Rozhovor ConvertKit s Nathanem Berrym a Nathanem Latkou - zvukový přepis
Nathan Latka (00: 01)
Ahoj lidi, mým dnešním hostem je Nathan Barry. Určitě jste o ConvertKitu už slyšeli a doufejme, že jste viděli tolik dalších věcí, na kterých pracuje, týkající se drobných domů, investic do přátelských společností, ale hlavně jen vytváření a budování a podpora ekosystému tvůrců, protože skutečně přináší své zákazníky dříve před vším, co dělá, ať už je to sdílení jejich příběhů na podcastu, psaní o něm na blogu nebo mnoho dalších způsobů, jak to dělají v kinbergu. Toho všeho se dnes dotkneme. Nathan Barry, děkuji, že jste přišel na show.
Nathan Barry (00:29)
To jo. Díky, že jsi mě měl.
Nathan Latka (00:30)
Dobře, takže první věc, na kterou se chci dotknout, ve skutečnosti nesouvisí se softwarem. Víte, právě teď jsme ve velmi podivné době, kdy je každý tak nějak uzamčen. Víme také, že vaše komunita je nesmírně důležitá. Osobně jste si vybudovali komunitu online i osobně. A chci se vrátit do nějakých dnů před covidem a jen požádat o vaši práci o tom, proč jste se rozhodli zapojit se svým přítelem Brentem do nákupu starého ranče a jak to souvisí s komunitou.
Nathan Barry (00:56)
To jo. Ach chlape. No, když se ohlédnu zpět na svou cestu podnikatele, tolik inflexních bodů pochází od lidí, které jsem osobně potkal, že? Hm, řekněme konferenci jako mikrofon, kde před lety byla Amy, která si spolu s Alexem Hillmanem zavolala Bacon Biz, což je fantastická konference. Bylo to jen pro lidi, kteří se zaměřují na vydělávání peněz, že? A jsou tu všechny tyto události, se kterými se setkáváte na setkání a někoho potkáváte, a on je tím, kdo upustí od myšlenky, která pro vás něco změní. Nebo například před lety pořádala tato konference s názvem Summit světové nadvlády, kterou pořádal Chris Gill abo, a já jsem šel v roce 2012 a věděl jsem, že se nikdo nestydí, dobře, myslím, že to udělám. Mám se s takovými věcmi setkat, víš. A právě jsem se rozhodl jít nahoru a promluvit si se dvěma muži, kteří tam zůstali mluvit a ukázalo se, že Jamesovi je jasné, kdo je nyní autorem atomových návyků, ale v té době měl malý malý zpravodaj
Nathan Latka (01:57)
Tři knihy.
Nathan Barry (01:57)
Jo, dobře před čímkoli. A pak Calebova logika, kdo je ten neuvěřitelný producent videa? Hm, udělal všechno pro Pat Flynna. Vynalezl přepínač s Patem Flynnem a líbí se mu to, že? A to je to, co se stane, když se objeví událost, která je kurátorskou skupinou lidí, a tyto rozhovory máte osobně. A tak jsem vždycky byl fanouškem um, skvělý v osobních zkušenostech a a my jsme zahájili vlastní konferenci před čtyřmi lety, pořádali jsme ji každý rok kromě tohoto roku. A tak je to jen něco, co jsem miloval, a tak, když mi, vlastně, Ryan Holliday, byl ten, kdo mi poslal SMS a byl jako, hej, kupujeme město duchů a jako by se brzy uzavřelo a um, potřebujeme více peněz
Nathan Latka (02:49)
Briane, musíš počkat. Je to nadpis? On je nadhazování, protože víte, jeho genialita, chytrý, stejně jako, jste ve skutečnosti, je tam vlastně město duchů, nebo?
Nathan Barry (02:56)
Ano přesně. Hm, a já jsem znal Brighta Underwooda, protože má agenturu s Ryanem a eh, provozují web každý den slepený, což je převedený zákazník. A tak jsem ho trochu znal, víš, hm, ale Ryan byl ten, kdo mě tak nějak vtáhl dovnitř a byla to právě ta věc, kde, Protože to byla jedinečná vlastnost a to je Sierra Gorda, což je 300 akrů město duchů v pohoří Sierra Nevada. Hm, takže když stojíte na vrcholu za ním, když se podíváte na jednu stranu, uvidíte Mount Whitney. Takže nejvyšší bod v kontinentálních USA Pokud se otočíte, podíváte se za sebe, uvidíte Údolí smrti, což je nejnižší bod. Hm, je to jen to šílené místo. A tak jsem si myslel, dobře, jeden uh, Brent a Ryan a druhý partner John mají právě tento skvělý nápad, co s tím udělají. A byl jsem rád, dokážete si představit skupiny duchovních a mnoho konferencí a spisovatelů, kteří ustoupí a cokoli jiného, co máte, jako příběhy a vzpomínky, které vám umožní vytvořit takové místo. A tak jo, měl jsem, musel jsem se zapojit.
Nathan Latka (04:05)
Takže co se stalo, Covid samozřejmě mění věci a značky a vydává skvělý obsah na Youtube. Vypadá to, že tam nějakou dobu žije. Dokázali jste, chlapi, být jakýmsi strojcem? Bydleli jsme obvykle ve starých hornických chatkách a ráno jsme se probouzeli a viděli Mount Whitney a Údolí smrti. A
Nathan Barry (04:21)
Jo, něco z toho se stalo. Myslím, že nemovitost trvá mnohem déle. Pak jsme si původně mysleli, že to zprovozníme a dostaneme do bodu, kdy tam mohou zůstat skupiny. Takže jsem tam vlastně byl, byl jsem tam jen dvakrát a jen jsem sundával rodinu. Takže jsme ještě neměli velké shromáždění, protože tam byly věci, jako bylo třeba dostat tekoucí vodu, muselo se dostat uh, víte, znovu si to užít. A Hm, a pak tam byly nějaké velké překážky. Stejně jako letos v létě došlo k požáru způsobenému opravdu starou elektrickou energií, která shořela tamní hotel, že to bylo u 149. výročí otevření, kdy hotel shořel. Takže je to něco jako cokoli v podnikání, kde máte tyto velkolepé sny, a pak se ukáže, že je to mnohem těžší, než jste si mysleli. A pak, když je to opravdu těžké, pak je tu ta bláznivá překážka, jako by se spálila nejchladnější budova v celém městě, nebo ne, ekvivalent jako v mých firmách by byl jako, když ztratíte toho zákazníka, že tak tvrdě jste bojovali, abyste se dostali takhle, to byla ta roztažená věc. Hm
Nathan Latka (05:28)
Můžete, můžete si udělat analogii, když se podíváte na historii převáděcích sad a my se zde ponoříme více do převáděcí sady, ale je tu, existuje ekvivalent starého 149 let starého hotelu?
Nathan Barry (05:39)
Myslím, že. Takže náš úplně první tým ustoupil. Hm, dovolte mi připravit půdu tak leden 2016. Předcházejících 12 měsíců jsme narostli z roku 2000 a mrr na 100 000. Mrr. Takže jen šílený růst. V bance jsme neměli peníze. Mysleli jsme, že by měly být získány peníze. Myslím, že jsme utráceli 80 tisíc měsíčně a v bance jsme měli asi 15 tisíc peněz. Ale je nám to líto
Nathan Latka (06:04)
Čistá síť Spálená. Net Burn byl 80 grand za měsíc. Nebo hrubé popáleniny.
Nathan Barry (06:07)
Uh tak hrubý, kde víte, jsme stále ziskoví a jako dolarové částky šly nahoru, jak se bankovní zůstatek zvětšoval. Hm, ale zároveň víte, že výdaje vašeho dne klesají, že? Protože 15 grand v bance, když máte pět grand mrr a pět grand nákladů, to je v pořádku. Ale když máte 100 lajků, už to není v pohodě. To jo.
Nathan Latka (06:35)
A máme podzemní, podzemní mrr 80 velkých výdajů. 15 grand v bance. Týmový ústup.
Nathan Barry (06:41)
Jo, takže tam jsme byli. V zásadě jsme měli, chtěli jsme dát dohromady tým, protože jsme v té době měli v týmu 13, 14 lidí a mysleli jsme si, dobře, ale prostě si to nemůžeme dovolit. A tak jsme snížili výdaje dvakrát dolů, nebo jsme nesnížili výdaje. V zásadě jsme zamkli výdaje a poté jsme se z toho dostali. A vyrostli jsme ze sotva zlomeného, dokonce o 25 měsíců později, měli jsme 60% 50 ziskové marže, tři měsíce výdajů v bance. A udělali jsme týmový ústup, abychom oslavili. A tak to vypadalo jako velké maximum v podnikání. A celý tým letí do Boise. Máme rádi, že každý se předvede za tento tým ulice a dostaneme útok odmítnutí služby, kde někdo jde jako, velmi úmyslný, velmi škodlivý jde sundat naše servery a víte, je to jako, zřetelně si pamatuji vyzvednutí Brad, jeden z našich hlavních inženýrů na letišti, a já se objevuji a je jako vedle reklamace zavazadel na svém notebooku, snaží se udržet servery nahoru, a je to taková věc, kam jdeš z těchto šílených výšin a je to jako, oh člověče „Nemůžu uvěřit, že jsme to stáhli na ekvivalent toho, že tvůj hotel shořel, nebo takhle, jako, nevím, jak se z toho vzpamatujeme, a ty to vždycky děláš, víš, to je jen součást podnikání, ale to je cesta, na kterou jsme se všichni přihlásili
Nathan Latka (07:59)
Nathane, chci, aby se lidé drželi kolem, a tak chci, abys zde zasadil velkou otevřenou smyčku a pak se ponoříme více do té emocionální stránky příběhu, který se vrací, když jsi dělal dřevo ve věku 13 let klepání na dveře dnes, kde je konverzní sada, jaký je nejvyšší výnos?
