ConvertKitin haastattelu Nathan Berryn ja Nathan Latkan kanssa – Ääniteksti

Nathan Latka (00:01)
Hei kaverit, vieraanani tänään on Nathan Barry. Olet varmasti kuullut ConvertKitistä ja toivottavasti olet nähnyt niin monia muita asioita, joiden parissa hän työskentelee, jotka liittyvät pieniin taloihin, ystävyysyrityksiin sijoittamiseen, mutta mikä tärkeintä vain luojien ekosysteemin luomiseen ja rakentamiseen ja tukemiseen, kun hän todella tuo asiakkaat ennen. kaiken hänen tekemänsä edessä, olipa kyseessä tarinoidensa jakaminen podcastissa, hänestä kirjoittaminen blogissa tai monilla muilla tavoilla kinbergissä. Käsittelemme tätä kaikkea tänään. Nathan Barry, kiitos, että tulit esitykseen.

Nathan Barry (00:29)
Joo. Kiitos että sain olla täällä.

Nathan Latka (00:30)
Okei, joten ensimmäinen asia, johon haluan puuttua, ei itse asiassa liity ohjelmistoon. Tiedätkö, elämme tällä hetkellä hyvin outoa aikaa, jolloin kaikki ovat tavallaan tukossa. Tiedämme myös, että yhteisösi on erittäin tärkeä. Olet henkilökohtaisesti rakentanut yhteisön sekä verkossa että henkilökohtaisesti. Ja haluan palata eräänlaisiin koronaa edeltäviin päiviin ja pyytää vain opinnäytetyötäsi siitä, miksi päätit lähteä ystäväsi Brentin kanssa ostamaan vanhaa maatilaa ja miten se liittyy yhteisöön.

Nathan Barry (00:56)
Joo. Voi ei. No, jos katson taaksepäin matkaani yrittäjänä, niin monet käännekohdat tulivat ihmisiltä, jotka tapasin henkilökohtaisesti, eikö niin? Hmm, sanotaanko mikrofonin tapainen konferenssi, jossa oli vuosi sitten, että Amy, joka ja Alex Hillman järjestivät, kutsuivat pekonibiziksi, mikä on vain fantastinen konferenssi. Se oli vain ihmisille, jotka ovat keskittyneet rahan ansaitsemiseen, eikö niin? Ja kaikissa näissä tapahtumissa vietät aikaa hangoutissa ja tapaat jonkun, ja hän jättää idean, joka muuttaa jotain sinulle. Tai esimerkiksi, vuosia sitten oli tämä konferenssi nimeltä World Domination Summit chris gill abo isännöi ja menin vuonna 2012 enkä tiennyt ketään superujoa, kuten okei, taidan tehdä tämän. Minun pitäisi tavata ihmisiä, tiedätkö, sellaisia asioita. Ja päätin vain kävellä ja puhua kahdelle kaverille, jotka yöpyivät siellä juttelemassa. James osoittautui selväksi, kuka on Atomic-tottumusten kirjoittaja nyt, mutta siihen aikaan hänellä oli pieni uutiskirje.

Nathan Latka (01:57)
Kolme kirjaa.

Nathan Barry (01:57)
Joo, ennen kaikkea. Ja sitten Caleb Logic, kuka on tämä uskomaton videotuottaja? Hän on tehnyt kaiken Pat Flynnin hyväksi. Hän keksi kytkinkotelon Pat Flynnin kanssa ja kuten kaikki tämä, eikö niin? Ja näin tapahtuu, kun tulet paikalle kuratoidulle ihmisryhmälle ja käyt nämä keskustelut henkilökohtaisesti. Ja siksi olen aina ollut um:n fani, suuri henkilökohtaisten kokemusten suhteen, ja olemme aloittaneet oman konferenssimme neljä vuotta sitten, ja se järjestettiin joka vuosi paitsi tätä vuotta. Ja siksi se on vain jotain, jota olen rakastanut, joten kun itse asiassa Ryan Holliday oli se, joka lähetti minulle tekstiviestin ja sanoi, että hei, olemme ostamassa aavekaupungin ja se sulkeutuu pian ja me tarvitsemme lisää rahaa.

Nathan Latka (02:49)
Brian, sinun täytyy mennä odottamaan hetki. Onko tämä otsikko? Hän pikittää, koska tiedät, hänen neronsa, älykäs, aivan kuten, oletko sinä oikeasti, onko siellä oikeasti aavekaupunki vai?

Nathan Barry (02:56)
Kyllä täsmälleen. Hmm, ja olin tuntenut Bright Underwoodin, koska hänellä on toimisto Ryanin kanssa ja he pyörittävät verkkosivustoa päivittäin jumissa, joka on kääntynyt asiakas. Joten olen tuntenut hänet jossain määrin, mutta Ryan veti minut mukaansa ja juuri tämä asia, koska se oli ainutlaatuinen kiinteistö ja tämä on Sierra Gorda, joka on 300 hehtaaria. aavekaupunki Sierra Nevadan vuoristossa. Eli kun seisot huipulla sen takana, jos katsot toiselle puolelle, näet Mount Whitneyn. Joten Manner-USA:n korkein kohta Jos käännyt ympäri, katso taaksesi, näet Death Valleyn, joka on alin kohta. Se on vain tämä hullu paikka. Ja niin sitten ajattelin, että okei, yhdellä Brentillä ja Ryanilla ja toisella kumppanilla Johnilla on vain loistava idea siitä, mitä he aikovat tehdä sillä. Ja minä ajattelin, voitteko kuvitella mastermind-ryhmiä ja monia konferensseja ja kirjailijoiden retriittejä ja kaikkea muuta, mitä sinulla on, kuten tarinoita ja muistoja, joista voit keksiä tällaisen paikan. Ja niin, minulla oli, minun täytyi olla mukana.

Nathan Latka (04:05)
Ja niin mitä on tapahtunut, on selvää, että Covid muuttaa asioita ja brändejä tuomalla mahtavaa sisältöä Youtubeen. Näyttää siltä, että hän on asunut siellä jonkin aikaa. Oletko kyennyt saamaan jonkinlaisen mestarin? Asuivat yleensä vanhoissa kaivosmökeissä ja heräsivät aamulla ja näkivät Mount Whitneyn ja Death Valleyn. Ja

Nathan Barry (04:21)
Kyllä, osa siitä on tapahtunut. Omaisuus kestää mielestäni paljon kauemmin. Sitten alun perin ajattelimme saada sen käyntiin ja saada sen siihen pisteeseen, että ryhmät voivat pysyä siellä. Olen siis itse asiassa ollut vain siellä, olen ollut siellä vain kahdesti ja vain vienyt perheeni. Joten meillä ei ole vielä ollut isoa kokoontumista, koska oli asioita, kuten juoksevaa vettä, täytyi saada öh, tiedätkö, saada se taas asuttavaksi. Ja öh, ja sitten siellä oli suuria takaiskuja. Kuten tänä kesänä, siellä syttyi tulipalo jostain todella vanhasta sähköstä, joka poltti siellä hotellin, että se oli 149-vuotisjuhlavuotta, jolloin hotelli paloi. Joten se on tavallaan kuin mikä tahansa yrittäjyys, jossa sinulla on näitä suuria suuria unelmia, ja sitten käy ilmi, että se on paljon vaikeampaa kuin luulit. Ja sitten kun se on todella vaikeaa, tulee hullu takaisku, kun koko kaupungin siistein rakennus poltetaan tai minä en, vastaava kuin olisit minun yrityksissäni, olisi kuin menettäisit sen asiakkaan. olet taistellut niin kovasti päästäksesi sellaiseen, oli se venytysjuttu. Hmm

Nathan Latka (05:28)
Voitko, voitko tehdä analogian, jos katsot muunnospakkausten historiaa ja sukeltamme lisää muunnospakkaukseen täällä, mutta onko olemassa vastaavaa vanhan 149 vuotta vanhan hotellin palamista?

Nathan Barry (05:39)
Luulen että. Joten ensimmäinen joukkueemme vetäytyy. Um, anna minun asettaa vaiheet tammikuussa 2016. Viimeisen 12 kuukauden aikana olemme kasvaneet 2000:sta ja mrr:stä 100 000:een. Mrr. Siis pelkkää hullua kasvua. Meillä ei ollut rahaa pankissa. Ajattelimme, että pitäisi kerätä rahaa. Luulen, että käytimme 80 tuhatta kuukaudessa ja meillä oli noin 15 grand käteistä pankissa. Mutta olemme pahoillamme

Nathan Latka (06:04)
Netto netto palanut. Net Burn oli 80 tuhatta kuukaudessa. Tai törkeä palovamma.

Nathan Barry (06:07)
Uh, niin brutto, missä tiedät, olemme edelleen kannattavia ja kuin dollarimäärät olisivat nousseet kuin pankin saldo kasvaisi. Mutta samaan aikaan tiedätkö, että päiväsi menot vähenevät, eikö niin? Koska 15 tuhannesta pankissa, kun sinulla on viisi tonnetta mrr ja viisi tonnin kuluja, se on hyvä. Mutta kun sinulla on 100 tykkääjää, se ei ole enää siistiä. Joo.

Nathan Latka (06:35)
Ja meillä on maanalainen, maanalainen mrr 80 grand kulut. 15 euroa pankissa. Joukkueen vetäytyminen.

Nathan Barry (06:41)
Joo, siellä me oltiin. Meillä oli pohjimmiltaan, halusimme koota joukkueen, koska meillä oli, en tiedä, tuolloin tiimissä 13, 14 henkilöä, ja ajattelimme, okei, mutta meillä ei vain ole varaa siihen. Ja niin me leikkasimme kulut kaksinkertaisesti tai emme leikanneet kustannuksia. Pohjimmiltaan lukitsimme kulut ja sitten selvisimme siitä. Ja erosimme tuskin nollatulosta 25 kuukautta myöhemmin, meillä oli 60 % 50 voittomarginaalit, kolmen kuukauden kulut pankissa. Ja teimme ryhmäretriitin juhlimaan. Ja niin se oli kuin yrittäjyyden huippu. Ja koko joukkue lentää Boiseen. Meillä on tapana, kaikki ilmestyvät tälle katuryhmälle ja saamme palvelunestohyökkäyksen, jossa joku menee kuten, hyvin tahallinen, erittäin pahantahtoinen menee kaatamaan palvelimemme ja tiedäthän, se on kuin muistan selvästi poiminneeni. Brad, yksi johtavista insinööreistämme lentokentällä, ja minä ilmestymme paikalle, ja hän on kuin kannettavan tietokoneensa matkatavaroiden noudon vieressä ja yrittää pitää palvelimet pystyssä, ja se on sellainen asia, jossa pääset tästä hullun korkealta ja se on kuin, voi mies. , en voi uskoa, että saimme sen vastaamaan hotellisi polttamista, tai näin, kuten, en tiedä kuinka aiomme toipua tästä, ja sinä teet aina, tiedäthän, se on vain osa yrittäjyyttä, mutta se on matka, jolle me kaikki ilmoittautuimme

Nathan Latka (07:59)
Nathan, haluan ihmisten pysyvän mukana, joten haluan sinun rakentavan tänne suuren avoimen silmukan, ja sitten sukeltamme enemmän tarinan tunnepuoliseen puoleen, joka juontaa juurensa siihen aikaan, kun teit puutöitä 13-vuotiaana. ovea koputtaa tänään, missä se on muunnossarja, mikä on huipputulot?

