GGLOT kan audio en video transcriberen in meer dan 60 talen. Vandaag presenteren we een YouTube-videotranscriptie van een beroemde Oekraïense blogger: Evgeny Chernyak en zijn programma: BigMoney. Aflevering 95.
De bijschriften zijn automatisch en onbewerkt.
Spreker 2 (00: 07)
en dan zou het gek zijn. B B en B en B B I en B in I c. Zegt dat de geheimen van uw interviews, die u voor hun ogen doodt. Zo
Spreker 1 (01:17)
dat ik een van de weinigen ben die geld heeft verdiend aan Komsomolskaya. Dat wil zeggen, de toren was voor mij. Misschien is een persoon drie keer walgelijk. Gordon, je ging toen met Gordon mee. Gordon, je bent een kale waarzegster. Eieren kantines van ons. Stop! Ik heb het al. Zelfs bij het offeren van de dronken Doema waren er zakken met geld.
Spreker 2 (01: 37)
Waarom kun je bijvoorbeeld zeggen dat deze gouden piramide, ik denk dat Russisch gewoon zaken is.
Spreker 1 (01: 42)
Oleg Blokhin is de beste voetballer van de Sovjet-Unie. Ik heb aan niemand een interview gegeven. Ze komen op je af, eerst grijpen ze er een om dit te doen en met volledige medeweten van de Oekraïense autoriteiten. En je kijkt live tv, je vertelt wat ze gebruiken.
Spreker 2 (01: 59)
Overweeg je moreel te interviewen om die mensen te interviewen over wie ik later zal getuigen van wie ik klaar ben? Gewoon de perfecte internetpartner? Er zijn geen gesloten vragen over alles. Mensen maken foto's. Een ster zullen we hebben een miljoen biologische I en enkele miljoenen verschillende met muggen. We hebben twee en zeven. Bewakers. Ik weet dat jij ook liefhebt. Heel. Het enige wat hij zegt zijn de geheimen van je interviews, die je voor zijn ogen vermoordt. Wij hadden. Ja. Dat wil zeggen, het is toegestaan en in het algemeen is het normaal toegestaan. De dronkaard moet zelfs met het slachtoffer van de dronkaard slaan en praten. Ik zou zeggen dat we het kunnen weerstaan. Dit is erg belangrijk, want dit is een verborgen advertentie van het bekende Progress-merk. Daarom stoppen we Duitsland. Dmitry Gordon is nummer één, de leider van haar land. U zei dat de beroemdste journalist, die voortdurend op de rand van provocatie handelde, voortdurend de aandacht van het publiek trok en in elk interview sociale weerklank veroorzaakte. Zijn programma krijgt miljoenen views. Hij heeft een enorm aantal acteurs, maar ook een enorm aantal bewonderaars en allemaal slimme mensen. Hij laat niemand onverschillig. Vandaag zullen we het hebben over zaken, hoe je een programma kunt maken dat de aandacht trekt, hoe je een sociale marker kunt zijn van een onrustige samenleving. Dan, zoals de gemagnetiseerde Dmitry, zijn roem en populariteit. Laten we veel praten over wat iemand zorgen baart. Een zakenman veranderd. Ik herinner u eraan dat we alleen zaken doen zonder politiek. Je laatste interview kreeg weerklank bij een interview met benzine. Strelkova scoorde meer dan
Spreker 1 (03:58)
Nou, dat is niet het laatste. Voor mij is de laatste de Russische econoom Gureyev. Hij heeft al een miljoen tweehonderd gescoord. Het gaat, het gaat, het gaat. Yegor Zhukov kwam gisteravond naar buiten, er zijn al driehonderdvijftigduizend, hij loopt en loopt, loopt en loopt. Dit is een van de leiders van de Russische oppositie. Gevorkyan scoorde sporten. Rekening houdend met het feit dat hij thuis is, en zelfs onder de zes miljoen, al zes miljoen, maar Andrei Illarionov, een voormalig adviseur van Poetin, de president van Rusland op het gebied van economie, verdiende acht miljoen tweehonderdduizend.
Spreker 2 (04:30)
Als u daarmee zaken doet, hoeveel krijgt u dan betaald voor een interview als dit?
Spreker 1 (04:37)
Nu betalen ze een beetje, want wanneer de tijd wordt gecontroleerd door min, is deze erg afgenomen, je zult advertentiebewijzen vinden. Daarom, als het vóór de epidemie was, zou het alleen geld zijn. Nou, kijk, nadat we absoluut tijdens epidemieën zijn geweest. Daar zal ik je zeker een interview met Illarionov vertellen. Acht miljoen tweehonderdduizend hebben vandaag meer dan zesduizend dollar betaald,
Spreker 2 (05: 06)
wat als zonder epidemieën
Spreker 1 (05:08)
twaalf en vijftien zouden zijn.
Spreker 2 (05: 09)
Dat is een interview. Als je een slimme journalist bent, in eerste instantie het onderwerp
Spreker 1 (05: 15)
zoek naar moet meer verdienen Voor het interview met de oecumenische, die de president was, was dit zijn enige interview. Er werd dertienduizend dollar geteld voor een interview met Igor Komsomolsky. Het feit dat veertien Dus ik ben een van de weinigen die geld heeft verdiend op Komsomolskaya. Nou nee, als je hem verdiend hebt, vertel het hem dan niet, hij zal een deel eisen.
Spreker 2 (05:37)
Ok, let nu op de geheimen. Nu blijkt dat elke persoon eigenlijk een redactieraad is en in feite een massamedia, want iedereen op het netwerk is overigens bezig met het creëren van een persoonlijke rug, iedereen behalve ik, waarschijnlijk een beetje sluw hier, want het is nergens mee bezig, maar Zonder uw geld Brent zou u bijvoorbeeld al kunnen deelnemen aan een politieke strijd met een van de deelnemers, die werd ondersteund door het vermogen. Hij had alleen dit. Het is nu op een vastgelopen beoordeling
Spreker 1 (06:12)
van activa. Hij had niet alleen zo effectief. Hij had zijn hele vorige leven, dit zijn zijn belangrijkste troeven. In zijn
Spreker 2 (06: 20)
In feite zijn er nog steeds veel mensen die nog nooit een leven hebben gehad, Gordon, en er zijn maar weinig van zulke mensen, zo weinig zoals hij. Oké, dus dit is hetzelfde en iedereen is Vrijwel iedereen gaf om persoonlijke ranglijsten. Ik denk dat jij dat ook doet
Spreker 1 (06:33)
Weet je, ik zal eerlijk zijn, ik denk nooit aan mijn waardering. Ik denk nooit hoe ons woord ooit zal reageren. En dit is het belangrijkste. Als je een idee hebt van hoe het zou moeten zijn, als je innerlijke overtuiging en kracht hebt, als je houdt van je werk, je beroep, het sturen en doet wat je toekomt, en glorie zal je vinden, zoals in het lied van de Sovjet Alexandra Nikolajevna pakt op
Spreker 2 (07: 05) is goed, maar toen formuleerde ik de vraag anders: hoe slaag je erin om te onderhandelen met totaal onverwachte mensen? Interview er zijn enkele geheime onderhandelingen, sommige psychologische wolven zijn mogelijk. Misschien moet u met iemand onderhandelen. Dan kwam de rest vanzelf. Dit is belangrijk, ook voor mij als interview
Spreker 1 (07:25)
veel. Persoonlijke banden beslissen natuurlijk. Ik wil bijvoorbeeld iemand interviewen. De mens kan niet sluiten. ik kijk
Spreker 2 (07:36)
op de track en bespreken vragen. Hoewel we vragen op een rij bespreken en ik echt vragen ben, zoals voor Andrey, in het algemeen, moeten we dan een tweede of verkeerde houding overleven? We bedoelen de relatie tussen de twee sterren. Wij zijn geen regulator van macht. Toch is het acteren, weet je, het is gebrekkig. En dit is waar mensen klaar voor zijn en een groot potentieel hebben. In onze branche in augustus zie je, zoals gewoonlijk, wanneer ze zeggen dat je het alarm op de basis en nieuwe items moet verhandelen, en je bent een bedrijf dat altijd wordt bedreigd. Creatieve mensen aan het adres waren verplicht te betalen en te betalen voor dat u zegt, we zeiden dat het meer voor u zou zijn
Spreker 1 (09:06)
verkracht, En nu is het erg belangrijk als vrienden ik lees. Wie zijn de vrienden van de persoon die nog wordt geïnterviewd. We hebben gemeenschappelijke kruispunten, vraag ik aan mijn vrienden. Ik herinner me een persoon die ik echt nodig heb via de netwerken, soms door direct contact via ons drieën, omdat miljoenen mensen kijken, het komt snel dan
Spreker 2 (09:26)
Wees niet verlegen. Dat wil zeggen, we zijn. Als je een persoon nodig hebt, moet je hem absoluut absoluut op een of andere manier overbrengen. Was er iemand die weigerde te worden geïnterviewd? Heel
Spreker 1 (09:35)
veel, bijvoorbeeld veel oudere, Sovjet-artiesten. Vyacheslav Vasilyevich Tikhonov gaf me in een echt laatste interview ook het laatste interview, maar het was geen televisie-interview. Geweigerd vanwege een tv-interview. Hij wilde niet gezien worden op zijn oude dag. Ik kwam naar hij zei dat ik je uitnodig, kom met een microfoon als je wilt dat zelfs fotografen onoverwinnelijke foto's maken, alsjeblieft. Ja, maar ik kan na al mijn rollen niet spreken om te verschijnen in de vorm waarin ik nu ben. Er zijn een paar. Sommige mensen geven helemaal geen interviews. Bijvoorbeeld Lina Kostenko. Ze geeft geen interviews. Ik respecteer de positie. Niet iedereen wil openbaar zijn. Over het algemeen ben ik een zeer tolerant persoon van een idealistische filosoof. Ik begrijp mensen die willen leven zoals ze willen, soms zonder zich in hun leven te mengen.
Spreker 2 (10: 30)
En er zal bijvoorbeeld iemand zijn die je niet zou interviewen, zelfs niet als hij je ernaar zou vragen.
Spreker 1 (10:35)
Als deze persoon die mij interesseert, er geen is. Voor mij de belangrijkste criteria. De persoon die ik interview, zou niet interessant moeten zijn, als hij niet interessant voor mij is, dan is dat het. En als je geïnteresseerd bent, wie hij ook is, ik zal ernaar streven om mijn interviews te doen
Luidspreker 2 (10: 53)
beoordeling. Interviewde de president in die tijd van Iran, Ahmadinejad Ja, de interviews gingen verder dan het Al Ben TV-kanaal, in het kader van dit interview liegt het model verschillende keren opgeroepen tot de vernietiging van Amerika, en toen de rating, misschien wel het meest bekende interview was, werd Elmira later gevraagd Hij ziet niets, dit is onnatuurlijk situatie. Over het algemeen interviewde ik Dagestan en Hitler.
Spreker 1 (11:17)
Ja, ik ook.
Spreker 2 (11:19)
Dat wil zeggen, er is niemand die interessant voor je zou zijn, en je zou beperkt worden door morele maatstaven.
Spreker 1 (11:25)
Ik mag dan vijf keer walgen van de vijand, maar als hij voor alles interessant is. Hier is Hitlers belangrijkste criterium dat interessant is. Ja, Stalin is interessant, en inderdaad meer dan Hitler. Voor mij is het heel interessant dat Stalin op de tweede plaats stond, Lenin op de derde Hitler. Ik zou zeggen dat, en Poetin, die zich bij hen voegde, werd van iedereen weggenomen. Het is natuurlijk interessant
Spreker 2 (11:48)
misschien komt er wat professioneel advies van u, wat te doen met die mensen die zich nu haasten, de stemmen van het netwerk? Immers, nu staat alles vol met video op internet, maar niet iedereen slaagt erin om interviews van dergelijke kwaliteit te doen. Misschien omdat ze sommige geheimen niet kennen die ze wel kennen. Hier is een korte masterclass voor Gordon. Wat te doen?