Nathan Barry (08:14)
Ano, právě teď máme 25 milionů vzduchu. A kolik zisku? Jo, letos jsme letos utráceli trochu agresivněji, takže dosahujeme zhruba pěti zisků. a pak, uh, ale na začátku roku jsme blízko 20 23%. A tak se příští rok vrátíme k dalším 20.
Nathan Latka (08:35)
20 Ebitda marže.
Nathan Barry (08:36)
To jo,
Nathan Latka (08:38)
Takže se toho chcete držet. Něco jiného, Nathan dělá to, co vkládá na svůj web, konkrétně říká, že týmu bylo vyplaceno 1,8 milionu dolarů. Takže zde probíhá nějaké sdílení zisku. Mnoho z vás, kteří jste zakladateli bootstrapu, se zajímá, jak sakra nastavím sdílení zisku, aniž bych utratil 500 000 $ za legální? Za chvíli se k tomu vrátíme. Ale Nathane, vezmi nás zpět do roku 2013, promiň, když ti bylo 13, Nathane, myslím co? Možná 2005 nebo dříve a tři,
Nathan Barry (09:02)
2003, 19.
Nathan Latka (09:04)
Dobře, Páni, 19. Dobře, takže jsme si zhruba stejní. Co jsi? 30 právě teď.
Nathan Barry (09:08)
Dobře, takže
Nathan Latka (09:09)
Zpracování dřeva. Takže nejprve, na co si pamatujete ten okamžik? Udělali jste, bylo tam něco, co jste opravdu chtěli a potřebujete si vydělat peníze a vaši rodiče řekli, že musíte přijít na to, abyste vydělali peníze, a pak jste řekli, že půjdu. Takže zpracování dřeva nebo jaký byl původ této první věci, kterou jste vytvořili?
Nathan Barry (09:23)
To jo. Pro mě, jako bych vyrostl v domácnosti, kde bylo peněz opravdu málo. Můj otec řídil křesťanskou univerzitní službu, a tak to žilo z darů a podpory od um, víš, kostelů nebo jiných skupin. A tak peníze prostě nebyly věcí, že jich bylo hodně. A tak moji rodiče odvedli opravdu dobrou práci, když jim vštěpovali, že jako uh, pokud chcete peníze, vydělávejte je a způsob, jakým jsem to udělal, byl můj otec, byl opravdu na zpracování dřeva, postavil dům, ve kterém jsme vyrostli. měli jsme to jako malý obchod, bylo to hodně jako druh ručního nářadí, ale fungovalo to skvěle, a tak jsem udělal tyto dřevozpracující projekty a pak je chodil od dveří ke dveřím prodávat, abych si vydělal peníze. A pamatuji si, že jsem vyrobil spoustu takových jako řezby ze dřeva a tak a mířili jsme dovnitř, byl to vlastně černý pátek. Hm, takže se vydáme do města, protože jsem vyrostl v horách mimo město a mohl jsem v pátek nakupovat
Nathan Latka (10:21)
Ahoj Nathane. Které město? Samozřejmě vím, ale myslím si, že
Nathan Barry (10:24)
Publikum Boise Idaho. To jo. Hm, a tak jsme do toho šli, on byl jednou z věcí, které pojedeme do města v poledne, nebo něco podobného, a tak v 10 jsem byl jako skvělý, půjdu se potulovat po této čtvrti, jít ke dveřím dveře a pak jako Vyzvedni mě sem, víš, míli od města a pak uvidíme, kolik peněz jsem tím vydělal. Byla to jedna z těch věcí, kde si myslím, že jsem vydělal 120 $, prodávám tyto věci od dveří ke dveřím o hodinu později, když mě moji rodiče vyzvedli, když jsme jeli do města. A to byl jen druh myšlení, které jsme vždy měli rádi, skvělé, pokud něco chcete, nebudu vám to dávat, jděte, jděte za tím, jděte na to, jak to udělat.
Nathan Latka (11:09)
Jaká byla vaše reakce? Jaká byla jejich reakce, když jste nastoupili do auta a vyprázdnili kapsy spoustou podobných zmačkaných dolarových bankovek?
Nathan Barry (11:17)
Víš, co je vtipné, myslím si, že na nás byli stále zvyklí, stejně jako děti, které vymýšlely, jak vydělat peníze, že byly jako super, víš, a nebylo jako, nebyl to ani tento velký oslavný okamžik jako, jasně, jasně. Kdo je
Nathan Latka (11:31)
Nás Nathane? Kolik, kolik sourozenců?
Nathan Barry (11:33)
Mám? pět sourozenců. Takže ve 4. ze šesti dětí?
Nathan Latka (11:38)
Dobře, dobře. Dobře. Čtvrtý ze šesti. To je neuvěřitelné. Dobře. A jsou, tak skončili všichni jen při budování světa komunit a tvůrců, nebo jeden z nich skončil jako Wall Street Finance nebo tak něco?
Nathan Barry (11:50)
Mám bratra, který pracuje v oblasti podnikových financí, a No, podle Jets, myslím, že všichni jsou po celé mapě. Mám sestru, která žije v Seattlu a pracuje na autorských právech a podobných věcech, víte, spousta velkých klientů, jako jsou Ebay a American Airlines, založila Alaska Airlines. Hm, bratr, který je asistentem lékaře, dostal pár sourozenců, kteří jsou programátory. Víte, je to jen na celé mapě a myslím, že se dostanete do celé povahy versus živit uh druh debaty. Ale myslím, víte, lidé jsou prostě velmi odlišní
Nathan Latka (12:24)
Nathane. Nechal váš malý kluk pracovat se dřevem, klepat od dveří ke dveřím? První okamžik prodeje?
Nathan Barry (12:30)
Hm, já nevím. Nech mě o tom přemýšlet. No, oni vždy, neděláme žádný příspěvek ani nic jiného, takže k nám přicházejí se způsoby, jak si vydělat peníze. Hm, myslím, že tento rok by pravděpodobně byl rokem limonádového stánku nebo něco takového, jen na základě mých dětí je 96 a pak 11 měsíců a víte, je to jen, není to s kódem, ale není to dobrý rok pro podomní prodej.
Nathan Latka (12:55)
Ne. Jo, rozhodně to není dobrá věc. Chceme být
Nathan Barry (12:58)
Dělá
Nathan Latka (12:59)
Dobře. Tak dobře 120 $, zpracování dřeva, čtyři ze šesti sourozenců, 2005. Je vám 13 let. Nakonec očividně skončíte, věřím, že půjdete na vysokou školu. Pojďme se trochu posunout vpřed. Co jsi dělal na vysoké škole? Studoval bys?
Nathan Barry (13:13)
Jo, studoval jsem grafický design a poté marketing. Chtěl jsem tedy, chtěl jsem udělat grafický design, víte, design rozhraní Photoshopu a tak dále. Hm a já jsem šel na školu super brzy, protože všichni moji přátelé byli starší než já. Hm, byl jsem doma a chtěl jsem s nimi držet krok, a tak jsem se v podstatě zeptal mých rodičů, hej, je střední škola čtyři roky nebo je střední škola stanoveným množstvím práce? A k jejich cti řekli, že je to stanovené množství práce. Bylo to skvělé, mohu pro něj udělat seznam úkolů, protože v podstatě všichni moji přátelé absolvují dva roky předtím, než jsem byl, a odjeli na vysokou školu a nechtěl jsem zůstat pozadu. A tak, když moji rodiče uvedli vše a já jsem měl starší sourozence, kteří už dokončili střední školu, a tak už na to přišli, bude to všechno osnova domácího vzdělávání. Hm, pak jsem se jen posadil a vyrazil to. A pamatuji si, jak jsem se nudil, když každé léto jezdíme na těchto rodinných výletech z Boise do Seattlu, také se nudím, když dělám algebru, tak proč tyto věci nespojím a jsem jako osmička hodinu jízdy, dělám měsíční lekce algebry nebo tak něco. Hm, a tak jsem absolvoval vysokou školu nebo střední školu, když mi bylo 15 let, a začal jsem chodit na vysokou školu
Nathan Latka (14:25)
A absolvoval vysokou školu. Jak starý
Nathan Barry (14:27)
V 17 jsem opustil školu.
Nathan Latka (14:29)
Dobře. Dobře. Proč tedy odchod, kde v té chvíli vyděláváte tolik peněz prodejem vlastních věcí? Nebo proč vypadnout?