Nathan Barry (08:14)
Kyllä, meillä on tällä hetkellä 25 miljoonaa ilmaa. Ja paljonko voittoa? Kyllä, olemme kuluttaneet tänä vuonna hieman aggressiivisemmin, joten teemme noin viisi voittoa. ja sitten, öh, mutta vuoden alussa olemme lähellä 20 23 %. Joten ensi vuonna palaamme 20:een lisää.

Nathan Latka (08:35)
20 Ebitda-marginaali.

Nathan Barry (08:36)
Joo,

Nathan Latka (08:38)
Joten haluat pysyä siinä. Jotain muuta, Nathan tekee sen, mitä hän julkaisee verkkosivuillaan, koska hän sanoo nimenomaan, että joukkueelle maksettiin 1,8 miljoonaa dollaria. Joten täällä tapahtuu voitonjakoa. Monet teistä, jotka olette bootstrapin perustajia, ihmettelevät, kuinka voin perustaa voitonjaon kuluttamatta 500 000 dollaria laillisiin? Joten palaamme asiaan hetken kuluttua. Mutta Nathan, vie meidät takaisin vuoteen 2013, anteeksi, kun olit 13, Nathan, luulen mitä? Ehkä 2005 tai aikaisemmin ja kolme,

Nathan Barry (09:02)
2003, 19.

Nathan Latka (09:04)
Okei, vau, 19. Okei, olemme siis suunnilleen samanlaisia. Oletko mitä? 30 juuri nyt.

Nathan Barry (09:08)
Elikkäs

Nathan Latka (09:09)
Puuntyöstö. Joten ensinnäkin, mitä muistat hetkestä? Teitkö, oliko jotain, mitä todella halusit ja sinun piti ansaita rahaa, ja vanhempasi sanoivat, että sinun on keksittävä ansaita rahaa, ja sitten sanoit, että aion mennä. Siis puuntyöstö vai mikä oli tuon ensimmäisen luomasi asian synty?

Nathan Barry (09:23)
Joo. No, minulle, kuin olisin kasvanut taloudessa, jossa rahaa oli todella vähän. Isäni johti kristillisen korkeakoulun palvelutyötä, joten se eläytyi lahjoituksista ja tuesta, joita seurakunnat tai muut ryhmät olivat saaneet. Ja niinpä raha ei vain ollut asia, koska sitä oli paljon. Ja niin minun vanhempani tekivät todella hyvää työtä juurruttaakseen sen, että jos haluat rahaa, ansaitse sitä, ja tapa, jolla tein sen, oli isäni harrastaa puuntyöstöä, hän rakensi talon, jossa kasvoimme. Meillä oli tämä kuin pieni kauppa, se oli paljon kuin minulle annettavia työkaluja, mutta se toimi hyvin, joten tein nämä puuntyöstöprojektit ja menin sitten ovelta ovelle myymään niitä ansaitakseni rahaa. Ja muistan, että olin tehnyt joukon näitä, kuten puukaiverruksia ja muuta, ja olimme menossa sisään, oli oikeastaan musta perjantai. Joten suuntaamme kaupunkiin, koska kasvoin vuorilla kaupungin ulkopuolella, voisin tehdä black friday -ostoksia

Nathan Latka (10:21)
Hei Nathan. Mikä kaupunki? Ilmeisesti tiedän, mutta mielestäni

Nathan Barry (10:24)
Yleisö Boise Idaho. Joo. Ja niin, me olimme menossa siihen, hän oli yksi niistä asioista, joista lähdemme kaupunkiin keskipäivällä tai jotain vastaavaa, joten klo 10 olin aivan mahtava, menen vaeltamaan tällä naapurustolla, menemään ovelle ovesta ja sitten kuten Hae minut täältä, tiedäthän, kilometrin päässä kaupungista ja sitten katsotaan kuinka paljon olen tienannut sillä. Se oli yksi niistä asioista, joissa taisin tienata 120 dollaria, tiedäthän, myymällä näitä ovelta ovelle tuntia myöhemmin, kun vanhempani hakivat minut, kun ajoimme kaupunkiin. Ja se oli vain sellainen ajattelutapa, joka meillä on aina ollut, kuten: hienoa, jos haluat jotain, en anna sitä sinulle, mene, mene tavoittelemaan sitä, mene keksimään, kuinka saat sen tehtyä.

Nathan Latka (11:09)
Mikä oli reaktiosi? Mikä oli heidän reaktioidensa, kun nousit autoon ja tyhjensit taskusi rypistyneillä dollariseteleillä?

Nathan Barry (11:17)
Tiedätkö mikä on hassua on se, että minusta he olivat vielä tottuneet meihin, kun lapset keksivät, kuinka tehdä rahaa, että he olivat kuin siistejä, tiedätkö, ja ei ollut kuin, se ei ollut edes tämä suuri juhlahetki kuten, no joo, ilmeisesti. Kuka on

Nathan Latka (11:31)
Me Nathan? Kuinka monta, kuinka monta sisarusta?

Nathan Barry (11:33)
Minulla on? viisi sisarusta. Eli neljäntenä kuudesta lapsesta?

Nathan Latka (11:38)
Okei. Okei. Neljäs kuudesta. Tuo on uskomatonta. Okei. Ja ovatko he, joten päätyivätkö he kaikki vain jonkinlaisen yhteisön ja sisällöntuottajien maailman rakentamiseen vai päätyivätkö joku heistä Wall Street Financeen tai johonkin?

Nathan Barry (11:50)
Minulla on veli, joka työskentelee yritysrahoituksessa, ja Jetsillä tarkoitan, että kaikki ovat kaikkialla kartalla. Minulla on sisko, joka asuu Seattlessa ja työskentelee tekijänoikeuksien parissa ja sen kaltaisissa asioissa. Joukko suuria asiakkaita, kuten Ebay ja American Airlines, perustivat Alaska Airlinesin. Öh, veli, joka on lääkärin avustaja, hänellä on pari sisarusta, jotka ovat ohjelmoijia. Tiedätkö, se on vain kaikkialla kartalla, ja luulen, että pääset koko luontoon vs. holture uh -tyyppiseen keskusteluun. Mutta luulen, että ihmiset ovat vain hyvin erilaisia

Nathan Latka (12:24)
Nathan. Onko pikkumiehenne työskennellyt puuta ovelta ovelle? Ensimmäinen myyntihetki?

Nathan Barry (12:30)
Äh, en tiedä. Anna minun ajatella tätä. No, he aina, emme tee avustuksia tai mitään, joten he tulevat luoksemme tapoja ansaita rahaa. Luulen, että tämä vuosi olisi luultavasti ollut limonadikioski tai jotain vastaavaa vain sen perusteella, että lapseni ovat 96 ja sitten 11 kuukautta ja tiedäthän, se ei vain ole koodilla varustettu vuosi, mutta se ei ole hyvä vuosi ovelta ovelle -myyntiin.

Nathan Latka (12:55)
Ei. Joo, ei todellakaan hyvä asia päinvastoin. Haluamme olla

Nathan Barry (12:58)
Tekee

Nathan Latka (12:59)
Okei. Niin hyvin 120 dollaria, puuntyöstö, neljä kuudesta sisaruksesta, 2005. Olet 13-vuotias. Päätät lopulta, uskon, että menet yliopistoon. Kelataanpa tässä vähän eteenpäin. Mitä teit yliopistossa? Opiskeletko?

Nathan Barry (13:13)
Joo, opiskelin graafista suunnittelua ja sitten markkinointia. Halusin siis tehdä graafista suunnittelua, Photoshop-käyttöliittymäsuunnittelua ja kaikkea muuta. Ja minä menin yliopistoon erittäin aikaisin, koska kaikki ystäväni olivat minua vanhempia. Hmm, olin kotiopetuksessa ja halusin pysyä heidän kanssaan, joten periaatteessa kysyin vanhemmiltani, että onko lukio neljä vuotta vai onko lukio määrätty työmäärä? Ja heidän kunniakseen he sanoivat kuin se olisi määrätty määrä työtä. Se oli hienoa, saanko tehdä listan hänelle, koska periaatteessa kaikki ystäväni valmistuvat kaksi vuotta ennen kuin olin ja menevät yliopistoon, enkä halunnut jäädä jälkeen. Ja niin kun vanhempani listasivat kaikki ja minulla oli vanhempia sisaruksia, jotka olivat jo päättäneet lukion ja niin he olivat jo päättäneet, että tämä tulee olemaan kaikki kotiopetuksen opetussuunnitelma. Sitten vain istuin alas ja tyrmäsin sen. Ja muistan ajatelleeni kuin olisin tylsistynyt, kun käymme näillä perheen retkillä Boisesta Seattleen joka kesä, olen myös tylsistynyt, kun teen algebraa, joten miksi en yhdistä näitä asioita ja olen kuin kahdeksan. tunnin ajomatkan, teen kuukauden algebratunteja tai jotain. Niin ja sitten valmistuin yliopistosta tai lukiosta 15-vuotiaana ja aloin käydä yliopistossa

Nathan Latka (14:25)
Ja valmistui yliopistosta. Kuinka vanha

Nathan Barry (14:27)
Lopetin yliopiston 17-vuotiaana.

Nathan Latka (14:29)
Okei. Okei. Joten miksi keskeyttäminen, jossa ansaitset juuri niin paljon rahaa myymällä omia tavaroitasi siinä vaiheessa? Tai miksi jättää pois?

Nathan Barry (14:36)
Joo, joten menin yliopistoon oppimaan ansaitsemaan rahaa. Tämä kaikki on etsintää, haluan selvittää, kuinka voin ansaita rahaa. Ja tiedäthän, ansaitset elantosi ja tulet lopulta taloudellisesti itsenäiseksi, ja olin aloittanut web-suunnitteluyrityksen siihen mennessä. Se meni periaatteessa hyvin. Sain ensimmäisen 10 000 dollarin sopimukseni ja soitin äidilleni ja sanoin, että hei, luulen olevani valmis jättämään yliopiston kesken. Ja odotin, että minun piti saada hänet vakuuttuneeksi siitä, että se oli hyvä idea. Ja hän seurasi edistymistäni, ja minä puhuin hänelle web-suunnitteluliiketoiminnasta. Olen ollut freelancerina ja muuta sellaista, ja hän sanoi vain, että joo, odotin, että käymme tämän keskustelun pian. Joo. Teki

Nathan Latka (15:19)
Onko hänellä rahaa pelissä? Mitä vanhempasi auttoivat kattamaan opiskelukulut tai jotain vastaavaa? Maksoitko itse?

