtui siellä?

Kaiutin 2 (16:12)

Joo, mutta jälleen kerran, Teo Median lokalisointi sa deluxe on iso juttu. Tein pitkään merkittävän maailmanlaajuisen toimijan median lokalisoinnissa, mutta myös jälkituotannon ja jakelun puolella Yhdysvalloissa. Perustuu osaksi heidän liiketoimintaansa, nyt on juuri myyty. Er myydään, mielestäni pääomasijoittajalle, joka sisältää lokalisointiosan. Joten se osa, joka myydään, on lokalisointi. He ovat sanoneet, että tekstitys ja jälkiäänitys sekä digitaalinen elokuvateatteri, kotiviihde ja toteutustoiminta, mutta eivät liiketoiminnan luova osa.

Kaiutin 1 (16:51)

Joten he sanoivat, että miksi se on?

Kaiutin 2 (16:54)

No, koska sitä pilkotaan, eikö niin? Joten mutta jos voit viitata siihen nykyhetkessä

Kaiutin 1 (16:59)

Joo. Tarkoitan kyllä. Okei, koska konkurssi, niin. Joten he luku 11

Kaiutin 2 (17:04)

Mahtava. Joo. Älä sano, että se osa, jota ei myydä, nimetään uudelleen

Kaiutin 1 (17:08)

Nimetään uudelleen. Okei. Joo.

Kaiutin 2 (17:10)

Joo. Luultavasti deluxe-nimi jatkuu myydyllä osalla. Mutta en tiedä siitä. Joo, osumia

Kaiutin 1 (17:19)

Häntä. Heillä oli uusi matala. Tarkoitan sitä, kun tutkin sitä. Luulen, että heillä oli, mutta luulen, että sitä kutsutaan. Anna minun nostaa tämä tänne. Luulen, että sitä kutsutaan. Missä se on? Joo, tätä kutsutaan. Sitä kutsutaan Lux-lokalisoinniksi. Haluaisin saada uuden logon ja kaikkea, mutta mielestäni se on todellakin jälleen osa sitä osaa, joka myytiin. Niin, niin

Kaiutin 2 (17:46)

Kuulostaa deluxe seinältä. He pitävät sen osan liiketoiminnasta säilyttää dokumentin nimen. Kyllä. Joten ne myytiin Platinum equitylle ja Kaliforniassa sijaitsevalle pääomasijoitusyritykselle. Ei taloudellisia ehtoja. Mikä on suljettu? Niinpä niin. Tarkoitan, mainitsit luvun 11 konkurssin. Joten mitä tapahtui, oli viime vuonna 2019. Ajattelen hänen näkemyksensä ympärillä. Syyskuu Over Time Deluxe haki luvun 11 konkurssia. Tarkoitan siis sitä, että yrityksissä on ilmeisesti kovat ajat siinä vaiheessa, mikä ei ole epätavallista ihmisille yrityksille, jotka keskittyivät eräänlaisiin perinteisiin Hollywood-studioihin ja johtoon televisiossa ja fyysiseen jakeluun.

Kaiutin 1 (18:27)

Kanavat mainitsevat fyysisen jakelun DVD:n. Joo,

Kaiutin 2 (18:31)

Kyllä, me puhumme siitä. Luulen monta kertaa ennenkin, että monien perinteisten myyjien oli vaikea mukauttaa Teoa OT-maisemaan. Tiedäthän, Netflixin kaltaiset suoratoistojättiläiset, jotka asettavat vaatimuksiin, jotka haasteet ovat tuoneet tarjontamaisemaan. Vain

Kaiutin 1 (18:49)

Lyhyesti O t TI:ksi Ymmärtäminen tarkoittaa ylipäätään, mutta itse asiassa minun on oltava rehellinen. Minulla ei ole aavistustakaan miksi. Miksi mistä on puhuttava.

Kaiutin 2 (18:58)

Joten Ymmärtääkseni se johtuu siitä, että se menee yli televisiokanavien. Joten se ohittaa kuin Kate. Sellaisia verkkokaapeleita. Okei, joten se on kuin et tarvitse, kuten kyllä, TV- tai TV-lisenssi, tai sitten investoimme uudelleen. Minulla oli ennen hyvä vastaus tähän, ja mietin sitä äskettäin, mutta olen itse asiassa unohtanut sellaisen Joo, logiikka sen takana on jotain, joka menee periaatteessa suoraan asiakkaalle, ja ohitat alkuperäinen. Joten perinteinen TV-johdotuksen asennus ja vastaavat.

Kaiutin 1 (19:39)

Okei, se on järkevää, koska voit katsoa Sillä ei ole väliä, käytänkö sitä puhelimessa, kannettavassa tietokoneessa vai tai no, kytke se televisioon, eikö niin? Joo, koska siellä on niin monia lyhenteitä, joita pyörii ympäriinsä. Joskus en ole edes varma, joten okei, opi nyt jotain.