Nathan Barry (14:36)
Jo, tak jsem šel na vysokou školu, abych se naučil, jak vydělat peníze. To je všechno úkol, chci přijít na to, jak si mohu vydělat peníze. Um a víte, vyděláváte si na živobytí a nakonec se finančně osamostatníte a do té doby jsem začal podnikat v oblasti webového designu. V podstatě si vedlo dobře. Dostal jsem 1. smlouvu o 10 000 $ a zavolal jsem své matce a řekl jsem, hej, myslím, že jsem připraven odejít ze školy. A očekával jsem, že ji budu muset rád přesvědčit, že to byl dobrý nápad. A ona, jak víte, sledovala můj pokrok a já jsem s ní mluvil o podnikání v oblasti webového designu. Běžel jsem na volné noze a podobné věci a ona řekla jen jako, jo, očekával jsem, že brzy budeme mít tento rozhovor. To jo. Dělal
Nathan Latka (15:19)
Má peníze na lince? Co vaši rodiče pomáhali hradit výdaje na vysokou školu nebo něco podobného? Platil jsi sám sobě?
Nathan Barry (15:25)
Platil jsem si to sám. Hm, dostal jsem spoustu grantů, protože stejně jako nízký příjem, víte, granty FAFSA a podobné věci, finanční pomoc a pak zbytek, víte, tak jsem vypadl spíše s 5 000 $ studentskými půjčkami než šílenou částkou. Takže ano, to byl případ, který máme, pocházející z rodiny s nízkými příjmy opravdu pomohlo.
Nathan Latka (15:47)
Takže vy a my budeme chtít dát vše takové na mentální mapu, kterou jste použili, a já nemohu uznat osobu, protože zapomenu, možná můžete žebříky bohatství, kteří to znovu vytvořili?
Nathan Barry (15:58)
To je, to je jen nápad, který jsem měl
Nathan Latka (16: 01)
Bylo ti dobře? Nebyl jsem si jistý, jestli jsi vytáhl knihu, nebo jsi to ty. Dobře, rozumím. Nathan má tedy zvláštní druh žebříčku bohatství, který vysvětluje, jak uvažuje o vytváření bohatství. A tak jednou z věcí, o kterých hovoříte o jakémsi přechodu od obchodování s časem na nakonec, víte, svázání vašich hodin do projektových věcí, nazvali byste tento 10K prodej, váš, váš první druh sdruženého agenturního produktu, kde neprodával jsi hodiny?
Nathan Barry (16:24)
Jo, a myslím si, že když jsem ještě byl, byl to pravděpodobně tento přechod mezi prodejem hodin a prodejem výsledku. Hm, a ano, byl to časný příklad produktu, ale stále je to z velké části hodinová práce založená na projektech, ale rozhodně to bylo kontinuum. Nebyla to hodinová práce s webovým designem, kterou jsem předtím dělal, bylo to jako, dobře, teď dostávám zaplaceno za výsledek a oni začínají být tím rozdílem mezi úsilím, které jsem vložil, a penězi co dělám, což je to, co hledáme, podnikání, že? Jelikož jsou tyto věci úzce spjaty, neexistuje žádný pákový efekt, ale čím více jich lze odpojit, pak existuje alespoň příležitost využít pákový efekt. Může se to strašně pokazit a můžete mít projekt, který se vám líbí, například 100 hodin, než dosáhnete tohoto výsledku, za který nedostáváte dostatečnou výplatu, když se páka zhoršuje. Ale víte, snažíme se vytvářet situace, kdy páka jde pěšky, jde dobře tam, kde dokážeme dodat, víte, hromadu hodnoty s menšími vstupy a zaplaceno za to,
Nathan Latka (17:26)
Nathane, jedním z tvých nedávných tweetů bylo něco podobného, existuje něco, k čemu jsi se skutečně zavázal a dělal jsi ho důsledně po dlouhou dobu a neměl jsi úspěch? A bylo pár odpovědí, ale myslím tím, že kdybych tě osobně neznal a jen jsem se podíval na grafy a grafy a čísla, někoho bych řekl konzistencí, ale oba by možná lidé řekli někdy špatně, konzistentně a dobře konzistence, a podobně, jako špatná konzistence, která, jak víte, ve skutečnosti není špatná, ale když se podíváte mezi lety 2013 a 2015, jste tak konzistentní. Převádím kit, pane, nikdy se nedostal nad pět k za měsíc. Bylo to, víte, asi 1 až 5 K. A pak se v roce 2015 něco stane. A doslovně se křivka růstu vašich výnosů posunula a nyní je to po dobu pěti let jako doslova konzistentní, pokud jde o spravedlivý růst, děje se jen velmi málo výkyvů. Je to úmyslné?
Nathan Barry (18:15)
Myslím, že je to tak, že všechny tyto věci trvají mnohem déle, a tak přemýšlíme o tom, že když se ukážu správným způsobem, dosáhnu úspěchu nebo tak něco, a to je pravda. Prostě to často trvá dlouho, než přijdu na to, jak se ukázat a na čem pracovat, a tak to mohu převést. Věci, které změnily. Přecházíme od um jako obsahu řízeného, uh víte, snažit se mimochodem rozvíjet sas obchodní obsah, je opravdu těžký způsob, jak rozvíjet podnikání, jako jít z 0 na 1 a jako v podstatě jako žádná přitažlivost, příliš jednoduchá trakce. Hm a to je to, o co jsem se snažil, ale pokud už tu komunitu nemáte, je to velmi těžké a opravdu se to posunulo od modelu přímého prodeje, jako je tento Paul Graham, jako dělat věci, které nedělejte nic, co by přimělo zákazníka k vlastnímu vývoji, nebo je migrujte sami, to vše a dělejte tyto věci, abyste posunuli pokrok vpřed. Hm, a to se změnilo v něco, co ve skutečnosti fungovalo. A pak, víte, Novell Robert Khan hodně mluví o hledání věcí v životě, které se skládají a tolik v podnikových sloučeninách, stejně jako to dělá, víte, investování a všechno ostatní, kde tyto výnosy přicházejí v průběhu času a přicházejí o hodně později. A pokud si pamatujete, že jste se na střední škole učili o složeném zájmu, jste jako, počkejte, to ve skutečnosti není dobré, říkáte, že to všechno vložím a pak o pět let později, jako, toto je to, co z toho mám, a je to prostě, vůbec to není působivé, a pak se musíte posunout vpřed dalších 10 let a 20 let a jste jako, to je neuvěřitelné, to je ohromující, jak se to promění že? A je to jako, no, míchání vyžaduje čas. A myslím, že podnikání bylo jako, že ten kluk na střední škole byl jako pět let a to je vše, co mám jako Žádný bod a nedaří se nám dívat se dále po silnici a jako, ach, ale za 10 let to bude toto, proto jsem myslím, že každý dělá se svými společnostmi, kde tak vaše společnost ráda skočí Um nemám přesná čísla, která v tuto chvíli předpokládám na základě trendů předchozích čísel, někde kolem 750 milionů ročních příjmů, možná až miliard, ale pravděpodobně tam ještě není. Hmm, byli na tom už 19 let. A tak když se podívám na křivku, na které jsem s převedenou, a pokud křivka, kterou muž pokoušel, kdybychom překryli tyto dva převody, je to daleko vpřed. Pokud dáme počáteční datum převodu dvou, je to na této křivce daleko dopředu. Hm, pak byl Milton osm let ve svém podnikání a myslím, že to je bod, kdy lidé byli jako wow, co jsi udělal, to se změnilo. Měli byste prodat, měli jste prodat před chvílí, jako v okamžiku, kdy přišla první akviziční nabídka za 100 milionů dolarů, měli jste prodat a přejít na další věc
Nathan Latka (21:03)
Takhle.
Nathan Barry (21:04)
Uh, takže jsme neměli tak ostrou nabídku, jako je zde nabídka na stole, ale jako by se lidé z oblasti private equity objevovali nepřetržitě, víte. Hm a já vždycky rádi říkám ne, díky, než to dostane prostě jen
Nathan Latka (21:19)
Poplatek za hovor, řekněme, že vám zavolám, ale je to 5 000 $ za 20 minut. Můžeš
Nathan Barry (21:24)
Udělejte dobrý nápad. Jo a uh stejně, takže myslím, že to, co říkám, je, že mám pocit, že teprve začínám, a pokud chci vybudovat rozsah společnosti, na kterou se bude jmenovat, nebo kterou chci dělat, pak musím dát složení je čas opravdu nastartovat. A tak máme osm let, protože prodej a to, že je nyní hotovo, je příliš brzy. A tak je to, jako kdybych chtěl vybudovat mužskou společnost na úrovni šimpanzů nebo společnost na úrovni proužků nebo něco takového, je to skvělá show na další desetiletí a pak můžeme začít mluvit o úrovni odhodlání, kterou máte, a kde výsledky pocházejí z.
Nathan Latka (22:00)
Myslím, Nathane, je to opravdu začátek a konec. Myslím všechno, co vidím, jak děláš. Myslím tím to je, toto jste jen vy, vybudovalo si komunitu tvůrců, vytváří členy týmu, umožňuje členům vašeho týmu budovat bohatství sdílením zisku. Zjevně také vyděláváte peníze, investujete znovu do přátel, podniků a věcí, které máte rádi. A teď mluvíte, a to nejen znásobením svého času nebo agenturní práce nebo nyní softwaru, ale také kapitálu, poté. Myslím, co byste dělali, kdybyste prodali převáděcí soupravu?