Nathan Barry (15:25)
Maksoin siitä itse. Sain paljon apurahoja, koska kuten pienituloiset, FAFSA-apurahat ja vastaavat, taloudellinen apu ja sitten loput, tiedäthän, joten lopetin 5000 dollarin opintolainan enkä hullun summan kanssa. Joten joo, näin meillä oli, pienituloisesta perheestä lähtö todella auttoi.

Nathan Latka (15:47)
Joten sinä ja me haluamme laittaa kaiken tämän henkiselle kartalle, jota olet käyttänyt, enkä voi antaa henkilölle kunniaa, koska unohdan, ehkä sinä voit ne vaurauden tikkaat, jotka loivat sen uudelleen?

Nathan Barry (15:58)
Se on vain ajatus, joka minulla on

Nathan Latka (16:01)
Olitko kunnossa? En ollut varma, haitko kirjasta vai olitko se sinä. Okei selvä. Joten Nathanilla on tietynlaiset vaurauden tikkaat, jotka selittävät, kuinka hän ajattelee vaurauden luomisesta. Ja niinpä yksi niistä asioista, joista puhut eräänlaisesta siirtymisestä aikasi kaupankäynnistä siihen, että lopulta, tiedät, tuntien niputtaminen projektin kaltaisiin asioihin, kutsuisitko tätä 10 t:n myyntiä sinun ensimmäiseksi niputetuksi toimistotuotteeksi. etkö myynyt tunteja?

Nathan Barry (16:24)
Niin, ja luulen, että silloin kun olin vielä, se oli luultavasti tämä siirtymä myyntituntien ja lopputuloksen myymisen välillä. Ja, ja niin, se oli varhainen esimerkki tuotteesta, mutta silti suurelta osin, tiedäthän, tuntikohtainen projektityö, mutta se oli ehdottomasti jatkumoa. Se ei ollut tuntikohtaista web-suunnittelutyötä, jota olen tehnyt aiemmin, vaan se oli kuin, okei, nyt minulle maksetaan tuloksesta ja ne alkavat olla katkosta panokseni ja rahan välillä. jonka teen, mitä etsimme, yrittäjyyttä, eikö niin? Koska nämä asiat ovat tiukasti kytköksissä, vipuvaikutusta ei ole, mutta mitä enemmän ne voidaan irrottaa, niin siellä on ainakin mahdollisuus vipuvaikutukseen. Se voi mennä hirveän pieleen, ja sinulla voi olla projekti, joka haluaa, kuten 100 tuntia, tuottaaksesi tämän tuloksen, josta et saa tarpeeksi palkkaa, kun vipuvaikutus menee huonosti. Mutta tiedäthän, yritämme luoda tilanteita, joissa vipuvaikutus menee hyvin, jolloin voimme toimittaa, tiedätkö, tonni arvoa pienemmällä panoksella ja saada siitä palkkaa.

Nathan Latka (17:26)
Nathan, yksi äskettäisistä twiiteistäsi oli jotain sellaista, että oletko todella sitoutunut ja tehnyt johdonmukaisesti pitkän ajan, mutta et ole onnistunut? Ja pari vastausta, mutta tarkoitan, että jos en tuntisi sinua henkilökohtaisesti ja katsoisin vain kaavioita ja kaavioita ja lukuja, nostaisin jonkun sanomalla johdonmukaisuutta, mutta molemmat ehkä ihmiset sanoisivat joskus huonosti, johdonmukaisesti ja hyvässä johdonmukaisuus, ja niin, kuten huono johdonmukaisuus, mikä, tiedättekö, se ei itse asiassa ole huono, mutta kun katsotte vuosia 2013 ja 2015, olet niin johdonmukainen. Muunnan pakkia, herra, en koskaan noussut yli viiteen kilometriin kuukaudessa. Se oli, tiedätkö, tavallaan 1-5 K. Ja sitten vuonna 2015 tapahtuu jotain. Ja kirjaimellisesti, tulojesi kasvukäyrä muuttui, ja nyt se on ollut kirjaimellisesti johdonmukaista viiden vuoden ajan pelkän kasvun suhteen, ja siinä on hyvin vähän virheitä. Onko tämä tahallista?

Nathan Barry (18:15)
No, luulen, että kaikki nämä asiat vievät paljon enemmän aikaa, ja siksi ajattelemme, että jos ilmestyn oikealla tavalla, saavutan menestystä tai jotain, ja se on totta. Usein kestää vain kauan selvittää, kuinka tulla näkyviin ja mitä asioita pitäisi tehdä, jotta voin muuntaa sen. Asiat, jotka muuttivat. Olemme siirtymässä sisältöön perustuvasta sisällöstä, koska muuten yrityssisällön kasvattaminen on todella vaikea tapa kasvattaa liiketoimintaa, kuten nollasta 1:een ja periaatteessa, ei vetovoimaa. liian yksinkertainen veto. Ja sitä minä yritin tehdä, mutta jos sinulla ei vielä ole yhteisöä, se on hyvin vaikeaa, ja se oli todella siirtymässä siitä suoramyyntimalliin, kuten tämä paul graham, kuten tehdä asioita, jotka Älä mittakaavassa tee mitään saadaksesi asiakkaan tekemään räätälöityä kehitystä tai siirrä ne kaikki itse, kaikkea ja tee nämä asiat eteenpäin edistymisen edistämiseksi. Ja siitä tuli jotain, mikä, tiedätkö, todella toimi. Ja sitten, tiedäthän, Novell Robert Khan puhuu paljon asioiden etsimisestä elämästä, jotka yhdistävät ja niin paljon yrittäjyysyhdisteitä, aivan kuten investoinnissa ja kaikessa muussakin, missä ne tuotot tulevat ajan myötä ja tulevat. paljon myöhemmin. Ja jos muistat oppivasi koronkorosta yläasteella, olet kuin, odota, tämä ei oikeastaan ole hyvä, sanot, että laitan kaiken tämän ja sitten viiden vuoden kuluttua, kuten tämän. on mitä saan siitä, ja se on vain, se ei ole ollenkaan vaikuttavaa, ja sitten sinun täytyy kelata eteenpäin vielä 10 vuotta ja 20 vuotta ja olet kuin, tämä on uskomatonta, tämä on mieleenpainuvaa, miten se muuttuu että? Ja se on kuin no, yhdistäminen vie aikaa. Ja luulen, että yrittäjyys oli sellaista, että tuo yläkouluikäinen lapsi oli kuin viisi vuotta, ja siinä kaikki minusta tuntuu, että ei ole järkeä, emmekä katso pidemmälle tielle ja kuten, oi, mutta 10 vuoden kuluttua se on tätä, siksi minä luulevat, että kaikki tekevät omien yritystensä kanssa, joten sinun yrityksesi, kuten mel jump Hm, minulla ei ole tarkkoja lukuja, jotka oletan tässä vaiheessa aiempien lukujen trendien perusteella jossain 750 miljoonan vuositulon tienoilla, ehkä jopa miljardi, mutta ei varmaan vielä ihan perillä. He ovat olleet siinä 19 vuotta. Ja niinpä kun katson käyrää, jolla olen kääntyneen kanssa, ja jos käyrä tuo mies houkutteli, jos me peitämme nämä kaksi käännynnäistä, se on kaukana edellä. Jos laitamme heidän kahden muuntamisen alkamispäivämäärän, se on paljon edellä tällä käyrällä. Sitten Milton oli kahdeksan vuotta heidän yrityksensä sisällä, ja mielestäni tämä on kohta, jossa ihmiset olivat kuin vau, olet tehnyt, se kääntyi. Sinun olisi pitänyt myydä, sinun olisi pitänyt myydä hetki sitten, kuten silloin, kun ensimmäinen 100 miljoonan dollarin ostotarjous tuli, sinun olisi pitänyt myydä ja siirtyä seuraavaan asiaan

Nathan Latka (21:03)
niin.

Nathan Barry (21:04)
Uh, meillä ei ole ollut niin rapeaa, kuin tässä on tarjous, vaan kuten pääomasijoitusyhtiöt, jotka tulevat näkyviin lakkaamatta. Ja minä vain haluan aina sanoa ei kiitos ennen kuin hän saa sen aivan vain

Nathan Latka (21:19)
Puhelu veloitetaan. Sano, että soitan kanssasi, mutta se on 5 000 dollaria 20 minuutilta. Sinä pystyt

Nathan Barry (21:24)
Tee hyvä idea. Joo ja joka tapauksessa, joten luulen, että minusta tuntuu, että olen vasta aloittamassa, ja jos haluan rakentaa yrityksen skaalaa sen nimen tai yrityksen, jonka haluan tehdä, minun on lisättävä Nyt on aika todella panostaa. Ja niin olemme kahdeksan vuoden sisällä, kuten myyminen, ja nyt on aivan liian aikaista. Ja niin se on kuin jos haluan rakentaa urossimpansitason yrityksen tai raitatason yrityksen tai jotain sellaista, niin se on hienoa esiintyä vielä vuosikymmenen ajan, ja sitten voimme alkaa puhua sitoutumisen tasosta, joka sinulla on ja missä tulokset tulevat.

Nathan Latka (22:00)
Tarkoitan, Nathan on todella eräänlainen alku ja lopetus. Tarkoitan kaikkea mitä näen sinun tekevän. Tarkoitan, että tämä on vain sinä, se on rakentanut luojayhteisön, rakentanut tiimin jäseniä, se antaa tiimisi jäsenille mahdollisuuden rakentaa vaurautta voitonjaolla. Tienaat ilmeisesti myös rahaa, sijoitat uudelleen ystäviin, yrityksiin ja asioihin, joita rakastat. Ja uh, ja sinä puhut nyt, ei vain aikasi moninkertaistamisesta tai agentuurityöstä tai nyt ohjelmistosta, vaan myös nyt pääomasta, vipuvaikutuksesta sen jälkeen. Tarkoitan, mitä tekisit, jos myysit muunnossarjan?