Spreker 1 (12: 11)
Het eerste is om eerlijk te zijn tegen jezelf, allereerst, ga geen beroep uit als ik journalistiek bedoel.Als je niet geïnteresseerd bent, ben ik altijd geïnteresseerd in de mensen met wie ik interviews doe. Als ik geen interesse heb, zullen ze niet interessant zijn om mijn vragen te beantwoorden, dus ga ik mezelf voor de gek houden. Het punt is blijkbaar de schijn dat, omdat je voor mij interessant bent, alles aan het afbrokkelen is en er geen eerlijkheid zal zijn. Je moet het leven kennen. Je moet weten wat er met deze mensen is verbonden en wat mijn doel is. Mijn doel is om de tijd te laten zien, om het tijdperk te laten zien, om via de dragers van enkele gebeurtenissen die het belangrijkst zijn in de geschiedenis van landen, de tijd vast te leggen, hun rol in gebeurtenissen en uitstekende geweldige mensen die naast hen woonden en werkten en met wie ze in contact kwamen. Waarom doe ik dit? Ik doe dit eerst onbewust en nu heel bewust om de tijd vast te leggen in plaats van valse, door en door valse geschiedenisboeken, die ik niet herken. Ik geloof dat de hele geschiedenis van de euro het enige is dat in de plaats kan blijven van deze geschiedenisboeken, dit zijn deze ooggetuigenverslagen, neem en zie. Deze mensen zeggen dat ze kunnen liegen. Natuurlijk kunnen ze zichzelf beschermen. Dit zijn natuurlijk de meeste memoires, maar toch, als je wilt weten hoe, bijvoorbeeld, de Sovjet-Unie werd vernietigd en waarom het gebeurde, bied ik je hier een interview aan met de ondertekening van een menselijke overeenkomst Kravchuk aan wie Fokina vele uren aan interviews met Burd-bossen Shushkevich in een interview verschillende met Michail Gorbatsjov, die op dit alles commentaar geeft op een interview met Alexander Kazak, die het hoofd was van de veiligheidsdienst van Jeltsin en op dat moment een man was. Hier zijn zes interviews voor jou, als je geneigd bent te analyseren, als je het hoofd op je schouders hebt, kijk dan, en dan zul je begrijpen wat er bijvoorbeeld met de Sovjet-Unie is gebeurd, hoe het uit elkaar viel. En als je dit begrijpt, zul je meer begrijpen dat alle rijken vroeg of laat uit elkaar vallen, dat alle kolossen zich op lemen voeten bevinden en plotseling op een mooi moment vallen, alsof om een of andere reden? En daar kun je al veel begrijpen van elke meer of minder bedachtzame persoon, hij heeft ruimte voor gedachten en voor de analyse van het hele rijk wordt nog steeds van binnenuit vernietigd, het herinnert er natuurlijk niet aan extern. Natuurlijk moet Rusland zich op de een of andere manier voorbereiden. Ik zeg altijd: bekijk deze interviews en maak je klaar. Het zal binnenkort gebeuren. Wat er met de Sovjet-Unie is gebeurd, zal met de buren gebeuren.
Spreker 2 (14:47)
Maar deze zeer frequente vermelding van de president van Rusland en de situatie in Rusland geeft u, maar tegelijkertijd interviewt u en juist het teken van uw interview met mensen uit Rusland die een of andere status hebben ten opzichte van de oppositie, voormalig oppositionisten, toekomstige oppositionisten, er is hier geen morele tegenstrijdigheid.
Spreker 1 (15: 08)
Droge vermelding van Poetin door mij betekent vaak niet dat ik mijn best doe. Slavik noemt zijn naam, dit is mijn innerlijke toestand. Hij is, naar mijn mening, de grootste boosdoener van de problemen die mij persoonlijk zijn overkomen, ik ben onafscheidelijk van mijn land. Hij is persoonlijk verantwoordelijk voor het feit dat de Russische armada onder zijn leiding het grondgebied van Oekraïne is binnengevallen, echt grondgebied heeft veroverd, en passief dood en chaos blijft tegenhouden. Daarom, als ik ze vertel, heb ik het over de belangrijkste boosdoener van mijn persoonlijke ongeluk, omdat ik al die zes en een half jaar, zou je kunnen zeggen, niet leef zoals ik had moeten leven, omdat ik me zorgen maak, ik ben nerveus, ik heb het een paar jaar hebben misschien het leven gestolen. Ik zou daar een hekel aan hebben. Nou, daarom praat ik niet, want hij is de hoofdschuldige,
Spreker 2 (16: 02)
maar de situatie in Oekraïne. Welnu, weer over zaken, we hebben de politiek verwijderd, we hebben politieke interviews nodig. Zie je, nu is het gewoon een politiek continent, er is gewoon een enorme hoeveelheid van dan, zoals het mij lijkt, nodig zou zijn in het gewone leven, omdat we niet allemaal gepolitiseerd zijn om te werken. Over het algemeen zou ik een landelijk idee hebben om tweeduizend euro aan salaris te verdienen, en nadat ik dat had bereikt, begon ik het gewoon te bespreken. Alle anderen steunen onmiddellijk. Hier in Oekraïne bijvoorbeeld een crisis en uitgelokt door de corona van het virus, of een crisis die zich langzaam ontwikkelde, wat werd betoogd door wie waarschijnlijk wel een bijna compleet gebrek aan hervormingen. Nu om te zeggen dat we aan het wachten waren. We hoopten natuurlijk dat er met de komst van een nieuw team nu vanaf de start komt, maar eigenlijk is het tijd om voorlopige resultaten samen te vatten. Wat de zaken betreft: de oligarchen gaan op de een of andere manier, de situatie gaat voorbij. Als hij een weg vindt, zal hij haar ergens vinden, want ze gaat trouwens de andere kant op. Over het algemeen, wanneer ze een soort beweging in deze markt vindt, komen er mensen naar voren met betrekking tot ondersteuning van bijvoorbeeld kleine middelgrote bedrijven. We zitten in het centrum van Kiev, op een historische plek, en in plaats van ondersteuning geven we nu extra specialisatie aan relaties, omdat de nieuwste wetten al meer gespecialiseerd zijn. Relaties, dat wil zeggen, ze helpen niet, maar zetten ze terug op de agenda om ze te vangen, te controleren, boetes te ontvangen, handelingen te schrijven, enzovoort, rekening houdend met de enorme reeks problemen die er in het land en in Kiev in het bijzonder bestaan. Zo'n veelvuldige vermelding van Rusland eindeloos is geen poging om de aandacht af te leiden.
Spreker 1 (17:37)
Ik heb het constant over Oekraïne, ik heb het constant over de functionarissen van wat er met Oekraïne gebeurt. Ze zijn niet alleen bekende externe, maar ook interne interne boosdoeners. Ik begrijp dit niet en Janoekovitsj en Dorosjenko en praktisch alle Oekraïense autoriteiten van al die jaren, want ik ben het grootste probleem in Oekraïne. Trouwens, onlangs hadden we een lang gesprek met een van de belangrijkste Russische oligarchen die uit Oekraïne komen, een zeer tolerante persoon ten opzichte van Oekraïne, Mikhail. Ik zal zijn achternaam niet geven, zodat hij geen problemen zou hebben in Rusland, en we waren het erover eens dat Oekraïne twee grote problemen heeft die dit hebben veroorzaakt. Over het algemeen zijn deze nederlagen de eerste catastrofale uitputting van de elites in al die jaren, toen de besten van de besten iemand naar Washington of het ministerie van Financiën vertrokken, iemand naar Moskou. Het put de elites gewoon uit, en dit gebeurde in de Sovjettijd, en het tweede probleem was de dominantie van Russische geheime agenten op de bovenste verdiepingen van de Oekraïense regering door de Russische speciale diensten. Het zijn deze mensen die, in het kader van een hybride oorlog, die zeer goed wordt omschreven in het concept van de Russische Federatie, Oekraïne zullen verslaan. Plus dieven, verduisteraars en corrupte ambtenaren.
Spreker 2 (19:05)
Maar zij waren niet degenen die deze vermeende reisagenten, deze gespecialiseerde wet, hebben ondertekend. Ze hebben hier de wegen niet gebroken. Ze kozen niet voor Janoekovitsj, maar ook niet
Alleen Spreker 1 (19:16)
, vanwege het grote ongeluk van zijn naam, hebben we praktisch geen elites. Personeel dat beslissingen kan nemen die niet bevooroordeeld, niet corrupt zijn, enzovoort. Gewoon slim zou slim zijn, zou iets kunnen doen. Hier hebben we zaken gedaan in ons leven. Hier heb ik het tegen je. Je bent al een gezaghebbend persoon voor mij. Waarom heb je je baan bedacht, er geld mee verdiend, rijk geworden? Jullie zijn allemaal al gezaghebbend voor mij, begrijp je dat? Daarom moet de rest van de mensen op de bank liggen. Velen willen niets doen, maar ze geven een soort van stom advies, dus de schuld voor de uitputting van de elites. De fout is dat we maar weinig mensen hebben die dit kunnen accepteren
Spreker 2 (20: 01)
oplossingen voor de detachementen van Wit-Rusland. Ja, ik ben er, Kazachstan en Oezbekistan bijvoorbeeld. Ja, in dezelfde landen vonden dezelfde processen niet helemaal plaats. Maar waarom? Waarom is er nu een bepaald niveau van orde? Waarom zijn zaken aantrekkelijker? Waarom investeren
Spreker 1 (20: 20) Wat zijn de beste landen waar u voor staat, als ze minder democratisch zijn dan Oekraïne, autoritairder zijn en vanwege de autoritaire stijl van ondergeschikten van een rigide verticaal één persoon gemakkelijker de economie te leiden? Weet je, ik heb één ding geuit dat ik nu overal zal worden geuit. Het kwam als een schok voor mij. Mijn vriend, twee keer een goede vriend, twee keer verantwoordelijk voor de Oekraïense douane. Anatoly Makarenko. Zegt hij tegen mij, hier zitten we een paar dagen geleden aan tafel, zegt hij ineens bedachtzaam, maar we hebben geen IMF-leningen nodig. De douane kan volledig doven wat we nemen, hij zou,
Luidspreker 2 (20: 57)
als het correct werkt, is er geen corruptie nodig
Spreker 1 (21:00)
We hebben geen credits nodig. Ik zeg Anatoly Viktorovich, wacht nog eens. We hebben geen IMF-leningen nodig, als het mogelijk zal zijn om daar zonder corruptie te werken, zegt hij, ik herhaal, we hebben geen IMF-leningen nodig voor de begiftigden.
Spreker 2 (21:19)
Dit zijn weer spionnen
Spreker 1 (21:20)
wordt gevraagd? Ik stel de vraag: Nee, dit zijn onze lokale dieven als verduisteraars en schurken die van jaar tot jaar hun eigen land rechtvaardigen. Omdat het land en ik geïnteresseerd zijn in persoonlijke staat. Dit ziet er allemaal eng uit. We zullen onze kinderen zijn en kleinkinderen zullen schulden aan het IMF terugbetalen, die we op dit moment niet zouden moeten nemen. Het geld dat de douane moet meenemen, gaat de zakken in, dus niet alleen daar is het mogelijk. En hoeveel van dergelijke gevallen is Oekraïne het rijkste land het rijkste. En als ze zelf haar olie en gas bezocht, die ze in overvloed heeft. Wat als ze niets uit Rusland had gekocht? En als en als
Spreker 2 (22: 00)
is het duidelijk met zaken en begrijpelijk in de douanecijfers geschokt zo hoog. Maar ze zijn echt schokkend, want wat we lenen, herinner ik je aan de helft, zij het klein, maar procent is een verplichting. Het kleurtje dat we hebben genomen kan uitkijken naar de toekomst totdat het absoluut niet is wat we binnen kunnen via één douane
Spreker 1 (22:19) van vakbond Rusland. Makarenko Anatoly Viktorovich Ik kan worden geuit, verwijzend naar jou, ik vraag altijd. Hij zei niet Ja, je kunt het. Het klonk, verwijzend naar mij. Wat doe ik voor het eerst?
Spreker 2 (22: 31)
En, bijvoorbeeld, de situatie in de geneeskunde, dan het bedrijfsleven, terwijl de situatie in de geneeskunde. Begrijp ik goed dat er een medische hervorming gaande was? Het wordt gekopieerd door het Westen waar geen therapie is. In feite vinden wij ook dat het zo zou moeten zijn. We hebben het implementatietraject gevolgd, maar nu zijn we gestopt en gaan we terug. Masha, dit is de mening.