Nathan Barry (22:31)
Ani nevím, možná, uh, vybuduj malou komunitu, ty jsi
Nathan Latka (22:38)
Už to dělám
Nathan Barry (22:38)
To a to je něco jako, není to všechno nebo nic. Hm, myslím, že je to opravdu dobrá otázka, když se objeví ty akviziční nabídky nebo tak něco. Jsem jako, dobře, ale co bych udělal? A vracím se zpět k vytváření softwaru, protože ho miluji. A jedna věc, kterou teď miluji, je páka, kterou máme. Například letos jsme spustili převedený obchod, což je naše platforma prodeje digitálních produktů. A kdybych měl, jako by to bylo něco dost odlišného od převedeného, mohl by to být úplně jeho vlastní start. A tak, kdybych měl začít znovu a dělat to, jako je to, že počáteční přitažlivost je opravdu těžké získat spoustu práce, očividně jsem udělal úspěšnou společnost, další je jednodušší, vztahy, které již máte pověst značky a všechno , ale stejně jako nyní pro převod je to jako, oh, máme 250 000 uživatelů, a tak jim řekněme, aby tuto novou věc používali. A tak, když přijdete s něčím jako wow, zvyknou si na to tisíce a tisíce lidí, což je jako sen tvůrce, a proto je jednou z věcí, že když to prodáte, když půjdete dál, ztratíte to nebo určitou částku této páky. A tak jsem jako ne, moc se mi líbí páka, budu v tom pokračovat, to je
Nathan Latka (23:49)
Skvělé a je tak těžké to kvantifikovat. Stejně jako tento pákový nápad je tak těžké kvantifikovat. Takže to chci Chci zde trochu kopat um dovolte mi jen trochu se zeptat, víte samozřejmě obchod v jakémkoli volání je to něco jako SAs plus hraje podnikání SAS plus něco jiného, profesionální služby, procento GMV Model tržiště . Možná, když se podíváte na obchodní podnikání, jedním z cílů, o kterých mluvíte, je člověk, miluji to do té míry, že platíme miliardu dolarů, abychom pomohli tvůrcům vydělat miliardu dolarů. Svůj poslední rok jste zahájili v roce 2019. Kolik prošlo vaším systémem v roce 2020
Nathan Barry (24:21)
Máme dvě různá čísla, která sledujeme. První z nich je jako celková částka vydělaná tvůrci pomocí převedených jako e-mailové produkty. Hm a 20 Začátkem roku 2019 nebo 2018 se snažím přesně si vzpomenout, kdy jsme spustili nové rozhraní API, takže když lidé prodávají prostřednictvím převedených a využívajících Shopify nebo učitelných nebo striper a tyto další, hlásí se, jako by to zahrnovalo hlášení um odkud pocházejí příjmy a kolik vyděláváte a agregujete na všech těchto různých platformách, takže máte jeden řídicí panel pro tvůrce um a to bylo opravdu skvělé a vlastně v lednu tohoto roku jsme minuli miliardu dolarů vydělanou tvůrci na převedených nebo prostřednictvím jiného místa pro agregaci prostřednictvím agregace. A tak teď s proměněným obchodem je to v podstatě tak, že jsme zkontrolovali tento velký cíl, který je na naší stránce mise, a pak jsme si řekli, jako je hotovo nyní, musí to být miliardový proces prostřednictvím našich platebních systémů um a že jsme spustili jako v soukromé beta v polovině července. Hm A jedna věc, která byla zajímavá, je, že je mnohem těžší dosáhnout trakce, než jsem čekal, takže v GMV jsme téměř půl milionu Hm A je fascinující, jak to je
Nathan Latka (25:41)
Celkový proces GMD do července.
Nathan Barry (25:43)
Jo, a tak je to mnohem nižší. Stejně jako například v rozhovoru, který jsme vedli přes e-mail, jste jako, hej, už jste zasáhli tu miliardu dolarů? A byl jsem rád, nejenže jsem to nezasáhl, ale je to těžké a opět jsou to tyto složené výnosy, které přijdou do hry, pokud musíte přimět lidi, aby přešli od toho, co dělají, vy ' Musím dostat všechny začátečníky, kteří uvažují o prodeji svého prvního produktu, že? Vydělali svých 1 $ 50 za 1 $ 100 a bude to pár let, než vydělají 10 000 100 000. A tak, jako by to pro mě byla opravdu zdravá připomínka, ach jo, začínám se skládat z nové věci a bude to nějakou dobu trvat, protože jsem ten podnikatel, který je jako, dobře, pojďme, pojďme, víš, buďme v tento den na milionu a pak v ten den na milionu měsíce a potom, víš, hm, a když si uvědomíme, že chceme, aby se veškerá tato hybnost posunula, trvá to hodně času. A tak se musím naučit, jak vynaložit soustředěné úsilí, a být trpělivý pro výsledky.
Nathan Latka (26:43)
A co si myslíte o uvedení nového produktu na trh? Skutečně jdeš do hloubky a možná skutečně používáš tu osobnost, které říkáš Pat Flynn, řekněme Pat, vím, že vyděláš více než milion ročně. Rádi zpracováváme veškerý váš obchod. Jak to musí vypadat, abyste mohli přepnout Nebo se pokusíte vytvořit něco širšího a přitahovat 100 uživatelů beta verze?
Nathan Barry (27:00)
Myslím, že se snažíte udělat obojí, protože hm, můžete padnout do pasti oběma způsoby. Uh, stejně jako používáme objekt, používáme dobře, jsou subjektivní a klíčové výsledky pro správu a sledování našeho podnikání a to, co obvykle nakonec děláte, je mít hlavní cíl, za kterým jdete. A v našem případě, jako řekněme G MV správně? Snažíme se o to, chceme, aby se prodalo nejvíce dolarů. Pokud však optimalizujete pouze pro tuto metriku, můžete dělat věci, které jsou pro krátkodobý zisk, ale ne dlouhodobé. Jak bychom mohli říci, dobře, snažíme se dostat na 10 milionů v GMV a X množství času. Pak, když půjdu ven a získám jediného klienta, který prodá 1 milion dolarů za měsíc, jako by to udělal, víte, jsme připraveni, ale to pro platformu není úspěch. A tak um můžete jít do druhého extrému a říci, že pomůžu X počtu tvůrců vydělat jejich první dolar a to je všechno dobré a dobré, ale každý se řídí velkými jmény, takže nemáte žádná z velkých jmen , jako by bylo mnohem těžší je získat. Hledám tedy klíčovou metriku, kterou je GMV, a pak metriku vyvážení. A tak v tomto případě chceme řídit co nejvíce GMV, to je hlavní věc. Přispívají k tomu malí tvůrci i velcí tvůrci. Ale evidentně velcí tvůrci řídí mnohem víc. A pak mám metriku vyvažování Chci, aby X počet tvůrců vydělal na platformě alespoň dolar. Takže to říká, že jdu po tomto velkém čísle. Musím však také zahrnout všechny malé tvůrce, protože za dva roky, za tři roky jsou velkými tvůrci. Takže tak nebudu obchodovat s krátkodobým úspěchem jako s dlouhodobými, dlouhodobými výsledky, protože za pět let to bude, pokud dostanu desítky tisíc malých tvůrců, pak určitě budu mít, vy vězte, jako by za pět let byli velkými tvůrci
Nathan Latka (28:54)
Připomíná mi, že si myslíš, že politika, a já tě znám, trochu jsi fušoval do kopce. Je to něco jako, když lidé hlásí počet svých finančních prostředků a jejich průměrnou velikost šeku, chcete miliony malých dárců oproti jednomu masivnímu dárci, pokud se chystáte vybudovat hnutí.
Nathan Barry (29:08)
Jo, určitě.
Nathan Latka (29:09)
Dobře, tak to je stav převodu obchodu se sadami. Um, dovolte mi dát trochu munice našim sas lidem, kteří poslouchají a odcházejí, chci taktiku. Nathan je úžasný. Z toho, co mohu říct. Využili jste opravdu tři akviziční kanály opravdu efektivně. Hm, jeden druh sady pro převod energie, ve skutečnosti, v jednom z vašich twitter tweetů, řekl jste, hej, proč jste upgradovali? A oni se soustředili, Chtěli jsme zaplatit za odebrání energie převedením sady. Zjevně tedy získáte pár bezplatných kliknutí a spoustu volného provozu. Myslím, že máte také skvělý přidružený program. Všiml jsem si letu, který spojuje váš, tento zápatí a máte také velká jména, která jsou známá pro propagaci produktů, kterým opravdu věří. Hm, a nakonec se váš SEO obsah zdá být super silný. Do zápatí vložíte také některé klíčové kotevní články, takže bych se jich rád strávil pět minut pouhým dotekem. Mohli bychom začít s podporou převodu, můžete kvantifikovat úspěch, který jste použili při použití jako růstového kanálu?