Nathan Barry (22:31)
En edes tiedä, ehkä rakentakaa pieni taloyhteisö

Nathan Latka (22:38)
Tekee jo

Nathan Barry (22:38)
Se ja se on sellainen asia, että se ei ole kaikki tai ei mitään. Luulen, että se on todella hyvä kysymys, kun hankintatarjouksia tulee tai jotain. Olen kuin, okei, mutta mitä minä tekisin? Ja palaan takaisin ohjelmistojen rakentamiseen, koska rakastan sitä. Ja yksi asia, jota rakastan nyt, on vipuvaikutus, joka meillä on. Niinpä esimerkiksi tänä vuonna lanseerasimme muunnetun kaupankäynnin, joka on digitaalisten tuotteiden myyntialustamme. Ja jos olisin halunnut, kuten se on jotain, joka on aivan tarpeeksi erilainen kuin muutettu, se voisi olla täysin oma käynnistys. Ja jos aloittaisin alusta ja tekisin sen, kuten tuo ensimmäinen vetovoima on todella vaikea saada paljon työtä, ilmeisesti kun olet tehnyt menestyvän yrityksen, seuraava on helpompi, suhteet, jotka sinulla on jo brändin maine ja kaikki , mutta kuten nyt muuntamiseen, se on kuin, oi, meillä on 250 000 käyttäjää, joten sanotaanpa heille, että he käyttävät tätä uutta asiaa. Ja niin kun tulee esille jotain kuten wow, tuhannet ja tuhannet ihmiset alkavat tottua tähän, mikä on kuin luojan unelma, ja siksi se on yksi niistä asioista, että jos myyt sen, jos jatkat eteenpäin, menetät sen tai jonkin verran tuota vipuvaikutusta. Ja siksi olen aivan kuin ei, pidän vipuvaikutuksesta liikaa, aion jatkaa tätä, se on

Nathan Latka (23:49)
Hienoa ja sitä on niin vaikea mitata. Kuten tämä vipuvaikutusidea on niin vaikea mitata. Joten se on, haluan, haluan kaivella täällä vähän um, kysyn vähän, tiedät ilmeisesti kaupankäynnin missä tahansa kutsussa sitä eräänlaiseksi SA:ksi plus pelaa SAS-liiketoimintaa ja jotain muuta, asiantuntijapalvelut, prosenttiosuus GMV-mallista markkinapaikka . Ehkä kun tarkastelet kauppaa, yksi tavoitteista, josta puhut, on ihminen, rakastan siihen pisteeseen asti, että maksamme miljardin dollarin auttamaan sisällöntuottajia ansaitsemaan miljardin dollarin. Aloitit viime vuoden 2019. Kuinka paljon järjestelmästäsi kävi vuonna 2020

Nathan Barry (24:21)
Meillä on kaksi erilaista numeroa, joita seuraamme. Ensimmäinen on kuin sähköpostituotteita muunnettuja sisällöntuottajien ansaitsema kokonaissumma. Ja vuonna 20 Alkuvuodesta 2019 tai 2018 yritän muistaa tarkalleen, milloin lanseerasimme uuden api:n, jotta kun ihmiset myyvät muunnetun kautta ja käyttävät Shopifyta tai teachablea tai striperiä ja näitä muita, se raportoi kuin se sisältäisi raportoinnin mm. mistä tulot tulivat ja kuinka paljon ansaitset ja kuinka paljon ansaitset kaikkia näitä eri alustoja, joten sinulla on yksi sisällöntuottajien hallintapaneeli, ja se on ollut todella siistiä, ja tämän vuoden tammikuussa ohitimme sisällöntuottajien ansaitseman miljardin dollarin muunnetuista tai samanlaisen muun koon kautta yhdistämisen kautta. Ja nyt, muunnetun kaupankäynnin kanssa, on periaatteessa niin kuin olisimme tarkastaneet tämän suuren tavoitteen, joka on tehtäväsivullamme ja sitten sanoimme, kuten nyt tehdään, että sen on oltava miljardin kaltainen prosessi maksujärjestelmiemme kautta ja että käynnistimme kuten yksityisessä betaversiossa heinäkuun puolivälissä. Ja yksi asia, joka on ollut mielenkiintoinen, on se, että pitoa on paljon vaikeampi saada kuin odotin, joten meitä on melkein puoli miljoonaa GMV:ssä. Ja on kiehtovaa, miten se on

Nathan Latka (25:41)
Koko GMD-prosessi heinäkuuhun asti.

Nathan Barry (25:43)
Niin ja se on siis paljon alempi. Kuten esimerkiksi keskustelussa, jota kävimme sähköpostilla, olet kuin, hei, oletko jo saavuttanut miljardin dollarin? Ja ajattelin, että en ole vain osunut siihen, mutta tämä on vaikeaa ja taas nämä yhdistetyt tuotot tulevat esiin, jos sinun täytyy saada ihmiset siirtymään pois tekemästään työstä. sinun on saatava kaikki aloittelijat, jotka harkitsevat ensimmäisen tuotteensa myyntiä? He tekivät ensimmäisestä 50 dollaristaan ensimmäisestä 100 dollarista, ja kestää muutaman vuoden ennen kuin he tienaavat 10 000 100 000. Ja niin kuin se olisi ollut minulle todella terveellinen muistutus siitä, että ai niin, aloin tiivistämään uutta asiaa, ja se vie aikaa, koska olen se yrittäjä, joka sanoo, okei, mennään, mennään, tiedäthän. olkaamme miljoona tähän päivään mennessä ja sitten miljoona kuukaudessa tuohon päivään ja sitten, tiedäthän, hm, ja vain tajuta, että haluaisin saada kaiken tämän vauhdin muuttumaan, se vie paljon aikaa. Ja siksi minun on opittava sekä ponnistelemaan että olemaan kärsivällinen tulosten suhteen.

Nathan Latka (26:43)
Ja mitä mieltä olet tällaisen uuden tuotteen lanseerauksesta? Menetkö todella syvälle persoonaan ja käytätkö sitä persoonaa, jota kutsut Pat Flynnin, sano Pat, tiedän, että ansaitset enemmän kuin miljoona vuodessa. Haluamme käsitellä kaikkea kauppaasi. Miltä sen pitää näyttää, jotta voit vaihtaa vai yritätkö rakentaa jotain laajempaa ja houkutteleva 100 beta-käyttäjää?

Nathan Barry (27:00)
Luulen, että yrität tehdä molempia, koska voit pudota ansoihin molemmilla tavoilla. Aivan kuten käytämme objektia, jota käytämme okei, ovat subjektiivisia ja tärkeitä tuloksia liiketoimintamme hallitsemiseksi ja seuraamiseksi, ja yleensä päädyt tavoittelemaan päätavoitetta. Ja meidän tapauksessamme, kuten sanotaan G MV, eikö niin? Pyrimme siihen, haluamme myydä eniten dollareita. Mutta jos optimoit vain tälle mittarille, saatat tehdä asioita, jotka hyödyttävät lyhyellä aikavälillä, mutta et pitkällä aikavälillä. Kuten voisimme sanoa, okei, yritämme päästä 10 miljoonaan GMV:ssä ja X ajassa. Sitten jos vain menen ulos ja hankin yhden asiakkaan, joka myy miljoona dollaria kuukaudessa, kuten se on tehty, tiedäthän, olemme valmiita, mutta se ei ole menestys alustalle. Sitten voit mennä toiseen äärimmäisyyteen ja sanoa, että autan X määrää sisällöntuottajia ansaitsemaan ensimmäisen dollarinsa, ja se on hyvä, mutta kaikki seuraavat suuria nimiä, jotta sinulla ei ole suuria nimiä , aivan kuin niitä olisi vaikeampi saada. Joten etsin avainmittaria, joka on GMV ja sitten vastapainomittari. Ja tässä tapauksessa pyrimme ajamaan eniten GMV:tä, se on tärkeintä. Pienet tekijät, suuret tekijät ovat kaikki mukana tässä. Mutta ilmeisesti suuret tekijät ajavat paljon enemmän. Ja sitten minulla on vastapainomittari, jonka mukaan haluan X määrän sisällöntuottajia ansaitsevan alustalla vähintään dollarin. Se tarkoittaa, että pyrin tämän suuren luvun perään. Mutta minun on otettava mukaan myös kaikki pienet tekijät, koska kahden vuoden kuluttua, kolmen vuoden kuluttua he ovat suuria luojia. Joten tällä tavalla en vaihda lyhyen aikavälin menestystä sellaisiin pitkän aikavälin, öh, pitkän aikavälin tuloksiin, koska viiden vuoden kuluttua on se, että jos saan kymmeniä tuhansia pieniä sisällöntuottajia, sinulla on varmasti heistä tulee suuria luojia viiden vuoden kuluttua

Nathan Latka (28:54)
Muistuttaa minua siitä, että ajattelet politiikkaa, ja minä tunnen sinut, sinä harhailit mäellä jonkin aikaa. Se on tavallaan kuin silloin, kun ihmiset ilmoittavat varainkeruumääränsä ja sen keskimääräisen sekin koon, haluat miljoonia pieniä lahjoittajia verrattuna yhteen massiiviseen lahjoittajaan, jos aiot rakentaa liikkeen.

Nathan Barry (29:08)
Joo toki.

Nathan Latka (29:09)
Okei, tämä on muunnossarjan kaupankäynnin tila. Äh, anna minun antaa vähän ammuksia sas-henkilöillemme, jotka kuuntelevat ja menevät, haluan taktiikkaa. Nathan on hämmästyttävä. Sen perusteella, mitä voin kertoa. Olet käyttänyt kolmea hankintakanavaa todella tehokkaasti. Hmm, eräänlainen power by convert kit, itse asiassa, sanoit yhdessä twitter-tviitissäsi, miksi päivitit? Ja he keskittyivät. Halusimme maksaa virran poistamisesta muunnossarjalla. Joten saat siitä ilmeisesti joitain ilmaisia napsautuksia ja paljon ilmaista liikennettä. Luulen, että sinulla on myös loistava kumppaniohjelma. Huomasin lennon yhdistävän sinun, tämän alatunnisteen ja sinulla on myös suuria nimiä, jotka ovat tunnettuja sellaisten tuotteiden mainostamisesta, joihin he todella uskovat. Hm, ja lopuksi SEO-sisältösi näyttää olevan erittäin vahva. Olet myös lisännyt alatunnisteeseesi joitakin tärkeimmistä ankkuriartikkeleista, joten käytän mielelläni viisi minuuttia niiden koskettamiseen. Voisimmeko aloittaa powered by convertista, voitko mitata menestystäsi käyttämällä sitä kasvukanavana?