Kaiutin 2 (19:53)

Joo. Hmm, joo, mutta joka tapauksessa, takaisin lukuun 11. Tarkoitan, niin että sitä muodostunutta konkurssia käytetään, todellakin? Yksi leikkaus, kun yritykset haluavat jatkaa toimintaansa, antaa yrityksille mahdollisuuden jatkaa toimintaansa, ja samalla selvitetään, kuinka esimerkiksi Teo järjestää velkaansa ja omaisuuttaan uudelleen. Ja niin me tavallaan tiesimme, että korteissa oli jotain, kun he jättivät konkurssin. Mutta ilmeisesti nyt on käynyt ilmi, että se on myyty Patton Equity Godille ja okei.

Kaiutin 1 (20:24)

Hyvä on, siirrytään tänään aivan eri aiheeseen. Käymme läpi useita aiheita, mutta tehdään se joka tapauksessa. Mennään kielen toiselle alueelle. No, se on alan akateemista maailmaa, joten Ah, kuten mainitsimme laskennallisen lingvistiikan A c L -yhdistyksen. Kyllä, se on oikein. Vau. Ymmärsin sen oikein. He pitävät konferenssiaan juuri nyt. Se on käytännössä heinäkuun 60. päivän piti alun perin olla Seattlessa, Washingtonissa, eikö niin. Muutti verkkoon, koska, kuten kaikki muukin, liikkuu verkossa. Niin, oli, että heillä oli tonni palautetta, ja nyt se vain valitsi kolme parasta paperia. Joten yksi tyhjä paperi oli toisella sijalla, eikö?

Kaiutin 2 (21:10)

Joo. Joten he sanovat, että tämä on kunniamaininta. Tuo. Joo. Kuinka monta lähetystä? Anteeksi. Kuinka monta lähetystä? Kyllä, heillä oli yli 3000 palautetta seinän yli, mutta sitten ei, ne kaikki hyväksyttiin. Joten tapa, jolla se toimii, hän lähettää paperin, ja sitten sinun on hyväksyttävä se

Kaiutin 1 (21:29)

Okei. Se on jotain 700 tai jotain. Paitsi että ehkä vähemmän.

Kaiutin 2 (21:34)

Pitkät ja lyhyet paperit yhdessä hieman yli 1/4. Missä se olisi? Joo, DH:ssa sitten. Silti sieltä, sitten ilmeisesti paneeli. Valiokunta päätti parhaan kokonaispaperin ja kaksi kunniamainintaa. Puhumme siis yhdestä niistä kunniamaininnoista, jotka mainitsit cz:stä, joka oli konekäännöstyö keskittynyt erityisesti siniseen, joten se oli sotkeutunut siniseen, arvioiden arvioinnin uudelleen. Automaattinen konekäännösarviointimetriikka on paljon paljon arviointia arvioivat silmät, että olen itse asiassa

Kaiutin 1 (22:15)

Lukeessa tätä nyt tämä on sitä

Kaiutin 2 (22:16)

Kyllä, sen sijaan, että he olisivat tehneet sen tarkoituksella. Joo, olen huomannut, että monilla näillä papereilla on nyt vähän sellaisia, kuten, näppärämpiä tai vastaavia, otsikoita, joissa on jonkinlainen, kuten huvittava käänne, ikäänkuin se on selvää, se, jolla oli napsautus. asia, se toinen, jonka toinen sai kunniamaininnan, oli nimeltään Aloitettu Älä lopeta harjoittelua. En lakkaa uskomasta ja toinen ja toinen on tavallaan kuin melko suorat nyöritysnäytöt.

Kaiutin 1 (22:45)

Mutta se, joka olet oikeassa, mutta sotkeutunut siniseen, arvioi automaattisen konekäännösarvioinnin uudelleen, että kyllä, että he tekivät sen tarkoituksella. Niin,

Kaiutin 2 (22:54)

Ai niin

Kaiutin 1 (22:58)

Keskustelut ennen? Eli minulta on kysytty. Minun asemani on vain koventunut järkeä. Kieltä ei voi matemaattisesti arvioida. Luulen, että lähden tänne raajaan. Varsinkin nyt, kun olemme saavuttaneet tietyn tason. Se vain No, tarkoitan, kyllä, näytä minulle

Kaiutin 2 (23:14)

He sanoivat jotain He sanoivat paljon samaa. Eivätkö he sanoneet paljon samaa? Tarkoitan, en ole kirjoittanut tätä kappaletta. En ole lukenut heidän paperiaan ja paljon yksityiskohtaisesti työkalua. Mutta tarkoitan, he ovat sanoneet, että nykyiset menetelmät mittareiden arvioimiseksi ovat erittäin herkkiä arvioinnissa käytetyille käännöksille, erityisesti poikkeamien esiintymiselle, mikä johtaa Teon usein vääriin luotettaviin johtopäätöksiin mittareiden tehokkuudesta. Pohjimmiltaan poikkeamat voivat siis heilua. Tiedät kuinka tämä asia keskeytetään. Pohjimmiltaan he luulevat heidän päättävänsä, että oli aika jäädä eläkkeelle. Blue on Day sanoi, ettei ole mitään parempaa kuin ihmisen käännös, ihmisen kääntäjät tai ammattilaiset arvioivat ja pahoittelevat konekäännösten arvioimista.