Nathan Barry (30: 01)
Jo, takže je to ještě relativně brzy, jen pro některé další souvislosti, vždy jsme byli placeným produktem, víte, jako bezplatná zkušební verze, ale za jeho používání musíte platit až do ledna tohoto roku, kdy milujeme prémiové produkty. Hm, a tak můžete vidět jako před tímto rokem, Hm, takže loni jsme možná jezdili 2–3 000 návštěvníků týdně Hm prostřednictvím odkazů. A poté, co jsme uvedli prémiové ceny, cítíme to, nyní napájíme 14 15 000 návštěvníků týdně z odkazů. Takže právě vidíte, že je to vlastně funkce několika kroků, protože náš bezplatný plán byl cennější. Um si osvojil takové věci, které jsou nyní napájeny z provozu, a převádí je mnohem méně než ostatní. Nemám před sebou přesná čísla, ale víte, pokud návštěvník konverze navštívil, je konverzní poměr účtu zdarma sedm nebo 8%. Stejně jako v Víte, jiné kanály než ty, které jsou napájeny provozem, by je mohly převést o 1-2%. Je to tedy mnohem více z této široké povědomí, než jako přímá konverze um, ale stejně jako jen málo provozních kanálů jen tak stoupá, takže je to opravdu zábavné vidět. Hm, další hledání je opravdu jako ta kotva, do které jsme, nevím, postupně investovali v průběhu času a teď se to vyplatí ve velkém
Nathan Latka (31:28)
Vlastně masivním způsobem. Myslím, že když se podíváte na tri, myslím, že jste nyní obecně hodnoceni pro téměř 70 000 organických klíčových slov. Získáváte 100 20 000 kliknutí organicky za měsíc. Myslím, že je to jedinečné. 10,2 milionu zpětných odkazů. Je zřejmé, že je tu zásluha pravděpodobně spousty produktů hostovaných stránek, které vy
Nathan Barry (31:43)
Máte, ale myslím tím, že to zabíjíte ve SCO Ano, takže co pohání asi 40 všech našich nových účtů? Uh wow, je z vyhledávání jeden zajímavý, pokud lidé hledají rychlý tip na propojení budov, který se míjí, neudělali jsme to záměrně, ale fungovalo to opravdu dobře, děláme tyto kreativní příběhy, kde se profilujeme tvůrci vyprávějí svůj příběh a my platíme za to, aby fotografové vyšli, víte, a jako místní fotograf přijde, udělejte všechny fotografie příběhu, dejte je tvůrci a řekněte, hej, použijte je na svých webových stránkách protože jste si někdy vytvořili web pro sebe. Jsi jako, když si uvědomuješ, oh a tady dám perfektní hlavičku a on byl jako, já to nemám, nenajal jsem si fotografa, který by to udělal, a někteří lidé milují, když je rozdáváme . Ale pak jsme to také řekli, hej, máme tuto nevyužitou kolekci fotografií pro autory ah, pokud chcete, uvolníte je, víte, pokud se na to odhlásíte a jste připraveni, fotografie na, na šplouchnutí jako součást naší kolekce tvůrců převodu a to má za sebou miliony a miliony stažení těchto fotek nyní a spousta lidí, kteří budou mít kredit, to zvládne. Zajímavé však je, že jsou na všech populárních webech, které je používají, a hodně si na ně zvykají. Jen pošleme krátký malý informační e-mail a řekneme, hej, stále používám tuto fotografii. Byl bych rád, kdybyste poskytli zpětný odkaz zpět na, víte, pokud odkazujete zpět a převádíte jej jako tvůrce této fotografie. Pokud ne, žádné starosti. Je licencován pod Creative Commons. Víte, nemusíte, ale pokud chcete, milujeme to a to vyvolalo tolik zpětných odkazů, protože získáte tyto fotografie, které používají miliony lidí, a jsou jako, ach jo, jistě. Rád bych dal úvěr, zvláště když jste na prvním místě, nemusíte vůbec. Jako bychom nepřijeli a neřekli, že to musíte udělat. Jako,
Nathan Latka (33:34)
Fascinující. Kolik jste utratili za místní fotografy představující vaše zákazníky v roce 2020? Máte obecnou představu.
Nathan Barry (33:41)
To je dobrá otázka. No, já to nemám, řekl bych, že někde tam je 500 až 1000 $ za natáčení a pak možná 11 natáčení za týden. Dobře, takže
Nathan Latka (33:53)
Je to právě tato taktika, která by mohla stát 50 $ 200 000 $ ročně.
Nathan Barry (33:57)
Jo, přesně tak. A
Nathan Latka (34:00)
Získáte přímý návrat ve formě těchto zpětných odkazů, ale získáte také úžasný návrat komunity. To pomáhá zákazníkům pomáhat mnoha způsoby a je to zdarma.
Nathan Barry (34:08)
Ano. Takže tohle je způsob, jakým myslím na marketing, pokud existuje aktivita, kterou budeme dělat, například vydáme tyto kreativní příběhy, protože chceme být značkou známou pro um, skvělé vyprávění . A myslím, že všechny nejznámější značky jsou vypravěči. A tak, skvěle, dobře, začneme vyprávět příběhy. A pak musíme, potřebujeme k tomu proces. Takže je to jako, musíme udělat fotky pro příběhy, musíme udělat ty věci a vy skončíte s tímto sledem událostí, které děláte a děláte to znovu a znovu. A myslím si, že to je způsob, jakým většina lidí přistupuje k marketingu nebo k jakémukoli jinému úkolu. Musím udělat B a C a já to udělám mnohokrát a teď myslím, že Jim Collins v dobrém až skvělých rozhovorech o setrvačnících a při všech tyto sekvence událostí a jejich přeměna na setrvačník, kde se každý krok logicky napájí do dalšího a kolem a kolem vás. A tak o tom přemýšlíme v marketingu různých těchto příběhů, chceme vytvořit skvělý příběh, který potřebuje psaní a fotografii a všude kolem, a protože produkujeme fotografii, měli bychom ji propagovat a sdílet na mnoha místech jak je to možné. To je místo, kde tyto um postříkané sbírky přicházejí, protože to pak získá větší pozornost příběhů. A pak by naše, naše hledání podobných SEO setrvačníků mělo zapadat do hledání podobných, oh, protože toto dílo se vytváří a stahují si ho miliony lidí. Pojďme to spojit s naším dosahem odkazu a v podstatě uvidíme, jak mohu udělat tyto různé systémy, aby, když do sebe zapadnou, každé každé otočení ohně usnadní další rotaci. Hm, a hledám to všude v pořádku, skvělé. Pokud zde provádíme tuto jednu činnost, jak může sloužit zbytku firmy nebo jak může mít tyto další vedlejší produkty, které jsou opravdu cenné
Nathan Latka (35:55)
Nathane? Je ve vašem týmu někdo, koho jste si najali a který je výhradně zodpovědný za sledování systémů, které provozují jiní lidé, dokumentování systému a následné vytvoření setrvačníku nebo trojúhelník do DNA, kde každý, pokud dělá nějaké sítě, musí to zdokumentovat a sdílet, abyste mohli investovat do systemizace ng.
Nathan Barry (36:12)
Jo, řekl bych, že tu není jeden člověk, ten, kdo to dělá nejvíce, jsou Barrettské potoky, jejichž kolega uh a je s týmem už nějakou dobu. Začal pracovat v marketingu a poté se rozrostl na vedoucího marketingu a pak je to dole, oh, hm, takže je v tom asi nejlepší, ale je to určitě něco, co se snažíme naučit každého dělat. A stejně jako Isa Abney, která běží, taková je, její název je Vypravěč. Um je to osoba, kterou jsme to rádi učili, na vysoké úrovni ve společnosti a byla jako, dobře, vezmu ten koncept a pojedu s ním a vezmu ho mnohem dále, než jste si mysleli. A tak je to ta, která to všechno implementovala. A dát představu, kde to teď je. Hm, každý den pracuji na knize s názvem vytvořit. A tak při psaní těchto kapitol uvíznu kolem, ok, potřebuji, co potřebuji? Potřebuji příběh tvůrce, který vytvořil každý den opravdu důsledně, víš? A tak, liso, co tam máš? A jde do své databáze všech tvůrců, se kterými pohovorila, a říká: tady jsou čtyři. Jsem? Oh, perfektní. Ponořuji se do příběhů je již skvělá fotografie. Tyto citace a všechno už jsou. A pak se za chvíli vrátím. Dobře, potřebuji někoho, kdo opravdu dlouho vydržel a nezískal úspěch brzy. Víte, dostali to tři roky, čtyři roky a ona je jako, jde do její databáze a je jako, ach, tady jsou tito čtyři lidé, že? A tak samozřejmě děláme práci, abychom vyprávěli příběhy o budování značky, kterou chceme, ale snažíme se to dělat způsobem, který slouží všem ostatním. Takže když náš obsahový tým píše něco o tom, jak používat obchod, nebo nový, jak dělat e-mailový marketing a rozšiřovat seznam, jako by tyto úryvky a příklady stahovaly ze zbytku obsahu, v podstatě,
Nathan Latka (38:00)
To je to, to je fascinující slyšet, jak vy, jak to všechno stavíte na sebe. Víte, nyní jste naskládali spoustu těchto věcí. A jednou z věcí, na které se vás zvědavě ptám, je to, že se jasně zaměřujete na komunitu, chci říct, musíte se v určitém okamžiku vidět téměř jako talentová agentura pro tvůrce, kde jim z fotek děláte svou vlastní celebritu , s distribucí a jejími pak jim umožňuje získat pozornost a budovat své vlastní značky. Přemýšlela jsi o tom někdy? Uvidíme agenturu pro převody talentů pro tvůrce?