Spreker 1 (22:56)
Ik heb veel medicijnen gezien in ontwikkelde landen, beginnend in Duitsland, waar ik onder de indruk ben van medicijnen. Ik ga er eens per anderhalf jaar heen om verder te onderzoeken. VS, Israël, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje. Maar veel, het is natuurlijk allemaal indrukwekkend. Wat er in onze geneeskunde gebeurt, is gelijkenis. Ik heb eens voorgesteld om alle ministers van gezondheid neer te schieten Er was eens, in een interview met Dr. Kama Russky, ze nog steeds schieten om te schieten, weet je, in welk jaar op tweeduizend in de vijfde. Waarschijnlijk,
Spreker 2 (23:32)
u bent de persoon die zojuist zei dat Oekraïne erg democratisch is
Spreker 1 (23:36)
en zelfs door de minister van Volksgezondheid om te schieten, omdat ze doelbewust de begrotingsmiddelen plunderden die waren toegewezen aan medicijnen, niet de liefde voor hun mensen, die, net als vee, naast elkaar lagen te ruiken aan het plan van de gang, hun pesten mensen. Dit is een echte genocide op zijn eigen bevolking, genocide herhaalt zijn eigen bevolking. Veel mensen bekritiseren Saakashvili. Ze zeggen slechte dingen. Kortom, ik zal het nu zeggen. Met getuigen zoals ik was in een Georgisch ziekenhuis van familieleden drie jaar geleden met Michail Chodorkovski, mijn vriend, een goede oude vriend met wie we al tweeënnegentig jaar vrienden zijn, hij is nu de voorzitter van de gezondheidscommissie van de Verchovna Rada, met Alexander Saakasjvili, die als minister diende gezondheidszorg van Oekraïne en Georgië in Georgië onder Saakashvili. Hier zitten we in Tbilisi en nodigden we nog twee ministers van Volksgezondheid van Georgië uit om te praten over de hervorming van de Georgische gezondheidszorg. Sergei zegt dat we een percentage van de operatie aan fysiologie krijgen, enzovoort. Eens begonnen ze naar anderen te vertrekken. Saakashvili belde en zei wat er moet gebeuren zodat ze niet weggaan? Ze zeggen: betaal ons rente over de ziektekostenverzekering. Nu werkt het, het is schokkend, het zal normaal voor ons zijn, ik noem de nummers nu, dus ging Saakashvili ervoor? De minister van Binnenlandse Zaken riep de veiligheidstroepen bijeen, zei dat we morgen zullen beginnen met de hervorming van de geneeskunde in het land. Stuur mensen naar alle hoofddokters en waarschuw als iemand stokken in de wielen steekt in de gevangenis, wat is er dan gebeurd? Ziektekostenverzekering een gezin van twee tot drie betaalt veertig dollar per maand. Verzekeringsverzekering dekt alle ziekenhuizen die ik heb gezien. Het is fantastisch. Dit is de eenentwintigste eeuw, alle geïmporteerde apparatuur. Iedereen is geïnteresseerd, iedereen zit op de placenta en wanneer ze de operatie doen, en dan werkt het al. Dus als je een geweldige chirurg bent, is het jouw beurt en dat is het. Shitty dokter. Er is niemand om me te zien. Ik kan alleen mezelf de markt de schuld geven.
Spreker 2 (25: 51)
Dat wil zeggen, dit is een puur commerciële benadering van geneeskunde
Spreker 1 (25: 53)
is zoals het hoort. En als gevolg daarvan, stopten de doktoren met deze. Het resultaat is dat chirurgen van topklasse vijf, acht, tien, twaalf, vijftien krijgen. Achttienduizend dollar. De tweede maand is puur wit geld. Loopt trots in zijn land. Iedereen kent deze gerespecteerde dokter, hij verricht geweldige operaties. Ze zouden zijn gedoofd, zeg ik. Toen we in Kiev aankwamen, nodigde ik hem uit in de studio. Ik zeg tegen mezelf toen ik aankwam en erover vertelde, Gordon een dromer schreef, hij is een idioot. Wat zijn de salarissen in Georgië? Ik zeg vertel me, het is echt zo dat Hij spreekt. Ik zal je meer vertellen. Ik wil niemand van streek maken, maar ik zal je meer vertellen. De belangrijkste kinderoogarts van Georgië ontvangt drieëntwintigduizend dollar per maand, maar overweegt nu al om het beroep op te zeggen, een wereldreis langs alle huizen van de Witte Dacha te maken, alles zoals verwacht. Dit is hoe de beste chirurgen zouden moeten komen, en de beste politieagenten zouden alles moeten krijgen, maar je hoeft gewoon niet te schilderen. Dus als resultaat onze belangrijkste doktoren. Dezelfde Mikhail Chodorkovski vertelt me toen hij burgemeester werd, een bijnaam voor geneeskunde. Ze begonnen de situaties te bespreken met de doktoren van ons aantal doktoren, onze kliniek met vrachtwagens. Had honderdvijftigduizend dollar per maand per maand voor zwarten. Honderdvijftigduizend dollar, waarvan hij deelde met de krachten van de camera's zodat hij niet zou worden aangeraakt. Maar een verwrongen wereld van dubbele, drievoudige, geautomatiseerde bubbelconcepten zou niet zo moeten zijn
Spreker 2 (27:17)
be. Goed hoe gaat het met jou. Er zijn methodologieën zoals Dat wil zeggen: als we slagen, moeten ze naar het westen kijken en gedachteloos accepteren dat alles daar perfect is. Welnu, hier is dit gebrek aan therapie, omdat ik Amerikaanse geneeskunde tegenkwam. Ik wil je zeggen dat dit geen prettige bezigheid is, hoewel er verzekeringsgeneeskunde is. Daar zijn alle medische instellingen opgezet om te berekenen hoeveel ze bij de verzekeringsmaatschappij krijgen om binnen te komen.
Spreker 1 (27:44)
Ik steun je,
Spreker 2 (27:45)
geen medisch continent. En het blijkt dat we van daaruit een model hebben genomen, hebben geprobeerd het hier te synthetiseren, en deze doktoren begonnen te ontslaan. Dit is nu het probleem.
Spreker 1 (27:55)
Ik steun u. Er zijn problemen in de Amerikaanse geneeskunde. Ik ben ook bij hen
Spreker 2 (27:59) was zozeer dat ze overwinningen bewees. En nu
Spreker 1 (28: 01)
Ik kwam ze ook tegen. Maar er zijn geen problemen in de Duitse geneeskunde. ik wil zeggen
Spreker 2 (28: 05)
eerlijk gezegd, waarom nemen we bijvoorbeeld geen Duits model?
Spreker 1 (28: 09)
Omdat het voor ons nuttig is om op elk gebied al het goede mee te nemen. Waarom nemen we het niet, zoals Saakashvili deed van de camera bij de douane en automatisch reizen? Waarom nemen we niet? Omdat het winstgevend is om te stelen, niet om iets goeds in de wereld te doen. Alle goede dingen zijn al uitgevonden. Het hoeft alleen een beetje te worden gecorrigeerd, rekening houdend met de Oekraïense specifieke kenmerken die worden geïntroduceerd. Ze willen dit niet doen omdat ze gewend zijn te stelen. Gewoon dom
Spreker 2 (28: 34)
om uit te werken. Dat wil zeggen, er is een perspectief. Nou, dit zijn al deze, zoals je zei, beïnvloeders doen.
Spreker 1 (28: 42)
Het zijn niet de agenten die invloed uitoefenen op de plaatselijke schatkist.
Spreker 2 (28:45)
Een schermversie van de verduisteraar. Ja dat is er. Over het algemeen is aan de horizon van de planeet bijvoorbeeld vijf zes jaar al een versie. Ik heb zelfs vijftien jaar na de middelbare school gelezen en heb experts alle examens gevraagd, wat cool is. Omdat waarschijnlijk niet. Maar naar mijn mening, precies degenen die zijn doorgegeven aan experts en
Spreker 1 (29: 01)
ging naar de zesde klas, gaf de experts die ik ging. De zevende begon. Ja ja! Ik ging vijftien jaar naar het instituut met een geboorteakte,
Spreker 2 (29:11)
Dat spreekt tot aangeboren en cultiverende intelligentie. EN
Spreker 1 (29: 14)
wat suggereert dat wij, de ouders, echt niet wilden dat hun enige zoon in het leger kwam. Tegelijkertijd werden studenten niet in het leger opgenomen. Ze zeiden het, aangezien de joden van het instituut niet worden geaccepteerd, maar blijkbaar zal het wel, provoceren. Ja, maar we hadden geen vergoeding, geen geld, aangezien dit zo is, heb je geen twee jaar om te worden toegelaten, zoals de anderen, maar drie jaar voor toelating. Omdat mijn moeder het deed, accepteerden ze haar vijf jaar lang niet, en mijn vader, met een rood diploma, wilden we ook geen techniek nemen. de reden om niet te nemen. Maar ik diende nog steeds in het leger, want tegen de tijd dat ik naar de universiteit ging, was de wetgeving veranderd, na mijn derde jaar ging ik veilig in het leger dienen. Maar waar begonnen we ons gesprek? Uit het feit dat als het vooruitzicht, ik altijd eerlijk spreek, ik het vandaag niet zie, besef ik dat God dank dat Vladimir Zhirinovsky ze Petro Doroshenko zijn. Glorie aan u, Heer, ik zeg tegen de ongelovigen van de Heer, maar ik zie geen raamwerken, er is geen strategie, er is geen hoop. Ik wil zeggen of ik het heb, nee, ik zeg het zoals het is.
Spreker 2 (30: 25)
Hoe dan te leven, wat te doen als er geen perspectief is? Welnu, uw voorspelling, hoe zal het dan allemaal aflopen? Onze ondernemers zoeken vanaf het woord te ondernemen, iedereen bouwt zijn eigen plannen voor relaties met posten, schilden met hun klanten, bankleningen, nu heeft het bedrijf geen rente meer. Nu is het zo uitdagend dat het soms moeilijker is dan solliciteren.
Spreker 1 (30: 47)
Ze gaven de meeste weerklank toen Vitaly me een geweldig idee tegen mij vertelde, dat ik ook uitzond. Om eilanden te creëren van mensen die dicht bij je staan, die de wereld ook begrijpen zoals jij dat doet, en samen wil de staat niet dat wij overleven en zullen ze ons niet te hulp komen.
Spreker 2 (31: 04)
Zal nooit veranderen,
Spreker 1 (31:05)
maar we merken het niet, en het zal niet snel veranderen. Ik geloof al heel lang niet in de staat. Ik vertrouw banken niet. Ik heb nooit geld op banken gestald nadat Paul alle hekken had. Nooit. Sindsdien, waar u het geld nu bewaart, heb ik leningen. Dus ik koop onroerend goed met een lening en als er geld bij mij komt om onroerend goed te huren, mogen ze mij niet bereiken. Ze gaan meteen over op aflossing
Spreker 2 (31: 27)
credits. Leid een klein detail ergens in dit schema zou uw winst moeten zijn. Je werkt niet op een negatieve manier.
Spreker 1 (31:32)
Natuurlijk gaat de winst voor het leven.
Spreker 2 (31:35)
Je doet dit al heel lang en gedurende deze tijd is de kwaliteit van je leven niet toegenomen. Kardinaal dat is. U geeft bijvoorbeeld twintigduizend dollar per maand uit en u geeft uit aan onroerend goed. Het wordt eenvoudiger, zelfs wiskundige rekenkundige berekeningen. Men kan aannemen dat dan iedereen de behoefte moet besteden. Het wordt meer dan tweehonderdduizend dollar. Ofwel heb je ergens in huis,
Spreker 1 (31: 57)
en zelfs een kluis, en geen geld. Alles dat groter wordt, zal ik je nu vertellen. Als zakenman is het gemakkelijk om alles te begrijpen wat groter wordt. Hetzelfde geldt voor de aankoop van ander onroerend goed, aangezien dit ook op krediet wordt afgesloten. Nu heb ik een lening van tien miljoen. Ja, hryvnia-dollars. Ik denk dat ze nu niet zijn uitgegeven. Ik had een lening van dertien miljoen dollar. Tweeduizend en zeven. De grootste. Altijd. Ik heb leningen. Ik investeer in onroerend goed in aanbouw. De overtollige rest betaalt de lening af. Soms betalen ze sneller extra. Begrijp je? Het hangt allemaal af van toelating. Er zal alles zijn. Pure wiskunde.