Nathan Barry (30:01)
Joo, joten se on vielä suhteellisen aikaista vain vähän lisäkontekstia varten. Olemme aina olleet maksullinen tuote, kuten tiedät, kuten ilmainen kokeiluversio, mutta sinun on maksettava sen käytöstä tämän vuoden tammikuuhun asti, jolloin rakastamme premiumia. Hmm ja niin näet, kuten ennen tätä vuotta, niin viime vuonna saimme ehkä 2-3 000 vierailijaa viikossa linkkien kautta. Ja sitten lanseerattuamme palkkioiden tunteen, että olemme nyt saaneet 14 15 000 vierailijaa viikossa powered by linkeistä. Joten näet vain, se on itse asiassa muutaman askeleen toiminto, kun teimme ilmaisesta suunnitelmastamme arvokkaamman. Tällaisten asioiden omaksuminen on nyt liikennemuunnoksia paljon pienempi kuin muu liikenne. Tarkkoja lukuja minulla ei ole edessäni, mutta tiedäthän, jos konversion vierailija vieraili ilmaisen tilin konversioprosentti on seitsemän tai 8 %. Kuten tiedät, muut kanavat kuin liikenteen tuottamat voivat muuttaa sen 1-2%. Joten se on paljon enemmän tätä laajaa tietoisuusleikkiä kuin suoraa muuntamista, mutta aivan kuten monet liikennekanavat eivät vain kiipeä niin, joten se on todella hauska nähdä. Seuraava haku on todella kuin se ankkuri, johon olemme, en tiedä, vähitellen investoineet ajan myötä ja nyt se maksaa paljon.

Nathan Latka (31:28)
Itse asiassa massiivisella tavalla. Tarkoitan, että jos katsot tres, tarkoitan, että olet nyt yleensä lähes 70 000 orgaanisen avainsanan sijoitus. Saat 100 20 000 napsautusta orgaanisesti kuukaudessa. Minusta se on ainutlaatuista. 10,2 miljoonaa takaisinlinkkiä. On selvää, että ansiota on luultavasti joukolla isännöityjä sivutuotteita

Nathan Barry (31:43)
On, mutta tarkoitan, että tapat sen SCO:ssa Joo, niin mikä ajaa noin 40 kaikista uusista tileistämme? Vau, on haun perusteella mielenkiintoinen, jos ihmiset etsivät pikavinkkiä linkkien rakentamiseen, joka on mennyt ohi, emme tehneet sitä tarkoituksella, mutta se on toiminut todella hyvin, olemme tehneet näitä luovia tarinoita, joissa profiloimme sisällöntuottajat kertovat tarinansa, ja olemme maksaneet siitä, että valokuvaajat tulisivat ulos, ja kuten paikallinen valokuvaaja tulee tekemään kaikki kuvat tarinaa varten ja antamaan ne sisällöntuottajalle ja sanomaan, hei, käytä näitä verkkosivustosi käyttötarkoituksiin. koska olet koskaan rakentanut itsellesi verkkosivuston. Olet kuin ymmärtänyt, oi, ja tähän laitan täydellisen otsikon, ja hän sanoi, että minulla ei ole sitä, en ole palkannut valokuvaajaa, joka tekisi niin ja jotkut ihmiset rakastavat sitä, kun annamme ne pois. . Mutta sitten teimme myös sen sanomalla, että hei, meillä on tämä unspool ash ah -kokoelma luojien kuvia, jos haluat, julkaise ne, tiedäthän, jos kirjaudut siihen ja olet valmis, julkaisee ne valokuvat päällä, on splash osana muunnoksen luojien kokoelmaamme, ja niitä on nyt ladattu miljoonia ja miljoonia, ja monet ihmiset uskovat, että se onnistuu. Mutta mielenkiintoista on kaikilla niitä käyttävillä suosituilla sivustoilla, ja niihin tottuu paljon. Lähetämme vain nopean pienen tiedotussähköpostin ja sanomme, että hei, käytän edelleen tätä valokuvaa. Olisin iloinen, jos antaisit takaisin linkin takaisin, tiedäthän, jos linkität takaisin muuntaaksesi sen tämän valokuvan luojaksi. Jos ei, ei hätää. Se on lisensoitu Creative Commonsilla. Tiedätkö, sinun ei tarvitse, mutta jos haluat, me rakastamme sitä ja se on saanut niin monia takaisin linkkejä, koska saat näitä valokuvia, joita miljoonat ihmiset käyttävät ja ne ovat aivan kuin, joo, tottakai. Haluaisin antaa tunnustusta, varsinkin kun olet etupuolella kuten, sinun ei tarvitse ollenkaan. Kuin emme tulisi ja sanoisi, että sinun on tehtävä tämä. Kuten,

Nathan Latka (33:34)
Kiehtova. Kuinka paljon käytit paikallisiin valokuvaajiin, jotka esittelivät asiakkaitasi vuonna 2020? Sinulla on yleinen käsitys.

Nathan Barry (33:41)
Se on hyvä kysymys. Meillä ei ole sitä, sanoisin 500 - 1000 dollaria per kuvaus jossain siellä ja sitten ehkä 11 kuvaa viikossa. Elikkäs

Nathan Latka (33:53)
Tämä taktiikka voi maksaa 50 dollaria 200 000 dollaria vuodessa.

Nathan Barry (33:57)
Aivan juuri niin. Ja

Nathan Latka (34:00)
Saat suoran tuoton näiden paluulinkkien muodossa, mutta saat myös uskomattoman yhteisön tuoton. Tämä auttaa asiakkaitasi monin tavoin, ja se on ilmaista.

Nathan Barry (34:08)
Joo. Joten tämä on tavallaan tapa, jolla ajattelen markkinoinnista, jos meillä on jokin toiminta, jota aiomme tehdä, kuten julkaisemme nämä luovat tarinat, koska haluamme olla brändi, joka tunnetaan hienosta tarinankerronnasta. . Ja mielestäni kaikki ikonisimmat tuotemerkit ovat tarinankertoja. Ja niin, hienoa, okei, aloitetaan tarinoiden kertominen. Ja sitten meidän täytyy, tarvitsemme prosessin sitä varten. Joten meidän täytyy tehdä valokuvia tarinoita varten, meidän täytyy tehdä nuo asiat ja päädyt tähän tapahtumasarjaan, jonka teet ja teet tämän yhä uudelleen ja uudelleen. Ja luulen, että useimmat ihmiset suhtautuvat tällä tavalla markkinointiin tai mihin tahansa muuhun tehtävään, kuten minun on tehtävä B ja C, ja teen sen monta kertaa, ja nyt luulen, että Jim Collins puhuu hyviä ja mahtavia keskusteluja vauhtipyöristä ja kaiken ottamisesta. nämä tapahtumasarjat ja niiden muuttaminen vauhtipyöräksi, jossa jokainen askel syöttää loogisesti seuraavaan ja ympärilläsi ja ympärilläsi. Ja siksi ajattelemme sitä markkinoiessamme näitä erilaisia, kuten näitä tarinoita, haluamme tuottaa hienon tarinan ja se tarvitsee kirjoittamista ja valokuvausta ja siellä ja koska me tuotamme valokuvaa, meidän pitäisi mainostaa sitä ja jakaa se mahdollisimman monessa paikassa. mahdollisimman. Joten siellä nämä um roiskuvat kokoelmat tulevat esiin, koska silloin tarinat saavat enemmän huomiota. Ja sitten meidän, kuten SEO-vauhtipyörien hakumme, pitäisi sopia samankaltaisiin hakuihin, oi, koska tätä omaisuutta luodaan ja miljoonat ihmiset lataavat sitä. Yhdistetään tämä linkkitoimiamme ja pohjimmiltaan katsotaan, kuinka voin tehdä näistä erilaisista järjestelmistä, että kun ne sopivat yhteen, jokainen tulipalon kierros helpottaa seuraavaa kiertoa. Ja etsin sitä kaikkialta Okei, hienoa. Jos teemme tätä yhtä toimintaa täällä, kuinka se voi palvella muuta yritystä tai miten sillä voi olla näitä muita sivutuotteita, jotka ovat todella arvokkaita

Nathan Latka (35:55)
Nathan? Onko tiimissäsi joku, jonka olet palkannut ja joka on yksin vastuussa muiden käyttämien järjestelmien tarkkailusta, järjestelmän dokumentoinnista ja sitten vauhtipyörän luomisesta vai kolmion DNA:han, jossa kaikki, jos he tekevät joitain verkkoja, heidän on dokumentoitava se ja jaettava se, jotta voit investoida systematisointiin.

Nathan Barry (36:12)
Joo, sanoisin, että ei ole olemassa yhtä henkilöä, eniten sitä tekee Barrett Brooks, jonka kolo ja hän on ollut tiimissä jo jonkin aikaa. Hän aloitti työskentelyn markkinoinnin parissa ja kasvoi sitten johtavaksi markkinoinniksi, ja sitten hän on alaspäin, joten hän on luultavasti paras siinä, mutta se on ehdottomasti jotain, jota yritämme opettaa kaikille. Ja kuten Isa Abney, joka juoksee, hän on, on, hänen tittelinsä on Storyteller. Hän on se henkilö, jolle pidämme opetuksen tämän korkealla tasolla yrityksessä, ja hän sanoi, että okei, otan sen konseptin mukaan ja vie sen niin paljon pidemmälle kuin luulit. Ja niinpä hän on se, joka on toteuttanut tämän kaiken. Ja antaa käsityksen missä se on nyt. Työskentelen kirjan parissa nimeltä Luo joka päivä. Ja niinpä näitä lukuja kirjoittaessani jään jumiin, okei, tarvitsen, mitä tarvitsen? Tarvitsen tarinan luojasta, joka loi todella johdonmukaisesti joka päivä. Ja niin Lisa, mitä sinulla on siellä? Ja hän siirtyy tietokantaansa kaikista haastattelemistaan sisällöntuottajista ja sanoo, että tässä on heistä neljä. Olenko minä? Oi täydellistä. Sukelen tarinoihin on jo hienoa valokuvausta. Siellä on jo nämä lainaukset ja kaikki. Ja sitten palaan hetken kuluttua. Okei, tarvitsen jonkun, joka todella sinnitti pitkään eikä saanut menestystä aikaisin. Tiedätkö, he saivat sen kolme vuotta, neljä vuotta myöhemmin, ja hän menee tietokantaansa ja sanoo, oi, tässä nämä neljä ihmistä, eikö niin? Ja siksi teemme tietysti työtä kertoaksemme tarinoita rakentaaksemme haluamamme brändin, mutta yritämme tehdä sen tavalla, joka palvelee kaikkia muita. Joten kun sisältötiimimme kirjoittaa jotain kaupankäynnin käytöstä tai uudesta sähköpostimarkkinoinnin käytöstä ja listan kasvattamisesta, ikään kuin poimiisivat näitä katkelmia ja esimerkkejä sisältökoneen muusta osasta,

Nathan Latka (38:00)
Tämä on tämä on kiehtovaa kuulla kuinka sinä rakennat nämä kaikki päällekkäin. Tiedätkö, olet nyt kasannut kasan näitä asioita. Ja yksi asia, jota olen utelias kysyä sinulta, on se, että keskityt selkeästi yhteisöön. Tarkoitan, sinun täytyy jossain vaiheessa nähdä itsesi melkein kuin sisällöntuottajien lahjakkuustoimisto, jossa teet heistä oman julkkiksensa kuvilla. , jakelun ja niiden avulla, joiden avulla he voivat saada huomiota ja rakentaa omia brändejä. Ajatteletko koskaan sitä? Aiommeko nähdä muunnospakkauksen lahjakkuustoimiston sisällöntuottajille?