Nathan Barry (38:32)
Nemyslím si, že se toho dočkáme ve zcela stejném rozsahu života. Snažil jsem se získat rezervace a podobné věci. Určitě to uvidíte z pohledu tržiště, zde jsou uváděné produkty ke koupi a zde jsou nejlepší, nejlepší e knihy, nejlepší fotografické zdroje, všechny tyto druhy poháněly
Nathan Latka (38: 58)
Kdy se to spustí? Kdy je spuštěno převedené tržiště?
Nathan Barry (39: 01)
Pravděpodobně je to pár let volna jen na trochu uhh, nevím, nevím, jestli je to v baseballu nebo co, ale tržiště jsou velmi módní vzrušující věc. A jedna věc, kterou jsme téměř přešli od toho, co máme dnes, přímo do podoby, a pak uděláme tržiště a to, co jsme si uvědomili, je, když dojde na objev. Hm, a jak víte, s využitím pozornosti platformy, kterou máme, aby bylo objeveno více tvůrců. Je toho hodně, co bychom mohli udělat, abychom každý vytvořený obsah převedli a převedli jej tak, aby byl objevitelný na jiných platformách. Takže pokud přemýšlíte o interním objevu versus vnějším objevu, interní je jako, oh, právě jste dočetli tento článek, nebo proto, že jste se přihlásili k odběru James clear, měli byste se také přihlásit k odběru v Paříži. Víte, jako takové věci. A to je to, co toho média hodně udělalo, a takové věci. To, co jsme si uvědomili, je krok, který musíme udělat jako první, je vnější objev maličkostí jako, oh, právě jsem se přihlásil k Nathanovu seznamu a ten se objeví a říká jako, hej, měli byste o tom tweetovat a my jsme dali tyto celé okamžiky. Takže pokaždé, když si koupíte produkt, pokaždé, když se přihlásíte k odběru seznamu rtů, jako by se tyto malé virové smyčky staly pro tvůrce, a v podstatě bychom se dostali před sebe, pokud jsme jako, oh, udělejme to na naší platformě když se opravdu snažíme říci jako ne, pojďme se dostat na to, které se automaticky posílá na twitter jménem kreativy, automaticky to dělá tyto další věci. Je to tedy v zásadě nejprve externí objev a poté později interní, jakmile je platforma větší
Nathan Latka (40:38)
Než přejdu ke sdílení zisku a jak budujete skvělý tým a udržujete kolem sebe skvělé lidi. Vytvářejte konverze a rychle se dotkněte přidružených společností. Kolik příjmů vyplácíte přidruženým společnostem v roce 2020?
Nathan Barry (40:49)
Nemám to číslo z hlavy. Cítím, že to pro nás byl obrovský kanál a upadal. Uvidíme, jak přidružené společnosti rostou. Jen bych řekl, že ostatní kanály rostou rychleji. Jak jsme tedy přidružili, jsme rostli, víte, podstatně po dlouhou dobu. A v jednu chvíli přidružené společnosti řídily něco málo přes 30 všech našich příjmů. To pravděpodobně spadá do rozsahu 20 20 stejně jako studna. Takže když mluvíme o setrvačnících nebo sloučení, víte, tyto věci, přidružené společnosti začaly mnohem rychleji a pak se vám teď líbí, jak se vám časem prohledává přicházející nižší nebo jako pomalejší, ale pak se hledání změní na toto
Nathan Latka (41:32)
Netvor.
Nathan Barry (41:33)
Jo, přesně tak. Je to, jako by přidružené společnosti stále rostly. Je to jen to, že vyhledávání ji nyní předstihuje až na růst. Hm, ano, přidružené společnosti byly naprosto masivní a je to tak, že stejně jako spousta z nich je to typ podnikání, ve kterém se nacházíme, správně, prodáváme tradičním podnikům, jako byste měli přidružený program ve vaší obchodní komoře. událost. To už není věc. Ale víš, byl bys rád, oh, používám převedené. Říkáte to jako tři ze svých přátel, ale v komunitě, ve které jsme, napište, že nás blogger použil a miluje nás a řekne 10 000 svých nejbližších přátel. Jako byste mohli pracovat. Tak udělej
Nathan Latka (42:11)
Víte, kolik přidružených společností jste v roce 2020 zaplatili alespoň dolar?
Nathan Barry (42:14)
Mělo by vám být alespoň 3000
Nathan Latka (42:17)
Páni, dobře. To víte, někdy slyšíte hodně soustředění těchto programů, které není, což nezní jako velká koncentrace.
Nathan Barry (42:23)
Jo a koncentrace je určitě tam, víš, a tak je tu pravděpodobně jen 100, kteří vydělávají nejméně 10 000 $ měsíčně. Ale je tu něco, co vydělává 25 000 měsíčně nebo více. Hm, ano, je to opravdu solidní program.
Nathan Latka (42:43)
Jen se ujistěte, že Nathan. Takže pokud máte minimálně 100 přidružených společností, které vydělávají 10 grand za měsíc a některé dělají cestu více. Myslím tím
Nathan Barry (42:49)
Milión. Takže je to pravděpodobně příliš vysoký počet, musím dostat víc. Dobře, dobře. byl jsem
Nathan Latka (42:53)
Počkej chvilku. Neexistuje způsob, jak 60 z jeho nákladových základen, přidružených nákladů.
Nathan Barry (42: 58)
Ne, to je příliš vysoko. Musím se tedy do toho hrabat, protože to může být jen asi 20. Ale
Nathan Latka (43:04)
Existuje určitá koncentrace toho, co říkáte, že existuje určitá koncentrace na
Nathan Barry (43:07)
Horní. Vyplácíme tedy asi 250, což můžeme vypočítat asi 250 000 měsíčně přidruženým společnostem a platit provizi 30. To je tedy nejjednodušší způsob, jak se do toho vrátit.
Nathan Latka (43:18)
To je skvělé. To je skvělé. Ano. 200 specializovaných přidružených společností. Můžeme udělat průměr do 3000, ale je jasné, že existuje určitá koncentrace s tím, že řídíme 25 grand za měsíc a výplaty přidružených společností.
Nathan Barry (43:27)
Takže jsme to rozdělili. Jsme na zhruba 830 000 měsíčně. Nejvyšší výnosy generované přidruženými společnostmi.
Nathan Latka (43:35)
Jo, to je v pořádku. To je opravdu cenné číslo. Děkujeme za sdílení. Jsou to tedy předtím, než přejdeme k tomu, jak jste strukturovali sdílení zisku? Existují nějaké další setrvačníky, které jste právě našli a máte je rádi? Ještě jste na něm nespustili blogový příspěvek? Máte podcast, pravděpodobně se o něj chcete podělit, ale budu na vás tlačit, na cokoli byste se měli zeptat
Nathan Barry (43:50)
O. Myslím, že si myslím, že máte volný plán, vy
Nathan Latka (43:54)
Víte, a
Nathan Barry (43:55)
Společenství. Hm, každý je velmi nepříznivý, když se mu líbí, ne, účtuji za produkt, prodávám věci a dostáváme zaplaceno za hodnotu, kterou poskytujeme. Nejsme ti začínající podniky v Silicon Valley, které nemají obchodní model nebo nemají rády, ztrácejí peníze na každém zákazníkovi a na obou jeho stranách je pravda. Ale právě jsem četl, takže v roce 2018 jsem si sedl s Benem Kaštanem, generálním ředitelem poštovního šimpanze na konferenci v roce 5000. Ke své době byl mimořádně velkorysý. Právě jsme museli 30 minut dávat pozor v hotelové hale a on byl jako, vypadat svobodně, bylo to pro nás obrovské, to je inflexní bod a stále je obrovský a není to spousta zákazníků s nízkou hodnotou, to jsou ti, ale jsou to všichni tito zákazníci s vysokou hodnotou, prostě se objeví a vy jste jako, odkud pochází tento 100 000 předplatitelský účet? Snažíte se to připisovat a jste jako, víte, nejste, nemůžete přijít na to, že to není z placeného, není to z vyhledávání, víte, prostě to nedává smysl. A tak děláte rozhovory se zákazníky. Vaši produktoví manažeři, posaďte se k tomuto účtu, zjistíte, že tento obchodník používá bezplatnou verzi pošty, Jump vytvořil bezplatný účet. Naučily se některé věci, jak produkt používat, vyrostlo na, já nevím, 50 předplatitelů, 500 předplatitelů, něco, co není materiálem pro mužský skok, a pak dostali práci u této velké společnosti, která používala neustálý kontakt a on jako, ne, nepoužívám k tomu neustálý kontakt. Dovolte mi použít poštovního šimpanze, což je nástroj, o kterém vím, jak ho používat. A tak v zásadě to všechno Freemium vedlo tam, kde se dostali k velkému přepnutí účtu, protože věděli, jak okamžitě použít nástroj, a on byl jako, to je, to je ohromující, to je úžasné. A um, právě jsme zjišťovali, jak bychom mohli nabídnout bezplatný plán. V podstatě jsme se na to podívali a řekli si, podívejme se, co když jako zisková společnost s dostatkem hotovosti v bance a to všechno. Začali jsme přijímat některé z těchto spíš metodik spouštění v Silicon Valley a řekli jsme si, že nemusíme vydělávat peníze od každého zákazníka předem. Můžeme hrát tuto dlouhou hru, protože jsme ziskoví. Hm, a víte, tak jsme spustili ten bezplatný plán a upřímně se mu daří dobře. My v našich modelech jsme očekávali, že u tří bezplatných až placených konverzí, že? Hm, vešli jsme rychlostí pět a jsme jako to fantastické. Hm, a víš jen
Nathan Latka (46:18)
Buď jasný Nathane. Omlouváme se, to je uh, potřebujete registraci, když se omlouvají, kreditní kartu, když se zaregistrují na bezplatnou zkušební verzi.