Spreker 2 (32: 35)
Nee, in pure wiskunde. Waar is uw winst? Nodigt u leningen uit? U kunt niet meer alleen de percentages afsluiten die het hoogste overschrijden. Hij zegt dat er winst is. Maar ze was een zwart leven. Natuurlijk neem ik onze intelligentie. Nee. Of hoe heet je: koopt u onroerend goed? Bij onroerend goed heb je een extra inkomen voor jezelf. Ze hebben het niet uitgegeven. Ik ben vele malen meer.
Spreker 1 (32: 57)
Credits die ik heb afbetaald met extra inkomen. Ik kijk naar de plek, of er is een goed object verschenen. Ik zou hier de eerste verdieping moeten nemen. Het betekent dat we een lening hebben, we kunnen dienen. Met extra winst kunt u nu in dit object investeren. Staat toe? Niet optellen. We krijgen de lening niet toestaan Zowel dat als een ander Dan nemen we de lening niet met kracht gedoofd. het
Spreker 2 (33: 21)
Je kunt de wiskunde niet ongedaan maken. En mijn vraag is: ik vertel je hoe je eruit komt, je bent op de Krim misleid met onroerend goed, en je zou zeggen dat ze nog steeds geld zullen verliezen. Waar heb je geïnvesteerd?
Spreker 1 (33:31) Is Konstantinova? Had in Kiev aan Bogdan English Street, achtenvijftig a en b twee huizen moeten regelen. Ze speelden daar vals. Ja, huis achtenvijftig is nog niet af. Daar ben ik achthonderd meter. Ik hoop dat ze het bouwen.
Spreker 2 (33:51)
Laten we dan deze vraag achterwege laten. Het is verkeerd om aan te nemen dat u met hoeveel u armer bent geworden, omdat u voor uw neus uw drankje niet drinkt. Nee, nou, je bent daar geld verschuldigd.
Spreker 1 (34: 02)
Nu je het niet begrijpt, legde ik het opnieuw uit. Kijk, ik heb credits. Ik heb een aantal eigendommen. Ze brengen geld, ze kunnen geld brengen. Nou, als ze huren, kunnen ze slechte dingen brengen, als de kerkers, als de familie Alle winkelgebieden zijn gesloten en geen winst. Officieren in de helft van het appartement brengen het appartement. Ik was bijna veel, ik heb toen alles verschoven. Ik heb mijn appartement verkocht. Dus als Oké, laten we eens kijken. Ze brengen bijvoorbeeld tien roebel, ik kijk er een maand naar. Hier zijn twee roebel verschuldigd aan de bank om de lening drie roebel terug te betalen. Ik moet leven. Ik heb nog vijf roebel over. Vijf vandaag voor deze maand. Wat ben ik aan het doen? Ik heb een optie of om deze vijf roebel op krediet te gooien, om het sneller te doven, of om deze vijf roebels in het volgende pand te investeren? Dit is, weet je, een groeiend organisme, daarom kijk ik naar de plek en er zijn verschillende momenten. Het komt voor dat er geen goed object is, er is niets om in te investeren. En dan worden deze vijf roebels gewoon weggegooid. Hij zal al zijn leningen eerder komen, hij heeft trouwens eerder dan gepland terugbetaald. Van deze winsten die worden gegeven
Spreker 2 (35:11)
We hebben net geluisterd naar een korte masterclass over hoe zaken te doen. Absoluut
Spreker 1 (35:19) - alleen Loekasjenka heeft ook een krediet, en ze komt nog steeds, is het van jou? Ja, nog steeds krediet,
Spreker 2 (35:25)
dat wil zeggen, dit is van mij, en hij heeft kredietleningen. EN
Spreker 1 (35: 30)
weet je, want verdomde eenentwintig procent, maar ofwel eenentwintig procent is schadelijk, je bent het ermee eens,
Spreker 2 (35: 39)
om het zachtjes uit te drukken. Waarom is deze interesse? Beroemde persoon die niet wordt verstrekt
Spreker 1 (35: 43)
goud, reeds genomen als onderpand van het sociale leven. Veel. Het kan de banken niet schelen wie je bent. Ze kunnen zichzelf vergeven. Een half procent. Bankiers zijn erg hebzuchtige mensen, meestal ongezond. Hebzuchtig, dus het kan ze niet schelen wie je bent. Ze hebben hun belang, maar nu één bank, waarin ik tien miljoen heb, heeft hij niet verminderd, omdat ik zeg dat het op de een of andere manier pijn doet om te betalen, want als ze een virus krijgt, verlagen ze mijn belang tot zeventien procent. Twintig en een half, naar mijn mening is dit de manier waarop de toezichthouder het totaal van de bank heeft verlaagd. De kredietbank vertelde me: we zijn klaar om het terug te brengen tot zeventien procent. Ik boog voor mijn middel naar de gang. Bedankt. Omdat
Spreker 2 (36:25)
Je weet dat je niet voor de riem hoeft te buigen. Dit onderwijstarief is verlaagd. En blijkbaar begrepen we de rente op deposito's niet. Voor dat soort geld kun je voor de riem buigen. Wat verbaast mij persoonlijk? Je hebt een vrij groot aantal leiders, elk succes. U hebt een aantal problemen opgesomd die het land heeft. Ik geloof dat een ander belangrijk probleem de absolute afwijzing van andermans succes is. Dat wil zeggen, zodra u succesvol wordt, verschijnt de betekenis in een van de activiteiten onmiddellijk voor u. Heather heb ik nog nooit gezien, en ik probeerde het te vinden. Woede jegens hen. Ze praten heel vaak met je. Woorden die niet kunnen worden vergeven omdat u niet kunt vergeven. Maar je hebt nooit je stem verheven. U bent gestopt met glimlachen, u bent uw nieuws niet aan het bedrijf kwijtgeraakt. Ik ben niet verdwaald. Beledigt niet. Dat wil zeggen, u bevindt zich in het kader van een bepaalde intelligente positie, waarin het antwoord op geluk uw zaak is. Wilde het zo? Ja. Dit is innerlijke rust.
Spreker 1 (37: 26)
Ten eerste ben ik over het algemeen een heel kalm persoon. We moeten proberen me eruit te krijgen. Maar als ik boos word, heb ik geen controle, wanneer de situatie kan. Er waren situaties waarin ik dit moment gewoon niet onder controle had. Alles is bijvoorbeeld mogelijk, maar we zullen het niet specificeren.
Spreker 2 (37:42)
Wel, ik geloof het. Laten we kleine mensen nemen. Ik geloof. Nou ja, bijvoorbeeld?
Spreker 1 (37: 47)
Welnu, er zijn situaties van wrok die wrok en onrechtvaardigheid overweldigen, die overweldigen wanneer uw kracht hier verloren gaat, en u kunt met uw blote handen naar verschillende mensen gaan. En het maakt je niet uit. En we hadden dit in het leger. Laten we het allemaal terugkrijgen. Wat zijn hun namen? Het feit is dat ik mezelf lang geleden heb voorgehouden, gegeven de keuze, of je zult een grijze muis zijn en dan is niemand geïnteresseerd, of je zult slim zijn en ze zullen zich vervelen. Ik koos voor het laatste. Het is beter om slim te zijn. Laat ze het nu maar krijgen, wat betreft degenen die erg jaloerse mensen proberen te krijgen, natuurlijk veel. Er zijn veel jaloerse mensen, mensen die in de regel leeg zijn, omdat ik oplet. We hebben interviews gehouden met een groot aantal slimme verlichte Samoanen, voldoende mensen. Ik merkte dat het echt geweldige, uitstekende mensen zijn, en niet of je afhankelijk bent, ik ben trouwens zelf onafhankelijk. Ik hou zo veel van getalenteerde mensen. Ik ben blij als ik talent of de datsja van iemand anders zie. Ik ben in het tweede café. Ze zijn altijd heel bescheiden en kalm. Ze vallen niet op, ze lopen niet. En dit ben ik. Kijk wie er is. Hoe belangrijker een persoon is, hoe eenvoudiger hij is dan een persoon met een groot aantal complexen. Dus hij was op de een of andere manier vreemd om zichzelf te zien. Kortom, afgunst. Eens een misverstand, hoe hij het allemaal doet, waarom is het dat,
Spreker 2 (39: 19)
ook fout? Waarom ik niet
Spreker 1 (39:22)
hij staat achter hem, waarschijnlijk is er geen scène van hoe er een façade was, hij geeft hem waarschijnlijk ergens geld, dan zijn er waarschijnlijk geen oligarchen die boodschappen doen, wat ook niet is zoals dit is. Maar ik ook wel. Dit en waarom hij zo aan me knaagt dat het wegvreet, denken mensen dat dit het belangrijkste is, en dit ook. Let daarnaast hier op, ik noem een Romein met een misdaad. De getalenteerde man was oorspronkelijk een getalenteerde journalist. Werkelijk. Toen gebeurde er iets. Hij werd gek en hij snapte het. Ik analyseerde zijn video van het continent zodra hij ergens aan denkt. Hij heeft daar twintigduizend keer bekeken, net als Gordon. Er komen er wel een miljoen.
Spreker 2 (40: 08)
Dat is niet zomaar een grafiek die bij een vermelding wordt gevormd
Spreker 1 (40: 12)
uitgebracht Ja? Hoe meer hij zegt. Gordon, jij Gordon, fuck you, Gordon, jij klootzak! Kale waarzegster, je stemmen waren crimineel. Ik zal het je vragen. Hou op. Ik begreep het al toen ik er rustig op inging
Spreker 2 (40: 27) - hoe waar? Later draaide hij zich om, waarnemend
Spreker 1 (40: 30)
genoot ervan. Dit betekent dat ik op de goede weg ben. De tweede keer dat ik wilde zeggen: Veel van het werk van het bedrijf werkt me tegen. Deze firma van Petr Alekseevich Doroshenko breng ik mijn groeten over aan hem. Dit bedrijf is Melnichuk, en vervolgens een Russisch bedrijf. Dit kan worden herleid tot al mijn optredens op het kanaal. Wat dan? Open onmiddellijk na mijn toespraak. Gaat over dit kanaal. Het begint allemaal. Nou, precies wat ik je net vertelde, alles is hetzelfde. Dezelfde woorden.
Spreker 2 (41: 02)
Hoe werkt het? Doorzichtig. Waar haal je innerlijke rust? Met betrekking tot reguleren?
Spreker 1 (41: 07)
Ik reageer zo slecht mogelijk. Weet je, hoe ik 's avonds kom, open, kijk, begin te lachen. Toen Anatoly Sharipova mij het materiaal maakte, waar ik daar was en zo, en de manier waarop hij het getalenteerd deed, lachte ik zo hard, mijn vrouw zat en zei: Je bent gek, Om te gebeuren kroop ik uit de stoel, ik luisterde dat de invloed van de ballen zelf talent is ,
Spreker 2 (41: 33)
ondanks het feit dat orthodoxe initiatieven er oprecht blij mee waren.
Spreker 1 (41: 36)
Natuurlijk verheug ik me over talent. Hij is een getalenteerd kind, hij is geweldig. Ik vind hem leuk. Hij zei iedereen in het noorden over mij, maar hij had het in zijn boezem. Ik begrijp het, ik behandel dit ook met begrip. Iemand heeft het hem duidelijk besteld. Misschien meer geld? Nou, hij deed het. Getalenteerd, om zo te zeggen. Gordon, jij flikker! Het is niet getalenteerd, maar het is wel getalenteerd om het met humor te zeggen. Dit is het verschil. Daarom ga ik verder met het voltooien van dit onderwerp. Laat ze mij schrijven, laat ze over mij praten. Hoe meer ze schrijven en praten, hoe meer ze naar me kijken, hoe meer populariteit. We zijn allemaal agitators, we zijn drugs, ik hou van ze.