Nathan Barry (38:32)
En usko, että tulemme näkemään sitä aivan samalla tavalla elämässä. Yritin saada varauksia ja muuta sellaista. Tulet varmasti näkemään sen matkan varrella markkinoiden näkökulmasta: täällä on esiteltyjä tuotteita ostettaviksi, ja tässä on parhaat, parhaat e-kirjat, parhaat valokuvausresurssit, kaikki sellaiset asiat saivat aikaan

Nathan Latka (38:58)
Milloin se käynnistyy? Milloin muunnettu markkinapaikka julkaistaan?

Nathan Barry (39:01)
Se on varmaan pari vuotta vapaata vain vähän uhhta varten, en tiedä, en tiedä onko se sisällä baseballia vai mitä, mutta markkinapaikat ovat erittäin trendikästä jännittävää tekemistä. Ja yksi asia, jota melkein menimme nykyisestä sellaiseen, kuin nyt on, ja sitten tehdään markkinapaikka, ja tajusimme, että se on löytö. Hmm, ja hyödynnämme alustan huomion, jotta voimme löytää lisää sisällöntuottajia. Voisimme tehdä paljon tehdäksemme jokaisen luodun sisällön ja muuntaa sen saataville muilla alustoilla. Joten jos ajattelet sisäistä löytöä verrattuna ulkoiseen löytöihin, sisäinen on kuin, oi, olet juuri lukenut tämän artikkelin tai koska olet tilannut James clear -julkaisun, sinun tulee tilata se myös Pariisissa. Tiedätkö, kuten tuollainen. Ja sitä meedio on tehnyt paljon, ja sellaista. Tajusimme, että ensimmäinen askel, joka meidän on tehtävä, on ulkoinen löytö sellaisista pienistä asioista, kuten, oi, tilasin juuri Nathanin listan ja se ponnahtaa esiin ja sanoo, että hei, sinun pitäisi twiitata siitä ja laitamme nämä pieniä hetkiä koko matkan ajan. Joten joka kerta kun ostat tuotteen, joka kerta kun tilaat huulilistan um, kuten nämä pienet virussilmukat tapahtuvat sisällöntuottajalle, ja periaatteessa olisimme menossa edellä, jos olisimme niin, että tehdään se alustallamme. kun todella yritämme sanoa ei, mennään sinne, että se työnnetään automaattisesti Twitteriin luovan puolesta, se tekee automaattisesti nämä muut asiat. Joten se on periaatteessa ensin ulkoinen löytö ja sitten tehdä sisäinen, kun alusta on suurempi

Nathan Latka (40:38)
Ennen kuin siirryn voiton jakamiseen ja siihen, kuinka rakennat mahtavan tiimin ja pidät upeita ihmisiä ympärilläsi. Rakenna muuntaa, ota yhteyttä tytäryhtiöihin todella nopeasti. Kuinka paljon tuloja maksat tytäryhtiöille vuonna 2020?

Nathan Barry (40:49)
Minulla ei ole sitä numeroa päässäni. Minusta tämä on ollut meille valtava kanava ja se on vähentynyt. Katsotaanpa, että tytäryhtiöiden määrä kasvaa. Sanoisin vain, että muut kanavat ovat kasvaneet nopeammin. Joten tytäryhtiöt ovat, miten kasvoimme, tiedäthän, oleellisesti pitkän aikaa. Ja jossain vaiheessa tytäryhtiöt tuottivat hieman yli 30 prosenttia kaikista tuloistamme. Se on luultavasti pudonnut 20 20 -alueelle kuten kaivo. Joten jos puhumme vauhtipyöristä tai yhdistämisestä, tiedäthän, nämä asiat, tytäryhtiöt lähtivät käyntiin paljon nopeammin, ja nyt pidät siitä, että ajan myötä sinua haetaan alempana tai tykkäämällä hitaammin, mutta sitten haku muuttuu

Nathan Latka (41:32)
Hirviö.

Nathan Barry (41:33)
Aivan juuri niin. Ja niinpä tytäryhtiöt kasvavat edelleen. Kyse on vain siitä, että haut ylittävät nyt sen kasvussa. Hm, niin kyllä, tytäryritykset ovat olleet todella massiivisia, ja se on vain niin, että suurin osa niistä on liiketoimintaa, jossa olemme, niin, me myymme silloin perinteisille yrityksille, kuten sinulla oli kumppaniohjelma sitten kauppakamarissasi. tapahtuma. Se ei ole enää asia. Mutta tiedätkö, olisit kuin, oi, käytän muunnettua. Kerrot kuin kolme ystävääsi, mutta yhteisössä, jossa olemme, kirjoittaa bloggaaja käytti meitä ja rakastaa meitä ja kertoo 10 000 lähimmästä ystävästään. Kuten voit työskennellä. Tee niin

Nathan Latka (42:11)
Tiedätkö kuinka monelle tytäryhtiölle maksoit vähintään dollarin vuonna 2020?

Nathan Barry (42:14)
Sinun pitäisi olla vähintään 3000

Nathan Latka (42:17)
Vau, okei. Tiedäthän, että joskus kuulet näiden ohjelmien keskittymisen, joka ei ole sitä, se ei kuulosta valtavalta keskittymiseltä.

Nathan Barry (42:23)
Kyllä, ja keskittyminen on varmasti olemassa, ja niin todennäköisesti vain 100 he tienaavat vähintään 10 000 dollaria kuukaudessa. Mutta siellä on jotain, joka ansaitsee 25 000 kuukaudessa tai enemmän. Niin, siellä on todella vankka ohjelma.

Nathan Latka (42:43)
Joten varmista vain, että Nathan. Joten jos sinulla on vähintään 100 tytäryhtiötä, jotka tienaavat 10 tuhatta kuukaudessa ja jotkut tienaavat paljon enemmän. Tarkoitan, että se on a

Nathan Barry (42:49)
Miljoonaa. Joten se on luultavasti liian suuri luku, jota minun on hankittava lisää. Selvä. minä olin

Nathan Latka (42:53)
Odotetaan hetki. Ei ole mahdollista, että 60 hänen kustannusperusteistaan, affiliate kulut.

Nathan Barry (42:58)
Ei, se on liian korkea. Joten minun on kaivettava, koska se voi olla vain 20 tai niin. Mutta

Nathan Latka (43:04)
Sanomissasi on jonkin verran keskittymistä

Nathan Barry (43:07)
Ylös. Joten maksamme noin 250, että voimme laskea tämän noin 250 000 kuukaudessa tytäryhtiöille ja maksamme 30 provisiota. Joten se on helpoin tapa palata asiaan.

Nathan Latka (43:18)
Sepä hienoa. Sepä hienoa. Joo. 200 omistautunutta tytäryhtiötä. Voimme tehdä keskiarvon 3 000:een, mutta on selvää, että keskittymistä on jonkin verran, kun jotkut ajavat 25 tuhatta kuukaudessa ja maksavat tytäryhtiöiden maksuja.

Nathan Barry (43:27)
Joten olemme jakaneet sen. Olemme noin 830 000 kuukaudessa. Tytäryhtiöiden tuottamat huipputulot.

Nathan Latka (43:35)
Joo, ei hätää. Se on todella arvokas luku. Kiitos kun jaoit sen. Ovatko nämä siis ennen kuin siirrymme siihen, miten rakensit voitonjaon? Onko muita vauhtipyöriä, jotka kuten sinä löysit sen ja rakastat sitä? Etkö ole vielä kirjoittanut siitä blogitekstiä? Sinulla on podcast, haluat luultavasti jakaa sen, mutta painostan sinua mitä tahansa, mitä sinun pitäisi kysyä

Nathan Barry (43:50)
Noin. Luulen, että se on ilmainen suunnitelma, sinä

Nathan Latka (43:54)
Tiedä, a

Nathan Barry (43:55)
Yhteisö. Kaikki ovat erittäin haitallisia vapauttamaan tykkäyksiään, ei, veloitan tuotteesta, myyn asioita ja meille maksetaan tarjoamamme arvosta. Emme ole niitä Piilaakson startuppeja, joilla ei ole liiketoimintamallia tai vastaavaa, jotka menettävät rahaa jokaiselle asiakkaalle, ja molemmilla puolilla on totuus. Mutta luin juuri niin kaksi asiaa vuonna 2018, että istuin Ben chestnutin, postisimpanssin toimitusjohtajan kanssa inc 5000 -konferenssissa. Hän oli erittäin antelias aikaansa. Saimme vain katsella 30 minuuttia hotellin aulassa, ja hän oli aivan kuin, että katso vapaaksi oli meille valtava, se on käännekohta ja se on silti valtava, eikä se ole joukko vähäarvoisia asiakkaita, vaan ne, mutta kaikki nämä arvokkaat asiakkaat, he vain ilmestyvät ja sinä kysyt, mistä tämä 100 000 tilaajan tili on peräisin? Yrität selittää sen ja olet kuin, tiedätkö, et ole, et voi selvittää, kuin se ei olisi maksettu, se ei ole hausta, tiedätkö, siinä ei vain ole järkeä. Ja niin teet asiakashaastatteluja. Tuotepäällikkösi, istu alas tämän tilin kanssa, huomaat, että tämä markkinoija käyttää postin ilmaista versiota. Jump loi ilmaisen tilin. Oppivatko jotkin tuotteen käytön, en tiedä, 50 tilaajaksi, 500 tilaajaksi, johonkin, mikä ei ole materiaalia miesten hyppäämiseen, ja sitten sai työpaikan tässä suuressa yrityksessä, joka käytti jatkuvaa yhteyttä ja hän on kuin, ei, en käytä jatkuvaa yhteyttä tähän. Anna minun käyttää postisimpanssia, joka on työkalu, jota osaan käyttää. Ja niin pohjimmiltaan freemium ajoi kaiken tämän, missä he saivat suuren tilin vaihdon, osataen käyttää työkalua heti, ja hän oli aivan kuin, tämä on, tämä on hämmästyttävää, tämä on hämmästyttävää. Ja olimme miettimässä, kuinka voisimme tarjota ilmaisen suunnitelman. Pohjimmiltaan katsoimme sitä ja sanoimme, että katsokaa mitä jos kannattava yritys, jolla on paljon käteistä pankissa ja kaikkea muuta. Aloimme ottaa käyttöön joitain näistä enemmän kuin Piilaakson käynnistysmenetelmistä ja sanoimme, että meidän ei tarvitse tienata rahaa jokaiselta asiakkaalta etukäteen. Voimme pelata tämän pitkän pelin, koska olemme kannattavia. Ja tiedätkö, niin me julkaisimme tuon ilmaisen suunnitelman, ja rehellisesti sanottuna se menee niin hyvin. Me malleissamme odotimme kolmen ilmaisen maksullisen muuntamisen, eikö niin? Saavuimme viiden arvolla, ja se on mahtavaa. Ja tiedät vain

Nathan Latka (46:18)
Ole selvä Nathan. Anteeksi, vaaditko rekisteröitymistä, kun he anteeksi, luottokorttia, kun he kirjautuvat ilmaiseen kokeiluun.