Kaiutin 1 (23:57)

Ihan totta. No, kuka muu sen tekisi

Kaiutin 2 (24:00)

Oli yksi asia, jonka otin. Se palaa keskusteluun. Lopetan tähän, mutta joo. Super kallista. Oikeus saada ihmiset arvioimaan Flugin konekäännös laajassa mittakaavassa.

Kaiutin 1 (24:14)

Todennäköisesti vielä kalliimpaa julkaista huonoa sisältöä, joka, en tiedä, saa sinut oikeudellisiin ongelmiin tai jotain. En vain pidä sitä kiehtovana. Luulen, että olemme saavuttaneet sen pisteen, jossa tyhjä on mennyt. Tarkoitan, et voi matemaattisesti arvioida tätä ja he yrittävät, ja tarkoitan, että jokaisessa lukemassani paperissa he käyttävät edelleen Blipiä. Mitä tahansa, he käyttävät Blakea. Niin,

Kaiutin 2 (24:35)

Joo,

Kaiutin 1 (24:35)

Toisaalta akateeminen yhteisö sanoo: Tiedätkö, älä käytä sitä enää. Se ei ole enää relevanttia. Toisaalta hän käyttää jokaista heistä lukemaani paperia

Kaiutin 2 (24:44)

Itse sivusto. Se pysyy itsestään, eikö niin, koska haluat näyttää, että mallisi on parempi tai kuinka sitä on parannettu aiempiin malleihin verrattuna. Joten jos aiemmat mallit käyttävät sinistä, sinun on myös käytettävä verta tai jotenkin muutettava kaikki

Kaiutin 1 (24:56)

Eri mittariin. He ovat joka tapauksessa jumissa nuorten kirouksessa, vai mitä? Tiedätkö, luulen, että kieliteollisuudessa tunnetulla tuotemerkillä on uusi toimitusjohtaja. Se on Ah vielä kiinni Weigert tästä oli S t l. Ja he palkkasivat hänet. Hän liittyi palvelukseen viime vuoden lopulla ja oli tulonjohtaja. Ja nyt hänet on nimitetty toimitusjohtajaksi, ja hän puhuu konekäännöksestä, jotta hänellä on melko hienostunut työkalu, jonka he julkaisivat viime vuonna nimeltä World Words Online. Ja se on myös tavallaan vuorovaikutuksessa tyhjän, suuren volyymin käännöksen kanssa. Joten hän mainitsi, että tämä oli yksi hänen keskittymiskohdistaan kateenkorvassa, mutta myös nyt he todella yrittävät työntää tätä. Joten uusi toimitusjohtaja Yonkersilla oli mielestäni, joka julkaistaan artikkelissa pari minuuttia sitten ja sitten meemi nousee. Ah, emme onnistuneet julkaisemaan kerrostamme tällä viikolla. Meillä on vain niin paljon hyvää. No, ei tyytyväisiä. Mutta teimme kaksi haastattelua yhden kanssa Fernando Trickin, sijoittajan pääomasijoituskumppanin kanssa, ja sitten myös meemilähteen David Johnnic CC:n kanssa. Joten se on paljon materiaalia ja käymme sen läpi ja toivon, että julkaisemme sen maanantaina tai tiistaina. Erittäin jännittävä. Olen itse asiassa todella innoissani tästä kappaleesta. Mielestäni sitä ei ole sanottu, ei täysin transformoiva hankinta, mutta se on vain jotain, jota emme ole nähneet vähään aikaan, että T. M:n järjestelmä on hankittu tai rahoitettu Teolle meemilähteen tasolle. Ja mitä tulee arviointiin, uskon, että voimme nyt nostaa enemmän luottavaisesti, sanoa, että jossain 40–50 miljoonan dollarin välillä, jonka tämä kauppa arvostaa ministereille niin 4–5-kertaisella tulolla, ja se on melko korkea. Se on aika korkea. Mikä korkea arvostus. Tarkoitan tietysti Seston toistuvaa tilausta. Joten siitä sijoittajat pitävät, ja ah, varo ensi viikolla, käsittelemme sitä hyvin yksityiskohtaisesti, ja uskon, että voimme valaista paljon tätä kauppaa. Erittäin jännittävä. Joten joo, se sulkee tämän päivän. Luulen, että voimme ilmoittaa heidän etäpäivänsä parin seuraavan viikon aikana. Tiedätkö, kerrankin meillä ei ole tekemistä hotellien ja sijaintien kanssa. Eso teknistä työtä. Käytämme Goto-webinaaria

Kaiutin 2 (27:18)

Valmiina lapsina.

Kaiutin 1 (27:19)

Se oli ok. Tarkoitan, ah, 1 000 000 edistyneempää tai eräänlaista MME:tä. Tai ei edistyneempää. Mutta kuten tarkoitan, Goto Webinars on tavallaan perinteinen ratkaisu siihen. Mutta se toimi erittäin hyvin. Tarkoitan, nolla häiriötä, vaihdot sujuvaan. Joten pidin sen käytöstä uudelleen. Se siitä. Kiitos paljon.

Kaiutin 2 (27:41)

Kiitos. Hei hei.

Kaiutin 1 (27:49)

Tahdon.