Spreker 2 (42:15)
Zal niet helpen. Laat het een naam hebben. Wie inspireert jou persoonlijk? Nu zijn we begonnen. Kan zijn. Onthouden? Ja. Vertel me eens, welke boeken heb je gelezen? Ik zal het zeggen, tegen wie praat je? Ik zal je vertellen wie je nu bent. Vertel me wie je volgt, en ze speelden voetbal voor je. En ik zal je vertellen wie je bent, wie je inspireert en interessant is.
Spreker 1 (42: 36)
Mijn familie inspireert me. Mijn kinderen zijn zes kinderen, twee telden veel. De wereld inspireert mij. Hier kijk ik naar een heel mooi gebouw. Het moet hier voor mij te inspirerend zijn. Ik hou van schoonheid, ik hou van orde. Hier ga ik. Puur mooi Mensen zijn slim, ze lopen, ze glimlachen. Dit is inspirerend. Jullie allemaal
Spreker 2 (43: 01)
Gegroet? Nou, noem het maar. Iemand kent een grote belangstelling. En wie levert van de mensen? Van
Spreker 1 (43: 07)
mensen inspireren me weer. Getalenteerde mensen. Ik kan een film kijken. Waanzinnig geïnspireerd. Weet je, van kinds af aan was ik erg nieuwsgierig. Ik ben de hele tijd verdwenen, vooral in de zomer. Dit zijn de dagen dat ik in theaters bij voetbal doorbracht, daar bij concerten, die in de winter plaatsvonden. Deze dagen zijn juli juli. We kwamen altijd naar Kiev tijdens een rondleiding door het theater. Beter zijn Moskou theaters, wij zijn een raadstheater Satire Theater, Poesjkin Russisch Dramatheater Ik herinner het me heel goed in de naam van Gorky Belgische theaters Dus je gaat trouwen of bent geweest en ga zo maar door. En er waren optredens, waarna mijn grootmoeder in het centrum woonde, op Russky Street, waarna ik vloog. Ik bracht altijd de nacht bij haar door, na het theater vloog ik altijd. Ik was high, ik was geïnspireerd om te huilen, ik weet het niet. En nu keerde ze haar ziel om en verloor het niet. Nee, ik heb laatst wat interviews gedaan. Weet je, je doet het met een politicus, ik voel me er kapot van, in de regel deed ik een interview met een bom en een cockpit met mijn vriend, een lief gevoel van geluk, ik vloog een vlucht Ik deed een interview met Alexander Anatolyevich Shirvindt. perfect. Vijfentachtig Aleksandrovich Ja, tweeëntachtig jaar tot drieëntachtig Waarschijnlijk zullen ze al onder het vermogen gaan om hem te feliciteren in de zomer van augustus, drieëntachtig viert zijn tachtigste verjaardag in de Doema
Spreker 2 (44: 46)
ook. Het lot gaf me de kans om nu op de een of andere manier aanwezig te zijn bij de ideologie van Michail Donetskiy en Alexander.
Spreker 1 (44:55)
Ik heb je programma bekeken, Zhvanetsky.
Spreker 2 (44:56)
Ja, en je weet het niet, toen ik naar alles luisterde, was het een tafelgesprek ter goedkeuring in Donetsk. Ja, ik begreep op dat moment ineens duidelijk dat er geen mensen meer zouden zijn zoals zij.
Spreker 1 (45: 10)
Zullen ze
Spreker 2 (45: 11)
deze zullen niet hetzelfde zijn of zullen niet zijn, of zullen minder zijn, Maar ik zal dit niet meer zien. Dat wil zeggen, het is een terugwijkende aard. Je moet op een vriendschappelijke manier doordrenkt zijn van deze wijsheid, deze humor, deze diepgang van deze fundamentele aard
Spreker 1 (45: 25)
Mikhail Mikhailovich Fly fly Mikhail Mikhailovich, Evgenia, zeg meer. Michael, Mikhail, wat is er? Wat heb je gegeten? Je loopt de benen van het geboortejaar is al slecht, het werkt slecht
Spreker 2 (45:40): of minder kwartels dan ik wil.
Spreker 1 (45: 43)
Mikhail Mikhailovich de Grote. En hoe klein het is.
Spreker 2 (45:46)
En wensen aan de zoon, zoon. En doe wat je wilt.
Spreker 1 (45: 50)
Het kan eindeloos worden geciteerd. Weet je wanneer Mikhail Mikhailovich hem ontmoette? Dit is ook een geweldig verhaal. Dit was het negenentachtigste jaar. December En wij met hem 's nachts om twaalf uur' s ochtends volg ik de politielogica, kwam zo naar buiten Laten we de spion gaan bezoeken, en er zullen logica-concerten van de politie zijn Zhvanetsky, Novikov, Schizofrenie December negenentachtig. 23 is geen tweeëntwintig jaar oud. Sorry, onlangs omgedraaid. Dus we zijn bevriend met Anatoly Mikhailovich, ik kwam om het internet te nemen, Mikhail Mikhailovich, woord voor woord, zodat ze over Russisch begonnen te praten, er was geen. En toen was hij de man van het jaar in de Sovjet-Unie. Ik zeg je interessant, hij zegt alleen hoe interessant, natuurlijk, ik denk dat er nu een minuut een machinegeweer uitkwam. Anatoly Mikhailovich, Mikhail Mikhailovich, accepteer natuurlijk, zegt Klass Novikov, zegt Yashin, zegt Y. Ik zeg Oké, je gaat met mijn vriend Feliksovna opgebouwde fotografen in de auto. Wat denk je, Mikhail Mikhailovich? Ze traden afwisselend op. Versterkte politie-ontsnapping. De jongens die tussen deze jongens waakten, werden Molchanov ontnomen. Nu waren de bekende vrijwilligers in de mode toen Nou, toen bewaakt. Al klaar, natuurlijk, bewaakte hij deze concerten. De president zal het ondertekenen. Hier is het verhaal, ze is zo geschreven
Spreker 2 (47:17)
uitstekend. Goed verhaal. Je hebt nooit gezegd wie inspireert, maar je hebt al netwerken gebruikt. Op wie is het geabonneerd? Wie denk je, wie beschouw je als de leiders van de publieke opinie?
Spreker 1 (47: 27)
Ik beschouw veel mensen uit Sjenderovitsj, die Oval lach, die van mijzelf. Nou, ik ben op velen geabonneerd, ik lees veel echte mensen in Oekraïne, slechts een paar mensen. Wie is interessant om te lezen. Helaas zijn er opnieuw weinig mensen die de elites uitputten, en over het algemeen zijn er maar weinig mensen in Oekraïne. Helaas, met wie wil je interviewen, omdat dit complex minder belangrijk is, speelde het een wrede grap. Onze maat is zo krachtig. Nou, niet zozeer ging het niveau van de mortel naar de bank- en wereldwijde bureaus van Amosov, wel, er zijn maar weinig van dergelijke mensen
Spreker 2 (48: 16)
en in de toekomst, zoals u denkt, zal niet verschijnen
Spreker 1 (48:19)
zal verschijnen. Ons land baart verrassend genoeg voortdurend talenten. Hier lijkt alles de hele tijd slecht te zijn, maar talenten worden geboren en een of andere kerel verschijnt als een gat in Kiev. Ze werden gevaarlijk, maar toen gingen ze weg .. Hond ter wereld hier kan hij het niet, hij moet naar Amerika. Een hond op een goede manier. Daar is hij uitgevonden in zijn vader, waarin ze voor negentien miljard dollar verkopen, en dit is Kiev. De jongen die door deze straten liep, woonde op hen. Hoe komt het dat een marsmannetje niet waar vandaan komt? Daarom baart de aarde genocide genocide, gebeurt, doodt miljoenen mensen van honger, mensen sterven op straat. Wrijven. En opnieuw gaat dit stuk verder. Dit geweldige vermogen van de Oekraïense familie geeft aanleiding tot talenten,
Spreker 2 (49:11)
doet denken aan Koersk. Ja, veel van hen beginnen eigenlijk goed. Wat is dan het geheim, waarom u Oekraïners, bijvoorbeeld, in het voordeel van hen in uitstekende arbeiders verandert. Ik heb een bedrijf, Polen, ik weet het, wordt gewaardeerd door de Oekraïners in technische termen, ze doen het goed in engineering, ze begrijpen alles om te bekorten, ze hebben een goede opleiding gehad, ze zijn gedisciplineerd, ze zijn daar effectief. Waarom Oekraïners? Het is zo dat je in het begin het land moet verlaten om succesvol te worden, wat is bijvoorbeeld het geheim,
Spreker 1 (49: 47)
Omdat Oekraïne niet voor hem creëert, schept gewone Oekraïners geen kansen, daarom mag ze hem aanvankelijk niet. Oekraïne houdt niet van de staat. Ik bedoel, ze mogen hun burgers niet zo graag als Amerika of de Verenigde Arabische Emiraten. Of zie of de energie van Zwitserland. De lijst gaat verder. Ze houden niet van de staat. Nou, ze houden niet van iemand van ons, het zijn geen pasgeborenen, ze houden niet van gepensioneerden, ze houden niet van iemands afkomst van de staat,
Spreker 2 (50:18)
cursussen over sollicitatiegesprekken. Nee, dit is onmogelijk te leren. Dat wil zeggen, het lijkt mij, en ik zal u ook ondertekenen. Ik heb de meeste van uw interviews zorgvuldig bekeken. Niet allemaal omdat het niet lang genoeg is, maar ik ben me ervan bewust dat ze zich onder meer ontwikkelden als in interviews, dat dit een aangeboren talent is. Dit is de inquisitie. Dit is een soort van gevoel, sociale betekenis, en met andere woorden, die mensen die succesvol willen worden in zo'n project van onze wetenschap dat
Spreker 1 (50:49)
Al die jaren werd ik gedreven om eens in de anderhalve maand naar Moskou te gaan, er zijn vijf zes, zeven interviews in anderhalve dag om gemiddeld vijfentwintigduizend dollar per maand aan mijn interviews te besteden. Dat wil zeggen, misschien meer dan hij verdient. Ik heb niets verdiend. Kijk haar dan goed, daar was een moordenaar en nu zal ik het uitleggen. Nu heb ik het uitgelegd of er is geen interview. We komen een keer op het kanaal uit, soms worden er twee herhalingen in mijn krant afgedrukt, en dan publiceer ik boeken die me in slaap of eten hebben gedreven. Mensen achtervolgen, twintigduizend dollar per maand uitgeven. Interesse in mensen en besef van de eigen missie zouden dit moeten doen. Op een dag begreep ik niet wat er zou gebeuren. En toen wist ik niet dat vroeg of laat dit alles zo zal worden uitgedrukt: in Yu Tuba denk ik dat het een ander leven leidt. Ik ken het interview niet. Met Nicholas in zekere zin, met een geweldige man, ik denk dat wie ik heb meegenomen, hoeveel ik was, ze zal er een miljoen zien, verzamelt. Mensen kijken en schrijven What a guy, en hij leeft nog. De jeugd. Ze begrijpen niet wat het is.
Spreker 2 (52: 03)
Bij het betreden van dit gebied moet iedereen zich duidelijk bewust zijn van zijn missie en deze begrijpen, dus absoluut. En dan kunt u uw geld veilig uitgeven. Zal toch komen
Spreker 1 (52: 10)
succes, maar het is niet universeel, het zou iets moeten introduceren.
Spreker 2 (52: 15)
Nou, wat een missie die voor een gewoon persoon letterlijk verandert in een cameralens, nu wil iedereen populair zijn.