Nathan Barry (46:25)
Takže si můžete zaregistrovat bezplatný účet bez kreditní karty. A pak, pokud si chcete vyzkoušet náš automatizační produkt nebo něco podobného, můžete zahájit bezplatnou zkušební verzi pro placenou verzi, která vyžaduje kreditní kartu, o které víte přejít z bezplatné verze dvě. Zkoušet to na 14denní zkušební verzi a
Nathan Latka (46:45)
Pak říkáte, že jste očekávali tři konverze a dostali pět,
Nathan Barry (46:49)
Tři ano 3%. Takže ne 3% konverze na zkušebním období, ale 3% všech bezplatných účtů převedených na placený účet wow. A skončili jsme v pět a vidíme spoustu příležitostí narazit o něco výše, možná jen šest nebo 7%. Pojďme
Nathan Latka (47:09)
Promluvte si o tom, pojďme to shrnout do dvou témat. Jedním z nich je udržovat kolem sebe skvělé lidi, že? Nejste odvážní, takže nemůžete platit lidem tři miliony ročně, aby s vámi zůstali. A to není závod, kterým chcete být jakýmkoli způsobem. Kdy jste zahájili sdílení zisku? A jak to funguje?
Nathan Barry (47:23)
To jo. Opakovali jsme tedy spoustu různých věcí o sdílení zisku. Hm, spustili jsme sdílení zisku, náš úplně první tým ustoupil, jak jsme o tom mluvili dříve,
Nathan Latka (47:33)
Jaký rok to byl Nathan? Promiňte? 2016
Nathan Barry (47:35)
- Ano. Číslo 2016. Dobře. Hm A my jsme vzrostli ze 100 K. na 300 K. Měsíční výnosy. Ušetřili jsme tři měsíce výdajů v bance. Dostali jsme se na 50% ziskové marže, protože tým byl opravdu štíhlý a chtěl jsem za to tým odměnit, a tak jsme vzali 100 grand a vyplatili jsme ho týmu při sdílení zisku. Všichni byli úplně uneseni. Jak jste
Nathan Latka (48:00)
Udělat to však? Kolik kolik kolem týmu na .12
Nathan Barry (48:03)
Bylo nás až 20, ale šest z nich bylo najato v předchozích asi 30 dnech. Tak
Nathan Latka (48:10)
14 zúčastnilo.
Nathan Barry (48:12)
Jo, všichni se zúčastnili. Ale pro některé lidi to bylo jako 600 babek. Tak
Nathan Latka (48:16)
To je moje otázka, jestli někdo právě teď spravuje rok 2020 se 100 K. A chce dělat přesně to samé. Jak se rozhodnete, kdo dá šek? Velikost 2? Existuje vzorec?
Nathan Barry (48:27)
To jo. Takže to, co děláme, je to, že děláme šestiměsíční období um, když je sdílení zisku. A tak za každého, kdo tam je po celé období, máte nárok a my vlastně dáváme částečný kredit. Takže rozdáváme, jako kdybyste se připojili, máme lidi, ke kterým se přidáme a poté se o 30 dní později rádi podělíme o zisk a oni jako kdybyste stále dostali 500 $. Vy
Nathan Latka (48:49)
Vím, že je to úžasné
Nathan Barry (48:50)
Protože chceme, aby to tak trochu ochutnali a osoba, která má vedle vás, má 17 000 nebo něco podobného, protože jsou ve společnosti už nějakou dobu. Takže v tomto fondu je to 75 na základě vašeho spravedlivého člena týmu a všichni se účastní stejně, a pak 25 na základě času ve společnosti. Vezmeme tedy jen tabulku, ve které je datum zahájení každého, stejně jako všichni členové týmu jejich datum zahájení, kolik dní od toho? A je to celkem. Víte, celkový počet dní fungoval jako vždy. A pak se to distribuuje, víte, takže stejně jako x procento z tohoto fondu by mělo jít na Charlieho, je tu s námi čtyři roky, víte, s touto osobou, protože jsou tu s námi jeden rok, tristan. Takže stejně jako sdílení zisku, které jsme udělali na jaře, dovolte mi myslet, že průměr byl 11 000 $ na osobu. Hm Nejmenší šek byl 3 000 $ pro někoho, kdo se připojil opravdu nedávno, a největší byl myslím 19 000. A to je takový druh švihu, který dostanete. Měli jsme tam něco, kde jsme měli další skóre za individuální výkon. Hm A my jsme to odstranili a v podstatě jsme se rozhodli, že nastavíme vysokou laťku výkonu. Rád pracuji v této společnosti, kde každý vyhrává a prohrává společně.
Nathan Latka (50:15)
Mhm, fascinující. Dobře. A vyplácíte to, děláte tento výpočet jednou za měsíc nebo jednou za šest měsíců?
Nathan Barry (50:21)
Každých šest měsíců.
Nathan Latka (50:22)
Dobře. Mám to zajímavé. Dobře. A tak to budete dělat někdy brzy v příštích 30 dnech, až se zavřete? 2020, um, jaký je celkový fond, který budete vyplácet?
Nathan Barry (50:34)
Hm, bude to 400 000. My, naším cílem bylo ve skutečnosti přijít o peníze v druhé polovině roku. A
Nathan Latka (50:41)
Nyní zníte jako technický a žíznivý titulek. pronásledovatel. VC
Nathan Barry (50:45)
Přesně tak. Naším cílem je
Nathan Latka (50:47)
Co ztratit
Nathan Barry (50:48)
My, letos jsme jako společnost moc neutratili reklamu. Jsme jako v pořádku, zdvojnásobíme se a budeme agresivně utrácet za reklamu produktů značky Brandon a my jsme to neudělali. V první polovině roku jsme strávili spoustu, ale stále jsme byli mnohem výnosnější, než jsme čekali. Ve druhé polovině roku jsme se dále zdvojnásobili. A náš účetní tým minulý týden vypadal, že kluci jsou stále ziskoví, víte, hm, takže to bude menší. Myslím, že průměrná velikost šeku bude pět grand namísto Like the 11, než tomu bylo naposledy. Ale ano
Nathan Latka (51:25)
Uslyšíte jakékoli odmítnutí spoluhráčů, když už vypočítali, co si myslí, že jejich kontrola bude, a pak se chlapci rozhodnete, že chcete utratit více prsou, takže se můžete podělit o menší zisk a jak to vyvážit?
Nathan Barry (51:36)
Jo, takže se nám líbí stejná veškerá průhlednost, kterou vidíte navenek. Uvnitř máme ještě větší průhlednost. Například například víte, že máme plně otevřenou knihu, takže každý může vidět všechny výdaje, zjistit, co utrácíme a co všechno. Hm a my jsme opravdu předem ohledně všech kompromisů v podnikání. Mluvíme o tom jako o krátkodobém versus dlouhodobém a o tom, jaké jsou účinky kombinovaného růstu a všeho dalšího. Takže uvažuji o kompenzaci dvěma různými způsoby, které způsobují kvadrant. Takže myslím na krátkodobou versus dlouhodobou kompenzaci a myslím na garantovanou versus výkonnost. Garantovaný krátkodobý plat, dlouhodobý garantovaný je jako 41 K. Odchod do důchodu. Hm Krátkodobý výkon založený na sdílení zisku a dlouhodobý výkon založený na rovnosti. A co si myslím, že to dělá, je to, že to celé vypadá jako tato matice, kde je vše pokryto a vy se o to staráte v každém směru a jednotlivý člen týmu může získat cit pro kompromisy, které podnikání dělá. Například jako zakladatel jsem rád, pojďme utratit právě teď, protože pojďme na růst, který chceme na naší cestě k 50 milionářům nebo 100 milionářům, chcete tým, který by byl jako ne ne ne Chci peníze ve svém kapesním slovníku. To jo. A tak tím, že je necháme podílet se na každé jeho straně, budou žít v tom napětí, které vy jako zakladatel žijete, a budou v pořádku, jo, pojďme nyní investovat, protože sdílení zisku bude po silnici větší a protože um víte, můj spravedlnost bude mít po cestě větší hodnotu. Tak
Nathan Latka (53:17)
Jaká část 58 společností kromě vašeho vlastního kapitálu? Jaká část společností spoluhráčů aktuálně vlastní?
Nathan Barry (53:24)
Jo, takže vlastním 90 a týmový fond je 10, z nichž sedm je momentálně mimo.
Nathan Latka (53:31)
To je skvělé, to je skvělé. Dobře. A jo, placená rotace roste šaty a já se jen dívám na šaty, zatímco to děláme. Myslím, že jste dříve měli rádi, že se vám líbí a platíte za tři a 25 klíčových slov, a teď je to jako čtyři akcenty, jako 1200 klíčových slov. Hm, jasně tam experimentujete.