Nathan Barry (46:25)
Eli voit rekisteröidä ilmaisen ilmaisen tilin ilman luottokorttia. Ja sitten jos haluat kokeilla automaatiotuotteemme tai jotain vastaavaa, voit aloittaa ilmaisen kokeiluversion maksullisesta versiosta, joka vaatii tuntemasi luottokortin. Siirry ilmaisesta versiosta kaksi. Kokeilu Tämä 14 päivän kokeilujaksolla toimii ja

Nathan Latka (46:45)
Sitten sanot, että odotit kolme konversiota ja se sai viisi,

Nathan Barry (46:49)
Kolme joo 3%. Ei siis 3 % konversiota kokeilujaksolla, vaan 3 % kaikista ilmaisista tileistä muuttuu maksulliseksi tiliksi, wow. Ja päädyimme viiteen ja näemme paljon mahdollisuuksia nostaa sitä hieman korkeammalle, ehkä vain kuusi tai 7 %. mennään

Nathan Latka (47:09)
Puhu, tiedätkö, päätetään se kahdella aiheella tässä. Yksi on pitää upeita ihmisiä ympärilläsi, eikö niin? Et uskalla takaisin, joten et voi vain mennä maksamaan ihmisille kolmea miljoonaa vuodessa pysyäkseen mukanasi. Ja se ei ole rotu, jota haluat millään tavalla olla. Milloin aloitit voitonjaon? Ja miten se toimii?

Nathan Barry (47:23)
Joo. Olemme siis toistaneet monia erilaisia voitonjakoasioita. Um, julkaisimme voitonjaon, ensimmäisen tiimiretriitin, kuten aiemmin puhuimme,

Nathan Latka (47:33)
Minä vuonna se Nathan oli? Anteeksi? 2016

Nathan Barry (47:35)

  1. Joo. Numero 2016. Okei. Ja olimme kasvaneet 100 K:sta 300 K:aan. Kuukausitulot. Säästimme kolmen kuukauden kulut pankissa. Olemme päässeet 50 prosentin voittomarginaaliin, sillä joukkue oli todella laiha ja halusin palkita joukkuetta siitä, joten otimme 100 tuhatta ja maksoimme sen tiimille voitonjaossa. Kaikki olivat aivan järkyttyneitä. Miten sinä

Nathan Latka (48:00)
Tee se kuitenkin? Kuinka monta kuinka monta ympärillä joukkueen .12

Nathan Barry (48:03)
Meitä oli jopa 20, mutta kuusi heistä oli palkattu edellisten 30 päivän aikana. Niin

Nathan Latka (48:10)
14 osallistui.

Nathan Barry (48:12)
Kyllä kaikki osallistuivat. Mutta joillekin ihmisille se oli kuin 600 taalaa. Niin

Nathan Latka (48:16)
Se on kysymykseni, jos joku tällä hetkellä hallitsee vuotta 2020 100 K:lla. Ja he haluavat tehdä tämän täsmälleen saman asian. Miten päätät kenelle shekin antaa? Koko 2? Onko kaava?

Nathan Barry (48:27)
Joo. Joten mitä teemme, teemme kuuden kuukauden ajanjakson, jolloin voitonjako on. Ja niin kaikille, jotka ovat olleet siellä koko ajan, olet oikeutettu siihen, ja annamme itse asiassa osittaisen hyvityksen. Joten annamme niin, että jos liittyisit, meillä on ihmisiä, jotka Me liitymme ja sitten tykkäämme voiton jakamisesta meille 30 päivää myöhemmin, ja he näyttävät, että saat silti 500 dollaria. Sinä

Nathan Latka (48:49)
Tiedä, että se on hämmästyttävää

Nathan Barry (48:50)
Koska haluamme, että heillä on sellainen maku siitä ja seuraavalla henkilöllä on 17 000 tai jotain sellaista, koska he ovat olleet yrityksessä jo jonkin aikaa. Joten tuossa poolissa se on 75 sen perusteella, että olet vain tiimin jäsen ja kaikki osallistuvat tasapuolisesti, ja sitten 25 perustuu siihen, että olet yrityksessä. Otetaan siis vain laskentataulukko, jossa on kaikkien aloituspäivämäärä, kuten kaikkien tiimin jäsenten aloituspäivä, kuinka monta päivää siitä on kulunut? Ja se loppuu. Tiedätkö, kaikki päivät toimivat kuten ennenkin. Ja sitten se jakaa, tiedäthän, joten aivan kuten x prosentti tästä poolista pitäisi mennä charlielle, hän on ollut kanssamme neljä vuotta tälle henkilölle, koska he ovat olleet kanssamme vuoden, tristan. Joten kuten voitonjako, jonka teimme keväällä, anna minun ajatella, että keskiarvo oli 11 000 dollaria per henkilö. Pienin sekki oli 3 000 dollaria henkilölle, joka liittyi todella äskettäin, ja suurin sekki oli mielestäni 19 000. Ja niin se on eräänlainen swing, jonka saat. Meillä oli joskus jotain, jossa meillä oli toinen pistemäärä yksilöllisestä suorituksesta. Ja otimme sen pois ja päätimme pohjimmiltaan asettaa korkean riman suorituskyvylle. Kuten työskennellä tässä yrityksessä, jossa kaikki voittavat ja häviävät yhdessä.

Nathan Latka (50:15)
Mhm, kiehtovaa. Okei. Ja maksat tämän, teet tämän laskelman kerran kuukaudessa tai kerran puolessa vuodessa?

Nathan Barry (50:21)
Kuuden kuukauden välein.

Nathan Latka (50:22)
Okei. Tuli mielenkiintoiseksi. Okei. Joten aiot tehdä tämän joskus lähiaikoina seuraavien 30 päivän aikana, kun lopetat? 2020, mikä on kokonaissumma, jonka maksat?

Nathan Barry (50:34)
Se tulee olemaan 400 000. Tavoitteenamme oli itse asiassa menettää rahaa vuoden toisella puoliskolla. Ja

Nathan Latka (50:41)
Nyt kuulostat techcrunch, janoinen otsikko. kyytipoika. VC

Nathan Barry (50:45)
Tarkalleen. Tavoitteemme on

Nathan Latka (50:47)
Menettää mitä

Nathan Barry (50:48)
Emme ole kuluttaneet paljon mainontaan yrityksenä tänä vuonna. Olemme kuin ok, tuplaamme ja kulutamme aggressiivisesti Brandonin tuotteiden mainontaan, emmekä tehneet niin. Käytimme rahaa alkuvuoden aikana, mutta olimme silti paljon kannattavampia kuin odotimme. Tuplasimme edelleen vuoden toisella puoliskolla. Ja kirjanpitotiimimme viime viikolla oli kuin kaverit olisivat edelleen kannattavia, joten se tulee olemaan pienempi. Luulen, että sekin keskimääräinen koko on viisi tuhatta 11:n sijaan kuin viime kerralla. Mutta tee

Nathan Latka (51:25)
Kuulet joukkuetovereiden hylkäämisen, kun he ovat jo laskeneet, mitä he ajattelevat shekkinsä olevan, ja sitten päätät, että haluat kuluttaa enemmän rintasahaa, joten jaettavaa voittoa on vähemmän ja miten tasapainotat sen?

Nathan Barry (51:36)
Kyllä, joten pidämme samalla kaikesta läpinäkyvyydestä, jonka näet ulkopuolella. Sisällämme on entistä enemmän läpinäkyvyyttä. Joten esimerkiksi tiedät, että meillä on täysi avoin kirja, jotta kaikki voivat nähdä kaikki kulut, nähdä mitä kulutamme ja kaikki. Ja olemme todella ennakkoluuloisia kaikista alan kompromisseista. Joten puhumme tästä kuin lyhyellä aikavälillä vai pitkällä aikavälillä ja siitä, mitkä ovat lisääntyneen kasvun ja kaiken muun seuraukset. Joten ajattelen korvausta kahdella eri tavalla, jotka muodostavat neljänneksen. Joten ajattelen lyhyen aikavälin tai pitkän aikavälin korvauksia ja ajattelen taattua vs. suoritusperusteista palkkaa. Lyhyen aikavälin takuupalkka, pitkäaikainen takuu on siis 41 K. Match eläkkeelle. Um Lyhyen aikavälin tulosperusteinen on voitonjako ja pitkän aikavälin tulosperusteinen pääoma. Ja mielestäni se tekee tästä kokonaisuudesta tämän matriisin, jossa se on katettu ja sinä huolehdit siitä joka suuntaan, ja yksittäinen tiimin jäsen voi saada tunteen yrityksen tekemästä kompromissista. Joten esimerkiksi perustajana haluan, että kulutetaan nyt, koska päästään kasvuun siihen, mitä haluamme tiellämme 50 miljonääriksi tai 100 miljonääriksi, etkö halua joukkuetta, joka olisi kuin ei ei ei, haluan rahaa taskusanakirjaani. Joo. Ja siten, kun heidät osallistuu sen molemmille puolille, he saavat elää siinä jännityksessä, että sinä perustajana elät ja heillä menee hyvin. Joo, sijoitataan nyt, koska voitonjako tulee olemaan suurempi matkan varrella ja koska tiedätkö, minun osakkeilla tulee olemaan enemmän arvoa matkalla. Niin

Nathan Latka (53:17)
Mikä osuus 58 yrityksestä oman pääomasi lisäksi? Mikä osa joukkuetovereiden yrityksistä omistaa tällä hetkellä?

Nathan Barry (53:24)
Joo, joten omistan 90 ja joukkuepankki on 10, joista seitsemän on tällä hetkellä ulkona.

Nathan Latka (53:31)
Se on hienoa, se on hienoa. Okei. Ja kyllä, maksettu pyöritys on kasvava mekko ja minä vain katselen mekkoa kun teemme tätä. Tarkoitan, että pidit ennen tykkäystä ja maksat kolmesta ja 25 avainsanasta, ja nyt se on kuin neljällä korostuksella, kuten 1200 avainsanalla. Selvästikin teet siellä kokeita.

Nathan Barry (53:46)
Joo,

Nathan Latka (53:47)
Mielenkiintoista. Kuinka paljon kulutamme nyt kuukausina maksettuihin mainoksiin,

Nathan Barry (53:50)
Mielestäni noin 400 000.