Spreker 1 (52:23)
Zal ik je iets vertellen? Kijk, ik zal je één geval vertellen, en jij vertelt me dat ik het voor mezelf ben. Ik begreep waar het was, maar ik kan niet duidelijk zeggen dat de Oranje Revolutie aan de gang is, de Maidan heeft zich al verzameld. Ik zit in mijn kantoor, Janoekovitsj, en wordt de president van Oekraïne genoemd. Dat is het, hij is al de president, alles draait alles om. Ik hou gewoon niet van dit gezicht. Ik hou niet van deze gangsteravond. Ik hou er niet van over het stronkendek. Joesjtsjenko is niet perfect, maar ik hou niet van onrecht. Mijn vrouw zit op kantoor, ik kleed me aan, trek een pak aan, een stropdas. Ik heb het niet op Channel 5. Hij zegt dat hij niet in zichzelf is en iets te verliezen heeft. Al de president. Ik kwam daar boven en ging. Ik kwam naar Channel Five, het enige oppositiekanaal. Alles is daar stil, en sommigen hebben zich al van verdriet teruggetrokken. De hele game is al gespeeld, dus ik zeg, start de live-uitzending. Het is natuurlijk onaangenaam, ik ben negentien. Er zijn veel video's. Niet alleen. Het zijn er negentien twintig, ik ga waarschijnlijk overal in Oekraïne wonen. Ik zeg dat we de straat op moeten om Janoekovitsj weg te vegen, maar omdat dit Rusland is, omdat dit de weg naar Rusland is, is Poetin nergens en moeten we naar Europa. Ik wil terugkeren naar iedereen die manoeuvreert en voor wie mijn punt van tomoyasu snel is. Ascenderen betekent dat ik vandaag respecteer, misschien zit je wel in de ziel van mensen. Gisteren ben ik heel grote mensen die op de Maidan staan, alle studenten, gepensioneerden, vier van mijn collega's zijn journalisten, vraag ik aan alle mensen, want de basis is een gebroken huid om yak rang vast te houden. Mijn Oekraïne, jouw Oekraïne, vraag ik iedereen door Petro Joesjtsjenko. Daarna ga ik naar de Maidan. Ik zal nooit veel gladde dingen vergeten. Hoeveel sneeuw is er graniet, zoals borstweringen, je kunt ze doden. Mensen droegen me onder de armen naar het podium van de tribune, de zaak. Ik ga daar naar het podium en zie dit enorme aantal mensen. Dit is geluk. Je ging voor gerechtigheid, je kunt zeggen, puur aan jou kunt zeggen. De jongen is geweldig. Ik heb geen spijt van mijn daad en ik zou kunnen verliezen.
Spreker 2 (54: 47)
De kans hierop was veel groter. Hoe leg je dit aan jezelf uit?
Spreker 1 (54: 51)
Een onverklaarbaar verhaal voor velen en acties die niet door mij werden gedicteerd. En de situatie en geloofde niet in God. Ik zou zeggen dat de Heer iets fluistert, maar niet fluistert. Ik weet niet wat het is, maar soms zegt een innerlijke stem niet op, ga, ik sta op, ga. Deze resultaten worden vandaag door ons programma zo in twijfel getrokken. Het resultaat is natuurlijk niet Poetin. Nee. Het resultaat is het negenentachtigste jaar. Moorse binnenplaats Het Republikeinse Stadion is er niet meer, maar de Britse komiek is verdwenen. Het Olympisch Stadion is niet zo. De wedstrijd is voorbij Dynamo Kiev Spartak Ze zijn hier Valery Vasilyevich Ivanovsky, achter hem sta ik van Moskou-journalisten en zeg: Hoe speel je? Wat voor spel is het? Hit rennen! Deze lange programma's zijn allemaal in de pers, en Spartak speelde met een kuiken voor korte.Je steelt en mensen zijn best mooi. Het verhaal van jou. Valery Vasiliev zegt Laten we eens kijken, zegt het resultaat met zijn vinger om te laten zien. Dit was de eerste keer dat hij me met zijn vinger liet zien, en de tweede keer dat hij me ook met zijn vinger liet zien, een interessant verhaal. Scorebordscore, scorebordscore. Op een dag zal ik dit verhaal in mijn memoires vertellen. Dit was zijn terugkeer naar Dynamo. Natuurlijk wilde ik een interview met hem doen. Ik zeg Valerianovich, maar als we het interview doen, zegt hij: Nou, het seizoen is voorbij, laten we het doen, het seizoen is voorbij, we gaan uit. De laatste wedstrijd van Dynamo is geëindigd met een vakkundig gebruik door de president. Misschien was het voor het eerst in de wedstrijd mogelijk om te zeggen dat een van de teams bijna succes had in de eerste acht minuten van de wedstrijd en afscheid van je nam. Republikeins. Het Dynamo Temnov-stadion werd zo dat er afzonderlijke lantaarns aan waren. Hij bleef hangen, iedereen was al vertrokken, leeg. Ik wacht op hem, en we zien hem in de auto. Ik vertel hem Valery Vasilyevich, het seizoen is voorbij, we moeten een interview doen. Hij was knap, zo subtiel, had gevoel voor humor en ironie. En over het algemeen begrijpt een van mijn leraren dit zelf niet. Hij werd daar, dat zegt hij niet, maar het seizoen begint nu al, zegt Valery Vasilievich. En het interview waar hij stopte, stopte vaak allemaal achter hem aan als slotenmaker. Hij stopte en keek me aan en zei waarom ik er al ben en wees met zijn vinger. Heb ik zijn vinger of heldere sterren opgezocht? Ik keek naar hem, ik dacht wat een knappe man hij is er al, hij is er al in de geschiedenis, natuurlijk, waarom, waarom ben ik al zodat je zo'n positie niet kunt respecteren is onmogelijk.
Spreker 2 (57:41)
Nee, hij is natuurlijk groter. Wat
Spreker 1 (57: 44)
nog een beetje sporterspsychologen, voetballer. Hij gaf me een van de gelukkigste dagen van mijn leven. Als je wilt, kan ik je natuurlijk vertellen, dat is wat geluk is, ik vertel het me nu al acht jaar, ik ben zeventien, bijna achttien. Dynamo Kiev werd voor op schema de kampioen van de Sovjet-Unie in het voetbal. Er is slechts één wedstrijd van de Leningrad Zenith in Leningrad. Het team verzamelt zich voor de training voordat het Leningrad verlaat en naar het Dynamo-stadion gaat, zoals altijd in de ochtend dat ik aankwam, wat is mijn doel? Ik ben al met macht en kracht in kranten gedrukt, in de Avond Kiev, al een sportkrant enzovoort. Ik ben zeventien, maar ik ben verdomme al een voetballer aan het interviewen. Ik ben al een ongelooflijk stoer persoon. Ik heb een probleem, dat ik zelf tekende voor de Evening Kiev, vraagt de jongens hoe het seizoen is, jij werd kampioen en hoe het seizoen was. Ik begin net te vragen hoe het team zelf in de Obama-bus zit. Mijn laatste vriendin Sasha Ryzhkov, die foto's van Dynamo maakte, kwam binnen. Ik zeg Sasha, luister, ik ben er zo goed mogelijk doorheen gekomen na de bank? Misschien nemen ze elk jaar een bus naar de basis. U begrijpt het, dat bent u, en u moet in het algemeen begrijpen wat Dynamo Kiev in die jaren was. Wat is de bus van de Kiev Dynamo en wat is de basis van de transcendente geschiedenis van Kiev. Ik heb het niet over een zeventienjarige persoon in het algemeen, voor wie dan ook is het een religie, dit is het belangrijkste. Wat was er dan in het land? Malinovsky volgt zijn assistent, hij loopt snel. Sasha kreeg een baan achter zich in een nieuwe, aangezien Valery zegt dat Gordon blijkbaar in Evening Kiev is gepubliceerd. Ik weet dat hij schrijft of het mogelijk is om een voetballer mee te nemen? Kan? Is het mogelijk dat je op weg naar de basis je eigen bus van vreemden zou kunnen hebben, de deuren gesloten en we reden weg. Onderweg heb ik een aantal kleine interviews gedaan. Hij wil morgen vertrekken. En ik had een droom, een droom van mijn leven, om Oleg Blokhin te interviewen. Oleg Blokhin is de beste voetballer van de Sovjet-Unie. Ik heb aan niemand een interview gegeven. Hij was beledigd door de journalisten. De mijne was over het algemeen niet aardig, en ik benaderde hem, aangezien ik zo'n dwaze cassetterecorder had, lente of de mijne. Ik kan het me niet meer herinneren. Ik kwam dichterbij, zegt Vladimir. Hallo. Mag ik solliciteren? Alle vragen over bankieren zijn onbeschoft. Alle vragen van Kabanov nu. Had ik Oleg voor de tweede keer kunnen benaderen in een andere wedstrijd van de reglementaire samenstelling? Zodat we kunnen interviewen. Alle vragen aan Chodorkovski. Toen er een derde anders kwam, zei Idi dat ik een dokter moest zien die aan het afbrokkelen was, en ik had al een interview in de bus. We komen aan bij de basis, ik ben al grijs van dit ongekende geluk. Ik spreek Sasha school. Sasha, je kunt Russisch dienen, maar nee, ik ga naar Poetin en zeg dat hij het al ziet, ik ben er al, ik ben bij de basis, ik ben al cool, ik zeg ofwel, ik hoop dat je kunt interviewen, de betekenis van Obama's zal me vertellen wat ik gaf interview, ik ben voor Sasha, Sasha om hem te vragen hem te vertellen geen interview te geven. Het team bereidt zich voor op training. Ivanovsky zegt Appeals Assistant, ze gaan uit. Sasha was Rusland vandaag, blijkbaar heeft iedereen al geïnterviewd. Hij wil Blokhin interviewen over Blokhin. Hij zei dat nadat je Oké zei, ik het je onderweg vertel Nou, wat zal hij zeggen? Nou, wat zei hij Bobrovsky. Stel dat Blokhin vrouwen heeft, een jongen van achttien jaar, een interview voor een lange tijd, maar ik sta te wachten. Ze rennen waar het nu koud is, ik sta op straat. Zabarovsky zei hem een interview te geven. Ik heb een foto, Sasha nam een foto van het vijfentachtigste jaar. Oktober. We zitten in de loop van de Kiev Dynamo-basis. Ik gebruik een notitieblok om de antwoorden voor mezelf op te schrijven. Ik heb dit interview gedaan. Ze kwam opgewekt Kiev bijna met grote stemmen uit, en deze dag was gewoon nog niet voorbij, maar het moest zelfs terugkomen. Eremeev reed terug. Van de goederen zijn er zelfs twee grote negens voor sloten. En ze namen Sasha en mij beter, en het was beter om ons daar niet in de auto mee te nemen. Ik kwam op deze dag nog steeds terug in de auto van Eremeev naar Kiev, een van de gelukkigste in mijn leven, en Ivanovsky gaf hem aan mij,
Spreker 2 (01: 02: 16)
Ik vind het een heel gaaf, vriendelijk en tegelijkertijd inspirerend verhaal, en ze is een geweldig persoon. Dat
Spreker 1 (01: 02: 22)
Nu zijn er veel mensen aan het praten. Wat is er, Gordon? Hoe ziet het er eigenlijk uit? Foto van jaar als functie vond zijn weg, grapt hij. Zeventien jaar lang wordt de Komsomolskaya Pravda-show al twintig jaar gepubliceerd. Het is niet zo eenvoudig. Het gebeurt. Ik ben een voorbeeld dat je het echt zou moeten willen hebben. Je moet willen. Het is noodzakelijk dat u moet lopen. Je moet aan het werk gaan, staan, je een weg banen, proberen te schrijven, doen, fouten maken, opnieuw alles doen wat gedaan moet worden. Je hebt geen vergoeding nodig, zo blijkt, en je hebt geen geld nodig. Alles komt later, om eerlijk te zijn. In uw geval is dit precies het geval. Absoluut. Dit is pure gerechtigheid. Ik geloof dat ik alles wat ik heb, te beginnen met mijn naam, verdien. Echt verdiend.