Nathan Barry (53:46)
Ano,
Nathan Latka (53:47)
Zajímavý. Kolik teď utrácíme měsíce za placené reklamy,
Nathan Barry (53:50)
Myslím, že asi 400 000.
Nathan Latka (53:51)
Dobře, zajímavé. A jak to myslíte, že to funguje?
Nathan Barry (53:56)
Hm, slušně to funguje. Hm Je tu spousta věcí, na které musíme přijít, jsme schopni řídit spoustu bezplatných účtů. Hm, ale například jsme zjistili, že náš mobilní zážitek není tak dobrý, jak by měl být, a tak víte, levné účty, ovladače, mobilní účty, ale pokud nemáte takové skvělé zkušenosti s mobilním , pak víte, nebudou konvertovat nebo nebudou mít dobrou absorpci. Takže je toho hodně, co jsme se snažili přijít na to. Druhou věcí je, že jsme byli, chystáme se zahájit několik velkých nových značkových kampaní, kde jsme si najali jako hlavní marketingovou agenturu, aby pro nás vyráběla videoreklamy. Uvidíme, jak to půjde. Hm, ale to je
Nathan Latka (54:37)
Ne proč si nenajmout malé kameramany a neposlat je svým tvůrcům a nechat je natáčet syrové, trochu rozmazaná videa, která vypadají jako opravdu skutečná a jsou jako kuchař a stříkají na objektiv a
Nathan Barry (54:48)
Jo, myslím, že existuje celá řada různých způsobů, jak to udělat. A myslím, že jsme opravdu nadšení, že to vidíme, je to legrační. Agenturu jsme si najali jako mechanismus a jsou založeni z New Yorku a Jasona Harrisa, který ji provozuje. Neznám ho moc dobře, ale oba jsme investoři do města duchů společně a dělají věci pro Alaska Airlines a Peloton a všechny ostatní, víte? A tak je to jedna z těch věcí, které to takhle drží v rodině.
Nathan Latka (55: 19)
To se mi líbí. Tím se dostávám tam, kam to chci zabalit, víš, vracet se k tvým žebříčkům vytváření bohatství, které jsi vymodeloval za čas, své vlastní služby, služby typu produktu, prodej produktů a pak je tu další úroveň, což znamená, že nejen Nathan vydělává peníze, jako vy vyděláváte peníze z převedených, ale i členové vašeho týmu nebo dva a oni jsou jakýmsi kapitálovým pákovým efektem. Takže víte, že na své webové stránky píšete své investice, jako byste věděli, co já užívám si práci s těmito lidmi, mými přáteli, dám jim kapitál a uvidím, co se stane. Můžeš se mnou o tom mluvit? Protože to nevidím na opravných dopisech ani na grafu, který jste si vytvořili, Jak uvažujete o doslovném, víte, kapitálovém pákovém posunu vpřed pro Nathana Barryho?
Nathan Barry (55:57)
Jo, myslím, že to není na grafu, protože je to pro mě relativně nové. Víte, když se podíváte na mé, mé výdělky, sledují to jako růst dětí, stejně jako moje výdělky, že o pár let správně. Z. Hm, to je něco zajímavého, o čem jsme si s manželkou povídali, jako, to bylo jen před třemi lety, co se nám líbilo, že jsme opravdu neměli, víš, jako by to bylo opravdu těsné, víš? Hm, a tak si myslím, že právě teď se hodně učím a právě tak vypadalo to investování a někdo, koho v tomto prostoru hodně sleduji, je Andrew Wilkinson z maličkosti. Hm, je fascinující vidět ho nasadit kapitál. Hm, a bylo zábavné bavit se číst knihy jako outsideri nebo sněhová koule o Warrenovi Buffettovi nebo některé z těchto dalších podobných knih, dobře, páni, víš, to není jen všechno investování andělů a podobné věci. Mám, víte, slušný počet andělských investic, ne moc, myslím, že možná devět. Hm, ale to, co se teď snažím dělat víc, by se inspirovalo jako to, co dělá Andrew, nebo jeden styl bufetu jako skvělý Mohu koupit 10 společností? Hm, a jako by tam byla značka elektronického obchodování, se kterou jsem to dokázal. Hm, kterému se rok těžce říká, že prodávají výrobky pro speciální potřeby, um. A mají prostě neuvěřitelné příležitosti k růstu a pak víte, že jsme získali menšinový podíl ve společnosti s názvem spark loop, takže jsme v podstatě hledáme Co jsou to za věci, místo toho, abychom kupovali malé procento na investici anděla, jsme mohli koupit 5% 10 20%. Hm, a pak by se mohla stát součástí portfolia, které by se nakonec mohlo navzájem živit
Nathan Latka (57:47)
Kdy je Nathan Barry převáděn investiční fond, ale soukromá kapitálová verze, ne verze C.
Nathan Barry (57:55)
Nevím, pravděpodobně největší věc, na kterou se teď trhám, je honit se za některými z těchto zábavných příležitostí. Stejně jako tady v Boise mám realitní kancelář, kterou jsem začal se dvěma přáteli hlavně proto, že měli všechnu tu energii a touhu posunout se po žebříčku tvorby bohatství, ale potřebovali další pomoc a potřebný kapitál, a proto to s nimi bylo opravdu, opravdu zábavné. Ale pak zároveň všechny příležitosti převést to, jako řekněme, pokud oceňujeme převedené na sedm XARR osm XR nebo něco takového
Nathan Latka (58:28)
Konzervativní, i za to, co jste postavili,
Nathan Barry (58:32)
Pak se díváte na to, co je potřeba k přidání dalšího milionu dolarů v hodnotě podniku za převedené oproti tomu, co je potřeba k tomu, abyste vydělali 1 milion dolarů někde jinde. A je to jen řádově větší úsilí udělat to v investování do nemovitostí nebo něco, co, protože konverze má tolik hybnosti. A tak je snadné spadnout do pasti. Jako bych tu vydělal ty peníze. Nyní mi dovolte jít na tuto další věc, když se jen podíváte na pobřežní páku, prostě pákový efekt, pak odpověď je, že to fungovalo. Pojďme to tedy dělat dál. Ale ve větším úsilí to půjde rychleji. Hm, takže je to rovnováha mezi tím, co je zábavné a jako trochu zpestření a jako ne, prostě se zdvojnásobujte a můžete to zvládnout.
Nathan Latka (59:17)
Poslední otázka. A pak jste dnes ráno poslali LY ke koupi společnosti, pro kterou společnost to bylo?
Nathan Barry (59:21)
Můžeš to říct, myslel jsem si, že to bude
Nathan Latka (59:25)
Odpověď. Dovolte mi tedy zálohovat. Jak postupujete při hledání společností, které centralizujete?
Nathan Barry (59:30)
Jo, to je dobrá otázka. Takže to, co utrácíme za trhy, je něco, co se hodí. Něco, co hodně slyšíme od naší zákaznické základny, se nám líbí, pokud vidíme, že se často objevují integrace. Hm, když se podíváme na Sarah Road Yearmap a tam, pokud existuje, něco, co plánujeme postavit, ale je to pár let pryč a pak vidíme někoho, kdo v tomto prostoru získává dobrou trakci, že? Naši zákazníci je již používají. Pak je to jako, oh, mohli bychom urychlit plán na dva nebo tři roky, pokud si je dnes koupíme, zvláště když v jakékoli softwarové společnosti, ehm, je technický čas jediným největším omezením. A tak existuje tolik příležitostí k pronásledování a stačí vzít citát Richarda Bransona, že příležitosti jsou jako autobusy, vždy přichází další. Hm, a tak skončíte v bodě, kdy je kapitál dostupnější než kvalifikované inženýrství, čas na řešení problémů a to je okamžik, kdy akvizice začne být zajímavá jako, dobře, můžu tento plán urychlit, víš, za 1 $ miliony dolarů, než aby se musel roztočit celý nový inženýrský tým a poté ho budoval rok
Nathan Latka (01: 00: 49)
Lidi. Tady to máte Nathan berry 2005. Dlouhá cesta. Když jeho rodiče vysadili, objevil se s dodávkou před 100 a 20 babami prodeje dřeva. Rychle jsem se dostal na vysokou školu brzy řekl, dej mi co do činění s tím, co mám udělat. Poté získal smlouvu o marketingové smlouvě ve výši 10 000 dolarů, nakonec opustil školu, aby to mohl sledovat, a nakonec proměnil toto zboží profesionálních služeb na pár 1 000 dolarů měsíčně. Ale opravdu se to změnilo v roce 2015, kdy jste se začali opravdu soustředit na budování komunity převodu souprav a na to, že první tým ustoupil v roce 2016, když vyplatili své první sdílení zisku zaměstnancům na 100 000 $. Nyní je 58 členů týmu převádějících kit, silných, zaměřených na budování ekonomiky tvůrců. Posilují tyto tvůrce mnoha různými způsoby a v loňském roce nadále podporují růst 19 milionů a dosahují až 25 milionů dolarů. Běh dnes, totálně bootstrap Nathana. Velmi děkujeme, že jste nás dostali na vrchol.
Nathan Barry (01:01:35)
Díky, že jsi mě měl.
Nathan Latka (01: 01: 36)
Boomové, střílejte Nathana. Co myslíš chlape?
Gglot (01 : 01 : 39)
Přepsáno Gglot.com