Nathan Latka (53:51)
Okei, mielenkiintoista. Ja mitä tarkoitat, että se toimii?

Nathan Barry (53:56)
Öh, se toimii asiallisesti. Meillä on monia asioita, jotka meidän on selvitettävä, voimme ajaa paljon ilmaisia tilejä. Hm Mutta esimerkiksi huomasimme, että mobiilikokemuksemme ei ole niin hyvä kuin sen pitäisi olla, joten tiedäthän, edulliset tilit, kuljettaja, mobiilitilit, mutta jos sinulla ei ole niin hyvä mobiilikokemus. , niin tiedät, he eivät tule muuttamaan tai he eivät tule saamaan hyvää vastaanottoa. Joten on paljon, mitä olemme yrittäneet selvittää. Toinen asia on, että olemme aloittamassa suuria uusia brändikampanjoita, joissa itse asiassa palkkasimme suuren markkinointitoimiston tavoin tuottamaan videobrändimainoksia meille. Katsotaan kuinka käy. No mutta se on

Nathan Latka (54:37)
Ei miksi et palkkaisi pieniä videokuvaajia ja lähetä heidät tekijöillesi ja pyydä heitä kuvaamaan raakoja, hieman epäselviä videoita, jotka näyttävät todella todellisilta ja ovat kuin kokki ja roiskuisi linssiin ja

Nathan Barry (54:48)
Joo, tarkoitan, että siellä on kokonaisuus, kaikenlaisia eri tapoja tehdä se. Ja luulen, että olemme vain innoissamme nähdessämme itse asiassa, se on hauskaa. Joten virasto, jonka palkkasimme mekanismiksi, ja he toimivat New Yorkista ja Jason Harrisista, joka johtaa sitä. En tunne häntä kovin hyvin, mutta olemme molemmat sijoittajia kummituskaupungissa yhdessä ja he tekevät asioita Alaska Airlinesille ja Pelotonille ja kaikille muille. Ja se on siis yksi niistä asioista, huh, tavallaan pitää se perheessä sillä tavalla.

Nathan Latka (55:19)
No, pidän siitä. Tämä tuo minut siihen, mihin haluan päätellä tämän, tiedäthän, palaan takaisin vaurauden luomisen tikkaille, jotka olet mallintanut rahalle, omat palvelusi, tuotetyyppiset palvelut, tuotteiden myyminen ja sitten tämä seuraava taso. eli hei, ei vain Nathan tienaa rahaa kuin sinä ansaitset rahaa muunnetuista, vaan myös tiimisi jäsenet tai kaksi ja he ovat eräänlainen pääomavipu. Ja niin tiedät, kirjoitat sijoituksistasi verkkosivustollesi, kuten tiedät mitä minä Nauti työstä näiden ihmisten kanssa, ovat ystäviäni, annan heille pääomaa ja katson mitä tapahtuu. Voitko puhua minulle siitä? Koska en näe sitä hyvityskirjeissä tai rakentamassasi kaaviossa, kuinka ajattelet kirjaimellista pääoman vaikutusta Nathan Barrylle?

Nathan Barry (55:57)
Joo, mielestäni se ei ole listalla, koska se on suhteellisen uusi minulle. Tiedätkö, jos katsot minun, minun tulojani, ne kulkevat kuin tölkki lasten kasvulle, kuten minun ansiotuloni muutaman vuoden oikein. of. Tuo on jotain mielenkiintoista, josta vaimoni ja minä puhuimme, kuten, se oli vain kolme vuotta sitten, jolloin meillä ei ollut todellakaan, tiedätkö, asiat olivat todella tiukkoja, tiedätkö? Niinpä, ja luulen, että se on jotain, mitä opin paljon juuri nyt ja juuri siltä tuo sijoittaminen näytti, ja joku, jota seuraan paljon siinä tilassa, on Andrew Wilkinson pienestä. On vain kiehtovaa nähdä hänen sijoittavan pääomaa. Ja on vain ollut hauskaa lukea kirjoja, kuten ulkopuoliset tai lumipallo Warren Buffettista tai joitain muita kirjoja, kuten, okei, vau, tiedätkö, se ei ole vain enkelisijoittamista ja muuta sellaista. Minulla on, tiedätkö, kunnollinen määrä enkelisijoituksia, ei paljon, luulen, että ehkä yhdeksän. Hmm, mutta se, mitä yritän tehdä nyt enemmän, saisi inspiraation siitä, mitä Andrew tekee, tai yksi buffettyyli, kuten hyvä, voinko ostaa 10 yritystä? Ja niin kuin olisi olemassa verkkokauppabrändi, jonka kanssa pystyin tekemään sen. Öh, minä vuonna heitä kutsutaan vaikeaksi he myyvät tuotteita erityistarpeisiin um ja heillä on vain uskomattomat mahdollisuudet kasvaa ja sitten tiedät, että ostimme vähemmistöosuuden yrityksestä nimeltä spark loop, joten olemme periaatteessa etsivät Mitä nämä asiat ovat, sen sijaan että ostaisimme pienen prosenttiosuuden enkelisijoituksesta, voisimme ostaa 5 % 10 20 %. Ja sitten siitä voisi tulla osa portfoliota, joka voisi lopulta ruokkia toisiaan

Nathan Latka (57:47)
Milloin Nathan Barryn muunnossarjan liikkuva rahasto, mutta pääomasijoitusversio julkaistaan, ei C-versio.

Nathan Barry (57:55)
En tiedä, luultavasti suurin asia, josta olen tällä hetkellä repinyt, on näiden hauskojen tilaisuuksien jahtaaminen. Kuten minulla on täällä Boisessa kiinteistöliike, jonka aloitin kahden ystäväni kanssa pääasiassa siksi, että heillä oli kaikki tämä energia ja halu nousta vaurauden luomisen portaita ylöspäin, mutta he tarvitsivat lisää apua ja tarvitsivat pääomaa, joten heidän kanssaan. oli todella, todella hauskaa. Mutta samalla kaikki mahdollisuudet muuntaa se, esimerkiksi jos arvostamme muunnetun arvoksi seitsemän XARR kahdeksan XR tai jotain sellaista.

Nathan Latka (58:28)
Konservatiivinen, vaikka rakensit,

Nathan Barry (58:32)
Sitten tarkastelet, mitä tarvitaan miljoonan dollarin lisäarvon lisäämiseen yritysarvoon muunnettaessa verrattuna siihen, mitä tarvitaan miljoonan dollarin ansaitsemiseen muualla. Ja se on vain suuruusluokkaa enemmän vaivaa tehdä se kiinteistösijoittamisessa tai muussa, jolla muuntamisella on niin paljon vauhtia. Ja siksi siihen on helppo pudota. Ihan kuin olisin ansainnut nämä rahat täällä. Siirryn nyt tähän toiseen asiaan, kun jos katsot vain rannikon vipuvaikutusta, vain suoraan ylöspäin, vastaus on, että tämä on toiminut. Joten jatketaan sitä. Mutta suuremmalla vaivalla menee nopeammin. Hm. Joten se on tasapaino sen välillä, mikä on hauskaa ja vähän monipuolistamista ja vaikka ei, jatka vain tuplaamista ja voit toimia sen välillä.

Nathan Latka (59:17)
Viimeinen kysymys. Ja sitten lähetit LY:n ostaaksesi yrityksen tänä aamuna. Mille yritykselle se oli tarkoitettu?

Nathan Barry (59:21)
Voit kertoa sinulle, luulin, että se on

Nathan Latka (59:25)
Vastaus. Joten anna minun perääntyä. Miten etsit myös keskittämiäsi yrityksiä?

Nathan Barry (59:30)
Joo, se on hyvä kysymys. Joten käytämme asioita markkinoilla johonkin, joka sopii hyvin. Jotain, josta kuulemme paljon asiakaskunnastamme, kuten jos näemme integraatioita ilmestyvän paljon. Jos katsomme Sarahin kolmen vuoden etenemissuunnitelmaa ja siellä, jos siellä on jotain, jonka aiomme rakentaa, mutta siitä on muutama vuosi aikaa, ja sitten näemme jonkun, joka saa hyvän pidon tuossa tilassa, eikö niin? Asiakkaamme käyttävät niitä jo. Sitten on kuin, oi, voisimme nopeuttaa suunnitelmaa kahdella tai kolmella vuodella, jos ostamme ne tänään, varsinkin kun missä tahansa, missä tahansa ohjelmistoyrityksessä, suunnitteluaika on suurin yksittäinen rajoitus. Ja siksi on niin monia mahdollisuuksia jahdattavaksi, ja sinun on vain otettava Richard Bransonin lainaus, jonka mukaan mahdollisuudet ovat kuin linja-autot, aina uusi tulee. Ja niin päädyt tilanteeseen, jossa pääomaa on enemmän saatavilla kuin ammattitaitoista insinöörityötä, on aika soveltaa ongelmia ja silloin hankinta alkaa kiinnostaa, kuten, okei, voin nopeuttaa tätä suunnitelmaa, tiedätkö, 1 dollarilla. miljoonaa dollaria sen sijaan, että täytyisi perustaa kokonaan uusi suunnittelutiimi ja sitten viettää vuosi sen rakentamiseen

Nathan Latka (01:00:49)
Kaverit. Siinä on se Nathan berry 2005. Pitkä matka. Kun hänen vanhempansa jäivät pois, hän ilmestyi pakettiauton kanssa 100 ja 20 taalan puuntyöstökaupan eteen. Nopeasti tuli yliopistoon aikaisin sanoi, anna minulle tehdä, mitä minun täytyy tehdä. Sitten solmittiin 10 000 dollarin sopimusmarkkinointisopimus, päätyi lopettamaan koulun jatkaminen ja lopulta muutti nämä ammatilliset palvelut pariksi 1 000 dollariksi kuukaudessa. Mutta se muuttui todella vuonna 2015, kun aloit todella keskittyä muunnossarjan yhteisön rakentamiseen ja ensimmäiseen tiimien vetäytymiseen vuonna 2016, jolloin he maksoivat ensimmäisen voitonjakonsa työntekijöille 100 000 dollarilla. Nyt 58 muunnossarjan tiimin jäsentä, vahvat, keskittyneet sisällöntuottajan talouden rakentamiseen. He antavat näille sisällöntuottajille mahdollisuuksia monin eri tavoin, ja he jatkavat kasvuaan 19 miljoonalla viime vuonna ja juoksevat jopa 25 miljoonaan dollariin. Juoksunopeus tänään, käynnistää Nathanin täysin. Suuri kiitos, että vietit meidät huipulle.

Nathan Barry (01:01:35)
Kiitos että sain olla täällä.

Nathan Latka (01:01:36)
Boom kaverit, leikataan Nathan. Mitä ajattelet mies?

Gglot (01:01:39)
Litteroi Gglot.com