Spreker 2 (01: 03: 09)
En hier wekt u de indruk van een kalm, gelukkig persoon die afdwaalt van wat hij doet, die op geen enkele manier verdwaalt. Dit zijn degenen die dat zijn, want hij zei vandaag dat hij zijn doel zal vergeten en zal worden afgeleid door eindelijk een camera te nemen en een zichzelf respecterende hond in elke hond te gooien. Je mag er helemaal niet heen, zei de kleine man. Toch is hier een 18-jarige en jij bent het nu. Dit is waar er toen en nu meer geluk was. Op deze dag bijvoorbeeld, of misschien omdat wat je nu doet sociaal betekent
Spreker 1 (01: 03: 41)
deel. Het was altijd gelijk verdeeld. Het was gewoon anders. Toen was er het ene geluk, nu onderdeel van het andere. Dan weet ik het niet. Je stapt in de trein op de derde plank, gaat naar Moskou, in Moskou ga je naar de theaters paddenstoel. Lenkom, Sovremennik, Moscow Art Theatre met vrienden Lenk gaf miljoenen En je moet er drie nemen, waarvan je naar een theatraal concert Moskou kijkt in alle theatrale en concertkassa's in de kassa's van Moskou waar zulke stands waren. Welnu, na een concert in een variététheater met deelname van Nikolai Ozerov, een les voor een sportkrant om te doen. Nikolai Nikolaevich Ozerov. Hier weer, hier kom ik daar speciaal met mij, mijn vriend Pyotr Kushchakh, die samen met mij studeerde aan het Chinese Construction Institute en een uitgesproken lijn van het theater in Moskou. Ze leefde en leeft. Ik ga naar het meer. Hallo Nikolai Nikolaevich! Vadima Gordon uit Kiev. Ik zou graag mijn kleine interview met Vladimir willen doen voor een sportkrant. De Grote Meren, zo betoogt de tennispartner van het imperium, de meervoudig kampioen van de Sovjet-Unie zal een volksartiest van Rusland nodig hebben om te spelen, hoewel de favoriet van de beste Sovjet-sportcommentator. Als het nu was, vermoed ik, hij, ik denk niet te zeggen, ging hierheen, theoretisch zouden het geen meren zijn, zou het weer zo'n populair persoon zijn geweest, hij had kunnen zeggen Fuck you! Ze zijn nu cool. Alle sterren en het meer was echt gaaf. En hij vertelde het me natuurlijk, natuurlijk. Graag gedaan. We interviewden, we gingen naar het raam. Ik heb geïnterviewd. Maar dat is niet alles. Hij praat niet over waar ze in Moskou verbleven. Ik zeg dat het hotel zegt: laat me je een lift geven. Maar blijkbaar vond ik de man leuk. Laat me je ogen leuk vinden? Vragen? Ik weet het niet. Laat me je een lift geven. Instapmeren voor jou. We zouden zelfs zeggen. Ik denk het niet. Sorry. Nee het is goed. Bedankt. Niemand zal? Nee, nee, laten we gaan. Ik heb het laatste argument. Ik zeg dat ik niet de enige ben. Mijn vriend, mijn zus. Laten we gaan. Er is genoeg ruimte voor iedereen. Ik ben de zoon van een collega, laten we gaan. Gevechten in de keuken, op de voorbank. Lang achterin opgesteld. Hier werd hem in nee verteld. Vierentwintig tien is tachtig. Het is nu een jaar en hij rolt ons door Moskou. Poetin toont Moskou. Het is fantastisch. Aan wie heb je het verteld? Ik vertelde er eens over op televisie en ik ontving een brief van de zoon en dochter van Nikolai Ozerov. Het programma is geschreven. Dank je wel van mijn moeder. En ze waren allemaal ontroerd door dit verhaal. Maar het is waar. Het is waar. Dit waren de mensen.
Spreker 2 (01: 06: 24)
Ik wil dergelijke verhalen natuurlijk niet doorgeven aan,
Spreker 1 (01: 06: 27)
je weet waarom we bij het hotel stonden, een vrouw neerzetten. Alles is ook aangesloten. Het verhaal is interessant, maar we waren zeer goede vrienden met Lyudmila Markovna Yurchenko en ik, misschien is alles ongeveer hetzelfde in wat is zij een persoon? En hier is een restaurant, een sanatorium in de buurt, hier is een sanatorium, we hielden altijd van eten. Ik opende een restaurant, ik hield ook van sanatoria, maar hier huurden zij en haar man Sergei Mikhailovich een kamer, en we dragen vandaag vaak te veel tijd, zegt in eerste instantie op kantoor. Toen liepen ze hierheen, en ze zegt dat ik de film Motley Twilight zal maken, als regisseur, en dit was de laatste film. Ze zegt dat ik je daar wil laten zien, maar hij klonk niet alleen een ruig geluid. We gingen, we gingen 's nachts, zaten in haar kamer Sergei Mikhailovich en zagen zoiets, maar dit is dit alles, elke steen van Lenin herinnert zich, zoals ze zeggen, in Kiev, elke steen herinnert zich de gebeurtenissen die verband houden met mijn werk van zijn leven,
Spreker 2 (01: 07: 32)
Deze inspirerende verhalen zullen de abonnee niet vergeven als ze niet ingaan op twee belangrijke vragen. Dit is een piramide, dit is een vlag. U bent een persoon met een hoge intelligentie, hebben we zojuist gehoord. Nou eigenlijk ongelooflijk
Spreker 1 (01: 07: 46)
verhalen om met hoge intelligentie in verband te brengen en te discussiëren
Spreker 2 (01: 07: 50)
moeilijk. Het is moeilijk te geloven dat een gewone Kiev-man naar Moskou komt, zijn meren zullen Moskou laten zien. Ik begrijp dat het zo was, ik begrijp het, want ik zie de resultaten van uw activiteit. Ik begrijp dat sommige mensen om de een of andere reden slagen, terwijl anderen om de een of andere reden niet begrijpen waarom de resultaten van dit interview jou blijken te zijn, maar ik kan in dit hele mooie verhaal, in communicatie met geweldige mensen, niet begrijpen hoe de piramide hier kan komen en, zoals altijd, kan het een beetje toeslaan
Spreker 1 (01: 08: 17)
over de eerste draad. Dit zijn seltzerwoorden voor de piramides, zoals ik het noem, de gouden piramide. Dit is een te ernstige piramide. Dit is om het als het ware de eerste draad te vernietigen. Ik heb me nooit verstopt en verberg niet het feit dat er veel geld is, niet veel. Ik heb eigenlijk al mijn geld verdiend in de showbusiness sinds eind jaren tachtig. Nogmaals organisatie, ja, nogmaals, dit is een heel eenvoudig verhaal, in feite heel duidelijk. Nogmaals, ik ben op dat moment een van de beste journalisten. Hier kwam ik uit het leger achtentachtig in een jaar, niet eenentwintig, ik was eenentwintig voor nog eens twintig jaar, en Gorbatsjov vaardigde een decreet uit, hij stond operationele activiteiten toe en een van de eersten. Nee, ik ben de eerste in de Sovjet-Unie die het je vertelt. Een heel interessant verhaal, in feite het eerste in de Sovjet-Unie, onder de coole concertbeheerders, om de essentie van deze wet te begrijpen Nikolai Nikolajevitsj, Kind Dit is mijn zeer goede vriend, aan wie ik zoveel te danken heb dat ik heb. Hij was de directeur van dergelijke concerten en hij werd de eerste die concerten van sterren hield in het Kiev Palace of Sports en in het Ukraine Palace. Destijds krijgen ze zoals het was hun zeventien drieënvijftig roebel voor een concert. En dat is alles. Ja, er waren sluwe beheerders, linkse concerten werden op de een of andere manier aan hen betaald, maar het eindigde allemaal bij de rechtbank van de gevangenis omdat ze met ons samenwerkten, niet ten goede van het tarief. In het concert zat ze zes jaar voor deze zaak. En nu spreekt hij niet zo bekend, je schrijft, wil niet met ons samenwerken. Hoe kan R. helpen. Ik zeg ja, met plezier. Het duurde een maand of twee, hij spreekt niet en zo georganiseerd dat het zo systematisch is, wil geen concerten houden als administrateur, als producer van een klas. Ik heb de twee beroepen van journalist en administrateur gecombineerd. En wat valt er onder de operatiewet? Wanneer verkoop je het concert? Palace of Sports Tickets kosten van één tot tien roebel. Er waren tienduizend ondergebracht in het Sportpaleis. U betaalt dertien, ik weet het niet meer, of twintig procent door de staat. De rest wordt verdeeld onder de artiesten, administratie, mooie advertenties en verhuur. Alweer zou de concurrentiewinst honderd procent van de bevolking kunnen zijn. In mijn tweeëntwintig jaar had ik zakken met geld, zakken thuis. Het was zo indrukwekkend
Spreker 2 (01: 10: 48)
banken, zoals ik het begrijp, en vertrouwt dan niet.
Spreker 1 (01: 10: 50)
Ik heb zevenduizend roebel op het boek gezet, dus om te lachen, zakken geld. Ik wist niet wat ik ermee moest doen. Ik kocht een videocamera, daarna een tweede en daarna een derde. Er waren nog geen dollars. Toen begonnen ze appartementen te verkopen, ik begon te kopen. Vanaf daar is het al weg. En wie verzamelde het meeste publiek op het veld, zoals Petrovsky, en ging toen naar de uitvoering van Anatoly, zoals Petrovsky, met wie ik in het negenentachtigste jaar bevriend raakte, ook op basis van interviews.
Spreker 2 (01: 11: 17)
Dmitry, Maar samen begrijpen we dat Russen niet over wetenschap gaan, niet over zaken, niet over wetenschap, niet over fundamentele dingen, je hebt wetenschap nodig. Waarom kun je bijvoorbeeld niet zeggen dat deze gouden piramide, als Rus, maar een bedrijf is, denk ik van wel. Het is geen schande om hier geld aan te verdienen, dat doet iemand. Waarom pas je in dit verhaal? Baseren? Voor mij is het niet duidelijk dat als het niet voor het eerste deel van zijn dergelijke verhalen was, het begrijpelijk zou zijn. Nu is het de moeite waard om te zeggen dat de macht voor laag-intellectuele mensen de mogelijkheid is om geld uit te geven,
Spreker 1 (01: 11: 55)
om vliegen van koteletten te scheiden, zoals Petrovsky, Chumak, arrestaties van de bouw van de zeehaven, er zijn veel van dergelijke mensen aan wie we veel geld hebben verdiend. Dit alles vormde de basis. Dat wil zeggen, Pugachev, Laskovy May enzovoort, maar zelfs zonder verder te gaan. Het bedrijfsnet gaat nu naar de gouden piramide. Het hele probleem is dat de gouden piramide een medisch hulpmiddel is dat door de staat is gepatenteerd en meerdere jaren van klinische tests heeft doorstaan. Het hele probleem is, ik zal nu het allerbelangrijkste zeggen, dat ik de gouden piramide niet heb verkocht, ik maak er reclame voor, maar ze hebben hiervoor geld ontvangen. Nee nee. En hij legde uit waarom hij tegen die tijd zo'n fabelachtig rijk man was.
Spreker 2 (01: 12: 43)
Waarom maakt het geen reclame voor een andere farmaceutische en
Spreker 1 (01: 12: 46)
acquisitie? Maak vandaag natuurlijk reclame dat u nu natuurlijk zult lachen. Dus ik vertel het je nu. Dit staat nu in mijn programma. U kunt dit verifiëren. Aan de andere kant reciteerde ik de piramide uitsluitend op basis van mijn overtuiging. Iets briljants is een medisch hulpmiddel dat een geliefde hielp herstellen van een ongeneeslijke ziekte. Ik heb het gedaan. En hier is een voorbeeld vandaag Kijk, ze stuurden me thee. Heerlijk, alleen thee. En ze zeiden dat als je ergens naast je weggelopen bent, je het moet opschrijven. Je zult het leuk vinden en we zullen het waarderen. Ik zweer het geen cent op mijn gezondheid. Hoor je?
Spreker 2 (01: 13: 24)
Ja. U werd gewoon thee verkocht volgens uw programma zonder geld.
Spreker 1 (01: 13: 28)
Luister, ik spreek vandaag tot mijn zoon. met hen. Zet het in het frame. Geef het hem gewoon. Ik zal zien wat ik hier zo leuk vond. Ik zei letterlijk de tekst van zo'n goede avond. Ik heb een kopje thee. Goedenavond. Opgegroeid door deze persoon. Zo leek het. Zei hij met goede thee tegen mij. Ik zweer dat het me niet spijt. Laat de jongens braaf zijn. Ze maakten goede thee. Vooruit. Wie is de fabrikant? Ik heb geen idee. Ze schreven een programma voor mij. Ik weet niet wie, zelfs als je vraagt hoe het heet. Ik kan me nu Vinogradov niet herinneren, kun je zeggen
Spreker 2 (01: 14: 06)
maar dezelfde emotie zegt geld,
Spreker 1 (01: 14: 08)
emoties. Maar omdat het hielp.
Spreker 2 (01: 14: 11)
U begrijpt tenminste dat dit, op zijn zachtst gezegd, niet overtuigend klinkt. U begrijpt dat zelf, u waardeert het.
Spreker 1 (01: 14: 17)
Zal het autoriteit voor u oproepen? Laten we zeggen, laten we het opzij leggen, opzij leggen dat iets je geliefde voor je heeft geholpen. Staatsoctrooi voor klinische proeven. Officiële bevestiging, argument. Argumenten. Ja. Verder om ergens over te zijn.
Spreker 2 (01: 14: 40)
Goed. Waarom was er niets anders dan de gouden piramide? Er zijn veel meer patenten. Er zijn veel meer klimatologische tests. Er is nog veel bespaard. Zeker uw dierbaren
Spreker 1 (01: 14: 49)
er was nog veel meer. Hoe vaak heb je me bijvoorbeeld gewoon nodig
Spreker 2 (01: 14: 55)
Waarom dan, ik herinner me de gouden piramide.
Spreker 1 (01: 14: 57)
Ik zal het u uitleggen, omdat u mij nu ook zult begrijpen, Omdat het per persoon was. Omdat wanneer een persoon succesvol is, wanneer hij iets nodig heeft, ergens in moet snijden, want je weet nooit waar hij heen zal gaan. Nu weet iedereen dat ik niet in politiek geïnteresseerd ben. En voordat ze dachten, rekenden ze uit. Waar schiet hij? Waar gaat hij heen? Voor de burgemeester, voor de president. Wat wil hij ervoor zorgen dat dit het principe is van het werk van alle speciale diensten? Om iemand op tijd af te snijden, moet je een compromis over hem begraven. Laten we een compromis over mij zoeken. Dit werd mij verteld door de speciale diensten. Ze begonnen te graven, luisterden naar kantoortelefoons, keken naar huisvesting, keken
Spreker 2 (01: 15: 36)
die niets zeggen. En we hebben dit voorbeeld.
Spreker 1 (01: 15: 38)
Hoor je? Er bestaat. Ben je er snel mee doorgegaan of ben je ermee doorgegaan? Alles, al het leven is in zicht. Zeventien jaar. Nou ja, de hele tijd in zicht. En wat zit er in? Heeft zijn vader gestudeerd? Dus het doel van de inwoners was verloofd? Het zou zo kunnen zijn? Dit is interessant. Net als de Russen, zo ook de arrestaties. Fanny Chumak leidde de sessies. Verdiend dus verdiend op ongelukkige mensen. Laten we het even opzij zetten. Ik reciteerde de eerste maaltijd. De piramide klinkt al slecht. Dit is wat de jongens me vertelden. Ze wilden hierop spelen. Maar het werkt niet. Een piramide koppelen aan kankerpatiënten. Ze zeiden dat het zo was aangekondigd. Dit betekent dat ze niet studeerden, maar deze piramide kochten, die hij verkocht. Verkocht niet. Er waren twee keer niet in paar. Hij zei dat het een piramide was van een geliefde van mij. Ik had het recht om dat te doen en naar de hel te gaan. Had iedereen de leiding
Spreker 2 (01: 16: 33)
antwoord is geaccepteerd schaduw. Een groot aantal manieren om informatie aan de geadresseerde over te brengen
Spreker 1 (01: 16: 41)
als een slim persoon. Je kunt nu niet alles zeggen, maar ik vertel het je eerst. Sensationeel nieuws dat vandaag net uit Nederland kwam. Dus ik reed naar jou toe en op dit moment is er geen censuur. De site heeft het nu gepubliceerd, het gaat al overal, het betekent de baby. Begrijpt u ten eerste dat de interviews met twee passagiers niet toevallig waren?
Spreker 2 (01: 17: 03)
Nee, ik begrijp het niet
Spreker 1 (01: 17: 05) Hoe kan ik u dit uitleggen? Pokrovskaya Gevorkyan zijn twee mensen die symbolen zijn van Russische agressie tegen Oekraïne. Natalia Polonskaya is een symbool van het verraad van Oekraïense hoge functionarissen die een ander land gingen dienen en hun eigen land verraden. Igor Putin is een voorbeeld van het meest levendige voorbeeld van hoe Rusland op Oekraïens grondgebied kwam. De FSB-kolonel gaat met een groep van zijn kameraden met wapens, zegt hij, met wapens de grens over. Ik vraag niet waarom ze niet werden tegengehouden door de Oekraïense grenswachten. Ik vraag waarom de Russische grenswachten niet zijn gestopt? Ze komen naar het huis, gas, eerst veroveren ze één stad, dan, met de volledige medewerking van de Oekraïense autoriteiten, verlaten ze de Slavische, ze grijpen Donetsk. De miljonair, ik herhaal, een burger van Rusland, een FSB-kolonel, de hele wereld. Zie en leef. U zegt dat ze er niet zijn. Kijk, hij spreekt zichzelf. Hij vertelt hoe hij Oekraïense burgers neerschoot omdat ze patriotten waren, hoe hij opdracht gaf ze neer te schieten. Hij vertelt over de details van de inbeslagname van Oekraïens grondgebied. Kijken. En nu het belangrijkste kenmerk, het ziet er voorlopig misschien grappig uit. Dit betekent dat ik vóór de vrijlating tien zeven tien dagen vóór de vrijlating van het interview was overgedragen aan de bevoegde autoriteiten van Oekraïne met niet alleen heldere vlaggen, vlaggen. Noodzakelijk, want de genen hiervoor zeiden iets. Maar dit kan niet worden gekoppeld aan de gerechtelijke procedure, omdat de rechtbank een toren en bronnenmateriaal nodig heeft. Daarom werden mijn zoon en ik, die deze interviews op hun computer opnemen, ondervraagd door het openbaar ministerie van Oekraïne. Alle metingen werden van zijn computer gehaald. Eerste gegevens Het zijn deze vergelijkbare gegevens, afkomstig van een computer en een fles, die in de rechtbank werken. En nu is het belangrijkste de taarthanger. Laten we vandaag zeggen de zevende datsja. Vandaag, 7 juni, na een onderbreking in Gaza, hervatte hij zijn werk in het hof van God met zeventien geslagen op Arbat, waar de Duchy Shooters een van de vier belangrijkste beschuldigden is. Hij werd officieel aangeklaagd. Dit alles werd hervat na de quarantainebeperkingen. Helemaal juist. Vandaag werd het hervat en vandaag maakte een officiële vertegenwoordiger van het Nederlandse parket bekend dat Gordon uit het interview met Churkin in de toren aan deze rechtbank zou worden toegevoegd. Bovendien hebben onze journalisten mij vandaag tijdens het proces ook net gebeld, die nauwelijks het volledige transcript van het proces volgt, zei ze dat de rechter vandaag tijdens het proces de officier van justitie heeft gevraagd om de informatie te analyseren. Dmitry Gordon Interview met Igor Zakharkin Ik ben klaar, dat wil zeggen, er waren twee katten, maar natuurlijk de flexibele vlaggen van de clown en computerlezingen.
Spreker 2 (01: 20: 15)
Nog een laatste vraag om deze af te sluiten. Beschouwt u interviews moreel als geïnterviewd door die mensen over wie hij later tegen hen zal getuigen,
Spreker 1 (01: 20: 25)
Wanneer heeft mijn land het hem moreel uitgelegd? De oorlog is vandaag al zes jaar oud, en om zijn land te verdedigen, om met het moederland te praten, heeft pathos er waarschijnlijk over verteld. We hebben het over alles. Dit is mijn liefste om alles moreel alles in het algemeen te beschermen. Ik verdedig mijn land waar ik kan. In antwoord
Spreker 2 (01: 20: 49)
hoorde de blog. Zeventien jaar na het hoogtepunt van de ervaring sloot het advies voor zichzelf af. Advies aan een dorpsjongen, die Vladimir vond, hem interviewde en toen met hem reed in de auto van de gemeente. De klas van vandaag doet geen moeite, alles komt, geen gedoe, alles komt. We hadden vandaag geen gesloten vragen. We hebben alles voor me besproken, veel werd duidelijk. Gordon is niet zoals hij, hij zal op het scherm van een computer of tv staan, die, zoals nu, contact consumeert, hij is anders, hij is overtuigend. En nu begrijp ik helemaal waarom het lot hem constant de kans geeft op video-interviews met grote mensen. Waar voelde ze de sociale betekenis van de resonantie van het evenement en waarom dromen ze van dit programma, en als een controle om er veel te krijgen. Er is hier oprechtheid. Er is een commerciële berekening, ook voor ons, inclusief een goede zakenman, maar in de eerste plaats is hij nog steeds een diep persoon en een zeer professioneel interview, van wie ik ook veel leer.
Spreker 1 (01: 21: 59)
U kunt er twee toevoegen
Spreker 2 (01: 22: 00)
en je zult nu eindigen, zegt bijvoorbeeld, met een afdruk
Spreker 1 (01: 22: 04)
commerciële berekening. Nee, want van die veertigduizend dollar die ik haar vandaag geef, heb ik daar in feite praktisch niets. Waarom? Ik heb een staf, ik ben genereus voor mensen om een seconde van ons te krijgen. Ik probeer keizers, regisseurs, controllers, materiaal enzovoort te krijgen voor reizen, dus er is geen commerciële berekening van daaruit.
Spreker 2 (01: 22: 31)
Dus voor de zakenman buiten de gevangenis leef je al
Spreker 1 (01: 22: 34)
buiten onroerend goed, zei hij: natuurlijk is er geen commerciële berekening
Spreker 2 (01: 22: 39)
journalistieke activiteit geen commerciële berekening
Spreker 1 (01: 22: 42)
en nooit
Spreker 2 (01: 22: 42)
Dus je bent een zakenman buiten
Spreker 1 (01: 22: 44)
absoluut. Ik weet wat er gaat gebeuren. Ze geven buiten geen geld zodat ik mijn werk eerlijk kan doen. Dit is een heel belangrijk punt. En het tweede dat ik zou willen zeggen, ik zou u graag willen uitnodigen, mijn programma. We kunnen erover praten
Spreker 2 (01: 22: 57) - omdat je soms in Gordons programma kunt komen door met hem in Duitsland te filmen, en
Spreker 1 (01: 23: 01)
aanbiedingen Als je tijdens het filmen niet interessant voor me was, zou ik je niets aanbieden.
Spreker 2 (01: 23: 08)
Geweldig opgenomen. Natuurlijk kom ik graag naar je toe, hoewel ik nu minder probeer te communiceren met journalisten, want het venster naar mijn wereld om mijn gedachten over te brengen is mijn programma. Als ik me al had laten meeslepen in zijn begrip van penetratie, ondernemers hier kijken naar het publiek is niet zo groot als het jouwe, Zeer goed becommentarieerd en besteedt veel tijd aan het kijken naar interviews, ze willen nu een soort evenwicht aan de kant van het publiek, misschien is dit vaker project nummer één. Geef misschien een soort korte masterclass, misschien een soort zakenlunch, waar je adviseert over de problemen die deze persoon zal hebben, er zullen vragen aan je worden gesteld. Kies de meest interessante persoon die uitnodigt voor persoon. Welnu, het is duidelijk dat, natuurlijk, in de eerste plaats, die mensen die willen worden
Spreker 1 (01: 23: 54)
Vertel niet alleen aan andere vrienden, als je iets hebt uitgevonden dat de mensheid kan dienen. Over het algemeen, van thee tot aanpassing voor een mobiele telefoon, stuur uw suggesties naar Eugene. De drie beste zal ik nemen en geheel gratis adverteren voor mezelf op het dicteerprogramma, waar nodig. Ik heb hier geen geld voor nodig. Het is belangrijk voor mij dat ik een goede daad doe.
Spreker 2 (01: 24: 23)
Dit is een erg coole opmerking. En onder de overdracht van Dmitry
Spreker 1 (01: 24: 27)
zal de beste kiezen. Case Kom op, hier ben je, kies drie van de beste momenten die ik in de wereld heb doorgebracht. Ben je het eens? Oke afgesproken.
Spreker 2 (01: 24: 34)
Om de een of andere reden zegt mijn intuïtie me na dit interview dat het hoofdinterview en de meeste weerklank, maar ook het grootste aantal views van Dmitry nog in het verschiet liggen. Ik geloof er oprecht in. Moslims Dmitry, hartelijk dank.